Naujienlaiškis – prarandantis vertę ar efektyviausias kanalas ryšiui užmegzti?
2020.01.27
Temos: Marketingas.
Pastaruoju metu naujienlaiškiai sulaukia nemažai kritikos: neva jų siuntimas prilyginamas brukalui (angl. spam), o požiūris į jį darosi vis labiau atmestinas. Tačiau NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas Matas Pocius kalba faktais. Naujienlaiškis, anot jo, pagal investicijų grąžą (angl. Return on Investment, ROI) yra pripažįstamas efektyviausiu reklamos kanalu tiksliniam vartotojui pasiekti. Šią poziciją jis pagrįs jau sausio 30 d. „bzn start“ organizuojamuose mokymuose.
Tereikia el. pašto adreso ir sutikimo
Anot M. Pociaus, pagrindinė naujienlaiškio paskirtis – palaikyti ryšius su užmegztais kontaktais. „O būtent ilgalaikiai ryšiai su galimais vartotojais ar klientais yra ar bent jau turėtų būti kiekvieno verslo tikslas. Palaikyti ryšį el. paštu gali ir nieko nekainuoti ar kainuoti santykinai nedaug, palyginti su kitais kanalais, jei naudosime profesionalias naujienlaiškių platformas“, – sako el. pašto rinkodaros profesionalas.
Tuomet belieka paklausti: ko gi trūksta, kad būtų galima pradėti? „Dažniausiai – el. pašto adreso arba tiesiog gavėjo sutikimo gauti naujienas el. paštu. Artėjančiuose mokymuose apžvelgsiu efektyviausias priemones el. pašto adresams rinkti ir pakviesiu sužinoti, kokių rezultatų iš jų galima tikėtis“, – pranešimo turinį atskleidžia M. Pocius.
„Pasveikinimo laiškas po prenumeratos patvirtinimo yra tarsi rankos paspaudimas.” M. Pocius.
Yra taisyklių, kurių reikia paisyti
Kai gavėjo sutikimas gauti informaciją el. paštu gautas, tereikia siųsti naujienas. Tačiau, kaip pastebi M. Pocius, šioje vietoje neretai praleidžiamos elementarios būtinos praktikos.
„Pavyzdžiui, pasveikinimo laiškas po prenumeratos patvirtinimo yra tarsi rankos paspaudimas, kuriuo užtvirtinamas ryšys, klientui paaiškinant, ką ir kaip dažnai jis gaus. O dar geriau, jei tai bus „apšildanti“ laiškų serija, papasakojanti apie jūsų paslaugą ar prekę. Ši praktika sustiprina kontakto kokybę, sumažina naujienlaiškių atsisakymą ir pailgina bendravimo su vartotoju gyvavimo ciklą (angl. lifecycle)“, – teigia pranešėjas.
Taip pat el. pašto rinkodaros profesionalas žada apžvelgti, kaip nesudėtingai padidinti naujienlaiškių statistinius rezultatus – atidarymą ir paspaudimus.
Galimybių daug, tereikia sumaniai pasirinkti
Atkreipti potencialaus kliento dėmesį galima ir kitais būdais, pavyzdžiui, skambučiais telefonu ar pasitelkiant masinės informacijos priemones. Kiekvienas jų suteikia daug galimybių, bet kartu ir pavojų, jei bus naudojamas netinkamai.
Į visus klausimus, kaip efektyviau pasiekti klientus, atsakys sausio 30 d. mokymuose dalyvausiantys ekspertai. Be M. Pociaus, žiniomis ir patarimais dalinsis advokatų kontoros GLIMSTEDT advokatė, ekspertė Giedrė Rimkūnaitė-Manke, pardavėjų ir vadovų treneris Darius Čibonis ir profesionalus ugdomojo vadovavimo (angl. coaching) specialistas Povilas Petrauskas.
Renginio organizatorius „bzn start“, Nr. 1 žinių centras augančiam verslui, dėkoja partneriams ir kolegoms: advokatų kontorai GLIMSTEDT, biurų miesteliui „Technopolis“, kuriame vyks numatyti mokymai, didžiausiam naujienų portalui „Delfi“ ir spaudos profesionalams „Spaudos departamentas“.
Ekspertai
Matas Pocius
Vadovas / NFQ Technologies el. pašto rinkodaros skyrius
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.