...

Nuoseklus pasirengimas garantavo startą „Kickstarter“ platformoje

Verslas

2017.06.22

Autorius: Veronika Bielinė

Temos: , .

Nuoseklus pasirengimas garantavo startą „Kickstarter“ platformoje

Meno studijos „Mars&Stars“ idėjos autorė Agnė Mačiukaitė. Asmeninio albumo nuotr.

Meno studijos „Mars&Stars“ idėjos autorė, kretingiškė Agnė Mačiukaitė (25) neslepia džiaugsmo. Birželio 20 dieną jos projektas „Pasaulio žemėlapio pagalvė“ startavo finansavimo platformoje „Kickstarter“.

Idėja gimė iš aistros keliauti

Prieš metus Agnė paliko darbą edukologijos srityje ir nutarė – pats laikas siekti savo svajonės. O svajonė iš tiesų didelė – sukurti kažką, kas įkvepia žmones. Agnė ėmė piešti ant lino ir medvilnės pagalvėlių. Pirmoji sukurta pagalvėlė buvo su Europos žemėlapio kontūrais. Pastebėjusi žmonių susidomėjimą ir sulaukusi palaikymo, ji įkūrė meno studiją „Mars&Stars“.

Projektas „Pasaulio žemėlapio pagalvė“ išaugo iš to, kad pati Agnė – aistringa keliautoja. Norėdama fiksuoti aplankytas šalis, žymėjo jas įprastame žemėlapyje, bet suprato, kad tokiai interjero detalei reikia atitinkamos vietos. Tad ir pasaulio vaizdą nutarė perkelti ant pagalvės. Piešti ant pagalvės pasaulio žemėlapį – sudėtinga užduotis. Viską reikia atlikti itin tiksliai, tai užima labai daug laiko. Nors „Mars&Stars“ išsiskiria tuo, kad viskas piešiama rankomis, būtent tokias pagalves nutarta gaminti pasitelkiant mažiau laiko atimančią spaudą ant audinio.

Pasirengimas platformai „Kickstarter“

 

„Kol kas daugiausia reakcijų sulaukėme iš įtakos agentų, valdančių dideles keliautojų grupes.“

A. Mačiukaitė.

 

Dalyvauti finansavimo platformoje „Kickstarter“ Agnė ruošėsi apie pusę metų. Beveik du mėnesius truko išgryninti produktą. Tuo laikotarpiu idėjos sumanytoja kartu su komanda sukūrė internetinę parduotuvę, ištestavo rinką, apklausė daug žmonių. Geri atsiliepimai suteikė dar didesnio pasitikėjimo judėti į priekį ir išmėginti savo jėgas minios finansavimo platformoje. Apskaičiavusi, kiek reikėtų parduoti pagalvių, kad verslas būtų pelningas, užsibrėžė siekti 10 000 eurų. „Reikėtų parduoti 300 pagalvių, kad projektas būtų sėkmingas“, – patirtimi dalijasi Agnė. Tuomet jaunoji verslininkė ėmėsi pasirengimo startui. Ji pradėjo kontaktuoti su tarptautiniais įtakos agentais (angl. influencer), kurie koncentruojasi kelionių industrijoje. Be to, du mėnesius prieš startą ji sukūrė nukreipimo puslapį (angl. landing page), į kurį galėjo nukreipti savo potencialius klientus. „Visi el. adresai iš nukreipimo puslapio buvo saugojami mūsų „GetResponse“ paskyroje, taip galėjome palaikyti nuolatinį kontaktą su savo potencialiais klientais. Šiuo momentu naudojame „Thunderclap“ – tai galimybė išsiųsti savo žinutę visam pasauliui naudojantis socialiniais tinklais, puikus įrankis, kurį lengva naudoti. Taip pat turime dvi rinkodaros kompanijas, kurios reklamuoja mūsų projektą daugiausia JAV rinkoje. Kol kas daugiausia reakcijų sulaukėme iš įtakos agentų, valdančių dideles keliautojų grupes“, – pasirengimo „Kickstarter“ platformai eigą pasakoja A. Mačiukaitė.

Nebuvo sunku pasirinkti laikotarpį, per kurį Agnė sieks surinkti užsibrėžtą sumą. Apsisprendimą lėmė dabartinė praktika. Projektai, kurie trunka 30 dienų, buvo labiausiai priartėję prie tikslo ir užsibrėžto finansavimo.

Komunikacijos planas orientuotas į tikslinę grupę

Tam tikrą laiką reikėjo skirti ir tinkamam komunikacijos planui parengti. Jis turi padėti pritraukti kuo daugiau investuotojų (angl. backer). „Mūsų auditorija labai plati – pasirinkę „keliautojus“ kaip tikslinę grupę, „Facebook“ tinkle turėjome 210 milijonų žmonių. Naudojame visas įmanomas modernias komunikacijos platformas investuotojams pritraukti. Suprantame, kad pirmosios dienos minios finansavimo platformose yra labai svarbios, kuo daugiau investuotojų pirmomis dienomis, tuo aukštesni reitingai. Laukiame „sniego gniūžtės“ efekto – esami investuotojai apie mūsų projektą jau pasakoja savo auditorijai, taip pritraukia naujų investuotojų. Viliamės, kad mūsų kompanija išsirutulios iš mažos į didelę“, – apie rinkodaros priemones ir pasirinktą auditoriją pasakoja verslo sumanytoja.

Pati Agnė „Pasaulio žemėlapio pagalvėje“ žalia spalva jau nuspalvino kone visas Europos šalis. „Jei mano projektas bus sėkmingas, turiu slaptą svajonę – kiekviename žemyne nuspalvinti bent po vieną šalį“, – sako A. Mačiukaitė.

„Mars&Stars“

303-1498078991-755323.jpg 303-1498078991-131566.jpg 303-1498078991-945259.jpg 303-1498078991-655661.jpg 303-1498078991-468666.jpg 303-1498078991-779125.jpg 303-1498078991-903158.jpg 303-1498078991-826005.jpg 303-1498078991-576385.jpg 303-1498078991-666922.jpg

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.