Kviečia kurti inovacijas, padėsiančias pirkėjams maitintis sveikiau
2022.09.06
Temos: Startuolis, Technologijos.
Mažmeninės prekybos bendrovė „Rimi“ kviečia startuolius kurti inovatyvius sprendimus, skatinančius Baltijos šalių gyventojus valgyti daugiau vaisių bei daržovių. Tokią galimybę suteikia Inovacijų akseleratoriaus programa „Future Hub“, kurioje „Rimi Baltic“ dalyvauja jau trečius metus. Anot „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, šia iniciatyva siekiama paskatinti jaunąsias „GreenTech“ bendroves ir startuolius kurti tvarumo inovacijas bei įgyvendinti jas viename didžiausių Baltijos šalių prekybos tinklų, taip prisidedant prie tvarumo sklaidos visame regione.
Vienas iš laimėtojų – dirbtinio intelekto šefas
Pirmosios dvi „Future Hub“ programos jau atnešė sėkmingų rezultatų. Pavyzdžiui, pernai „Rimi Baltic“ ir startuolio „Plant Jammer“ bendradarbiavimo rezultatu tapo dirbtinio intelekto sprendimas maisto švaistymui mažinti „Gaminu, neišmetu“. Šiuo įrankiu kas savaitę Lietuvoje pasinaudoja beveik 1100, o visose Baltijos šalyse – 10 000 unikalių vartotojų.
Kitas „Rimi“ bendradarbiavimo su „Future Hub“ pavyzdys – Liuksemburgo startuolio sprendimas, kovojantis su maisto švaistymu. Estijos rinkai jau pristatyta programėlė „Food4All“ balandžio mėnesį pradėjo bandomąjį projektą aštuoniose parduotuvėse Tartu mieste, Estijoje.
Inovacijų akseleratoriaus programa „Future Hub“ šiemet vyks spalio–gruodžio mėnesiais, o teikti paraiškas startuoliai kviečiami iki rugsėjo 27 dienos. Programos metu startuoliai spręs vienos iš penkių technologijų bei pramonės šakų įmonių pateiktą iššūkį, tarp jų – ir „Rimi Baltic“.
Iššūkis – padėti keisti vartotojų mitybos įpročius
„Rimi“ ieško įtraukiančių, žaidybinių sprendimų, kurie padėtų padidinti vaisių ir daržovių vartojimą ir taip prisidėtų prie savo pirkėjų sveikatos gerinimo. Tai padaryti svarbu, nes remiantis visose trijose Baltijos šalyse „Rimi“ atlikta apklausa*, tik 20 proc. Lietuvos gyventojų pripažįsta, kad kasdien suvartoja rekomenduojamą vaisių ir daržovių kiekį, kuris turėtų siekti bent 400 gramų per parą. Tai patvirtina ir įmonės pardavimų duomenys, rodantys, kad vidutiniškai pirkėjai kasdien suvartoja vos 150 gramų vaisių ir daržovių.
„Tikimės, kad startuoliai savo patraukliomis ir novatoriškomis idėjomis, padės spręsti šį iššūkį, o taip pat prisidės prie mūsų tvarumo strategijos, kurios svarbi dalis yra visuomenės sveikata, įgyvendinimo. Vadovaujantis Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) rekomendacija, į kasdienį mitybos racioną svarbu įtraukti ne mažiau kaip 400 gramų vaisių ir daržovių, tačiau vartotojų įpročius pakeisti sunku, o daržovių, vaisių ir panašių sveikų alternatyvų vartojimas nevyksta pakankamai greitai. Norime padėti savo pirkėjams gyventi sveikatai palankiau, todėl kruopščiai atrenkame asortimentą ir nuolat ieškome naujų būdų, kaip dar prisidėti prie visuomenės sveikatos gerinimo“, – sako „Rimi“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 79 mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvės bei e. parduotuvė „Rimi.lt“. Bendrovėje dirba daugiau nei 3 300 darbuotojų. „Rimi Lietuva“ yra Švedijos mažmenininkui „ICA Gruppen“ priklausančios dukterinės įmonės „Rimi Baltic“ dalis. „ICA Gruppen“ – pirmaujanti mažmeninės prekybos kompanija Šiaurės regione, daugiausia dėmesio skirianti maistui ir sveikatai.
Daugiau informacijos apie programą „Future Hub“.
* 2022 m. sausio mėn. „Solid Data“ atliktas visuomenės įpročių, susijusių su vaisių ir daržovių vartojimu, tyrimas, kuriame dalyvavo 803 18–69 metų Lietuvos gyventojai.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.