Sukūrė startuolį, sprendžiantį renginių organizatorių problemas

Verslas

2019.12.16

Autorius: BZN Start

Temos: , .

Sukūrė startuolį, sprendžiantį renginių organizatorių problemas

Nuotraukos autorius: Aurelijus Ušeckas ir Edmundas Stundžius Asmeninio albumo nuotr.

Prieš keletą mėnesių rinkoje pasirodė naujas lietuvių startuolis „Razzby“, metantis iššūkį renginių bilietų platinimo žaidėjams. „Razzby“ – tai ypač pajėgi renginių valdymo ir bilietų pardavimo programa, leidžianti renginių organizatoriams kurti unikalias, individualiai atrodančias renginių svetaines, parduoti bilietus, tvarkyti finansus ir registraciją.

Startuolį įkūrė Aurelijus Ušeckas ir Edmundas Stundžius, į savo komandą pakvietę pardavimų vadovą Nerijų Ereminą bei pasirinkę nuolatinį užnugarį – sistemos palaikymo komandą (angl. office support team).

Konkurencija negąsdina

Paklaustas, ar šioje rinkoje turi stiprių konkurentų, A. Ušeckas neslepia, kad jų yra, ir išvardija keletą žinomiausių pavadinimų: „Eventbrite“, „Fienta“, „Splashthat“, „Tito“, „Bizzabo“, „Attendify“. Vis dėlto pašnekovas įsitikinęs, kad jeigu startuolis turi konkurencinių pranašumų, jam lemta išlikti net ir įtemptoje rinkoje.

„Razzby“ yra daug prieinamesnė nei mūsų konkurentai, nes mes siūlome visapusišką savitarnos sprendimą su skaidriomis ir sąžiningomis kainomis. Kai kurie konkurentai yra iki 20 kartų brangesni. Mes iš tikrųjų orientuojamės į vartotoją. Sąskaitos ir banko pavedimai yra nemokami, mes imame mokesčius tik už mokėjimo kortelėmis paslaugas, kitaip nei kai kurie konkurentai“, – pranašumus atskleidžia A. Ušeckas.

Be viso to, „Razzby“ sistema paremta debesijos technologija. Komanda nuolat atnaujina startuolį papildomais funkciniais priedais, sukuria galimybių nesunkiai ir greitai prisijungti, perprasti sistemą. A. Ušeckas pabrėžia, kad, be funkcinio patogumo vartotojui, „Razzby“ itin gerbiama ir vartotojų duomenų apsauga.

„Privatumas ir saugumas yra pagrindinis mūsų prioritetas. Mes neparduodame ir nenaudojame vartotojų surinktų duomenų net analizės tikslais. Visi duomenys yra užšifruoti ir mes negalime jais naudotis“, – teigia pašnekovas.

Idėja kilo organizuojant renginius

Natūralu, kad geriausios idėjos kyla tuomet, kai kažkur, kasdienėje veikloje, trūksta optimizavimo ir patogumo. Su šia problematika susidūrė ir A. Ušeckas su E. Stundžiumi dar prieš sukurdami patogesnį bilietų platinimo sprendimą.

„Mes patys buvome renginių organizatoriai ir išgyvenome visas kovas, su kuriomis klientai susiduria kiekvieną dieną. Mūsų idėja gimė iš nepasitenkinimo turimais sprendimais. Tai atsirado iš noro tobulinti ir galbūt net sutrikdyti dabartinę verslo įvykių organizavimo ir bilietų platinimo programinės įrangos rinką“, – sako A. Ušeckas.

Anot pašnekovo, didžiausias iššūkis buvo įvesti naują produktą į rinką, pasiekti savo auditoriją. Kadangi startuolis kol kas daugiausia finansuojamas asmeninėmis lėšomis, teko ieškoti racionaliausių ir paveikiausių būdų siųsti žinutę apie save.

„Pagrindinis iššūkis – rasti naujų ir novatoriškų būdų, kaip pasiekti mūsų auditoriją, nes įprasti kanalai yra gana brangūs ir per daug naudojami. Tam turime keletą netradicinių būdų ir gudrybių“, – šypsosi pašnekovas.

Jis pabrėžia, kad pagrindinė startuolio auditorija – verslo renginių organizatoriai, kuriantys konferencijas, seminarus, kūrybines dirbtuves ar mokymus. Taip pat agentūros, užsiimančios profesinėmis konferencijomis, kurios dažniausiai vyksta tarptautiniu mastu. „Razzby“ pristato save ne tik Lietuvoje, bet jau plečiasi ir į užsienio rinkas, kur galutiniam plėtros taškui numatytos Jungtinės Amerikos Valstijos.

„Geografiškai daugiausia dėmesio skiriame Baltijos šalims ir Lenkijai, tačiau artimiausi plėtros žingsniai numatyti Nyderlanduose, Ispanijoje, Vokietijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Pabaigai pasilikome JAV“, – teigia A. Ušeckas.

Sulaukė palaikymo

Iš beta versijos į viešumą startuolis išėjo prieš kelis mėnesius, tačiau jau sulaukė susidomėjimo. „Jaučiamas nuolatinis 10–20 proc. vartotojų augimas maždaug kas dvi savaites. Daug dėmesio šiuo metu skiriame pardavimams ir norime bent 50 proc. vartotojų augimo per mėnesį. Kol buvo prieinama beta versijoje, su mūsų sistema sukurtos 26 konferencijos ir seminarai per praėjusius metus. Sugeneravome per 10 tūkst. bilietų Estijoje, Lenkijoje, Lietuvoje, Nyderlanduose ir Ukrainoje“,– pasakoja pašnekovas.

Be to, jis pastebi, kad startuolis sulaukė ir investuotojų susidomėjimo. Vienas pagrindinių Baltijos regiono akceleratorių „Startup Wise Guys“ skyrė išankstinę investiciją (prie-seed), o ateinančių metų pirmojo ketvirčio pabaigoje startuolis planuoja pradėti pirmąjį investicijų raundą.

Didelių ambicijų startuolio kūrėjai neslepia. Jų tikslas – pasiekti 1 mlrd. JAV dolerių vertę ir tapti vienaragiu. „Norime plėsti savo komandą, tikimės, kad investicijų raundas padės mums plėstis į naujas rinktas ir užimti bent 15–20 proc. verslo renginių platinimo rinkos. Norime tapti antruoju lietuvišku vienaragiu“, – pabrėžia A. Ušeckas.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.