Supaprastino socialinių tinklų valdymą
2020.02.13
Temos: Startuolis, Verslo pradžia.
Lietuviškas startuolis „SposterOnline“ ėmėsi ambicingo tikslo – sukurti platformą, kurioje būtų paprasta koordinuoti ir valdyti socialinių tinklų funkcijas vienoje vietoje.
Nerado atitikmens
Startuolio įkūrėjas Pavelas Drobinovas sako, kad bendros socialinių tinklų vartojimo tendencijos sukėlė susidomėjimą socialinių medijų valdymo platformomis, todėl ir gimė startuolis „SposterOnline“.
„Remdamiesi rinkos analizės rezultatais, padarėme prielaidą, kad socialinių tinklų koordinavimo sistemų rinkos paklausa yra patenkinama tik iš dalies. Todėl matome rinkos dalį, kurią galėtų patenkinti mūsų produktas. Neradome sistemos, kuri atitiktų visus mūsų reikalavimus. Taigi nusprendėme sukurti savo platformą, turinčią stipresnį funkcionalumą“, – pasakoja pašnekovas.
„SposterOnline“ – tai socialinių tinklų valdymo įrankis, leidžiantis planuoti ir skelbti turinį skirtinguose kanaluose: „Facebook“, „LinkedIn“, „Twitter“, „Instagram“ ir kt. Sistema sujungia juos vienoje vietoje, todėl koordinuoti užduotis tampa kur kas paprasčiau.
„Mūsų platformoje galima matyti visus savo kuruojamus socialinius tinklus, nesudėtingai sukurti įrašus bei jų grafiką ir automatiškai skelbti pasirinktu laiku. Taip pat galima planuoti asmenines ir komandines užduotis, matyti visų socialinių tinklų publikacijų kalendorių“, – vardija P. Drobinovas.
Taupo pinigus
Startuolio sukurta programa ne tik optimizuoja laiko sąnaudas, bet ir prisideda prie finansinės gerovės kūrimo.
„Remdamiesi individualių vartotojų patirtimi, galime teigti, kad įmonėms pavyksta sutaupyti iki 1 tūkst. eurų per metus, kuriuos paprastai skirdavo socialinių tinklų priežiūros specialistams samdyti. Įmonės, turinčios apie dešimties asmenų komandą rinkodaros skyriuje, naudodamosi mūsų platforma gali sutaupyti ir iki 10 tūkst. eurų per metus, jei socialinių tinklų valdymo procesai būtų optimizuoti“, – atskleidžia pašnekovas.
Be to, startuolio įkūrėjai planuoja į savo sistemą įdiegti ir dirbtinį intelektą, kuris jau artimiausiu metu prisidės prie turinio rekomendacijų kūrimo. Dirbtinio intelekto sistemą kurs Lietuvos mokslininkai.
Konkurentų yra
Paklaustas apie konkurencinę aplinką, P. Drobinovas nebijo jų įvardyti ir labai tiesiogiai. Pagrindiniai šios rinkos žaidėjai, anot pašnekovo, yra: „Hootsuite“, „SocialSprout“, „Agorapulse“, „Buffer“.
„Šiuo metu mūsų įmonė turi gana panašų funkcionalumą kaip ir pagrindiniai konkurentai. Tačiau papildomas finansavimas leistų mums sukurti ir išplėtoti dirbtinio intelekto modulį, kurio pagrindinė funkcija bus teikti rekomendacijas vartotojams dėl socialinės žiniasklaidos įrašų kūrimo (turinys, vaizdas, paskelbimo laikas ir kt.)“, – atvirauja pašnekovas.
Startuolio idėja kilo 2017 m., tačiau pirminė bandomoji versija pristatyta pernai. Kaip sako startuolio įkūrėjas, esminiai sunkumai, su kuriais susidūrė komanda verslo pradžioje, buvo naujų funkcijų įdiegimas ir palaikymas socialinėje žiniasklaidoje bei produkto pristatymas laiku.
Rinka plati
Pagrindinius tikslinius klientus P. Drobinovas skirsto į tris grupes. Pirmoji – nuomonės formuotojai, kurie paprastai patys tvarko savo socialinės žiniasklaidos paskyras. Antroji – socialinės žiniasklaidos agentūros, kurios turi klientų ir tvarko visą jų socialinės žiniasklaidos paskyrų turinį. Pagaliau trečioji – įmonės, turinčios savo rinkodaros komandą įmonės prekių ženklui kurti, reklamai planuoti ir pan.
„Daugiausia dėmesio mes skiriame Europai ir Jungtinei Karalystei. Tačiau stengiamės didinti savo sistemos supratimą ir pritraukti vartotojų iš JAV, Kanados ir Australijos“, – teigia pašnekovas.
Ieško finansavimo
Kol kas „SposterOnline“ finansuojamas asmeninėmis lėšomis, pasitelkiant akcininkų lėšas. Visgi startuolio įkūrėjas pastebi, kad kuo toliau, tuo labiau jaučiamas išorinių investicijų poreikis, todėl šiuo metu startuolio komanda ieško investuotojų maždaug 120 tūkst. eurų investicijai gauti.
„Tikimės, kad per šiuos metus mūsų įmonė pasieks savarankiškumo lygį. Be to, šiuo metu mes aktyviai dirbame, siekdami pritraukti 500 tūkst. eurų ES lėšų tolesniam produkto tobulinimui. Šios lėšos planuojamos panaudoti dirbtinio intelekto moduliui, kuris turės galimybę nuskaityti pagrindinius socialinio tinklo parametrus, įvertinti tų parametrų reikšmingumą ir sudaryti komunikacijos veiksmų planą. Šis modulis leis ne tik sukurti ir efektyviai valdyti socialinio tinklo turinį, bet ir optimizuoti reklamos išlaidas“, – įsitikinęs P. Drobinovas.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.