„Koinvesticinis fondas“ investuoja į fermentuotą arbatos gėrimą tobulinantį startuolį
2020.06.08
Temos: Finansai, Startuolis, Verslo pradžia.
Rizikos kapitalo fondas „Koinvesticinis fondas“ kartu su 4 verslo angelais investuoja į lietuvišką startuolį „Funkciniai gėrimai“, kuris gamina pasaulyje šiuo metu populiarėjantį fermentuotą arbatos gėrimą kombučą ir ketina tobulinti šio produkto gamybos ir saugojimo technologijas. Bendra investicijos suma siekia 210 tūkst. EUR, „Koinvesticinio fondo“ dalis – 168 tūkst. EUR.
Kombuča yra nealkoholinis fermentuotas gėrimas iš arbatos, kuriame esantys probiotikai padeda virškinimui, stiprina imunitetą, o natūraliai arbatoje esantis kofeinas suteikia energijos. Kombučą su prekiniu ženklu „Ohm!Bucha” kuriantys ir parduodantys verslininkai Robertas Kupstas ir Rokas Šliupas įsitikinę, kad šis Lietuvoje dar gana naujas produktas yra puiki alternatyva tradiciniams limonadams ar sultims, todėl turi potencialo tapti populiarus tarp vartotojų.
„Koronaviruso pandemija skaudžiai kirto daugumai ekonomikos sektorių, tačiau maisto pramonė buvo vienas iš tų, kurie pasirodė esantys pakankamai atsparūs. Ir nors kombuča dar nėra labai gerai žinomas Lietuvos rinkoje, jis yra sveiko gyvenimo būdo rinkinio dalis. Karantinas daugeliui vartotojų davė peno pamąstyti apie maisto ir gyvenimo kokybę, todėl galima spėti, kad tokių produktų paklausa didės. Be to, mums imponuoja startuolio kūrėjų entuziazmas ir noras tobulinti gilias tradicijas kai kuriose pasaulio dalyse turintį gėrimą“, – sakė „Koinvesticinio fondo“ direktorė Viktorija Vaitkevičienė.
Vardija išskirtinumus
Gėrimo kūrėjai teigia, kad jų gaminama kombuča Lietuvoje išsiskiria iš kitų tokio tipo produktų savo ekologiškumu ir natūralia fermentacija. Be to, verslininkams talkina maisto technologas iš JAV bei Lietuvos mokslininkai, kurie ieško būdų, kaip natūraliu būdu prailginti gėrimo galiojimo laiką, kadangi dėl probiotinių kultūrų kombučą privaloma laikyti šaldytuve.
„Šiandien visame pasaulyje stebima sveiko maisto populiarėjimo tendencija, vartotojai atidžiai skaito etiketes, jiems rūpi, ką valgo ir geria. Net ir tradicinėse vietose – restoranuose, kavinėse, parduotuvėse žmonės nori turėti ir alternatyvių pasirinkimų. Taigi, šiuo metu vyksta evoliucija vidutinio pajamų lygio vartotojo požiūryje į maistą, ir mes čia matome nišą ir ateitį“, – sako R. Kupstas.
Su Kauno rajone Garliavoje gaminama kombuča verslininkai tikisi ateityje užkariauti ir Europą, todėl visa pardavimų strategija ir prekinis ženklas yra pritaikytas užsienio vartotojui. Investiciją numatoma skirti tolimesniam produkto plėtojimui, moksliniams tyrimams, produkto įvedimui į rinką. Plėtros planus apsukino koronaviruso pandemija – kombučą viešbučiams ir restoranams planavusi tiekti įmonė turėjo ieškoti naujų pardavimo kanalų. Šiuo metu kombuča jau parduodama „Rimi“ prekybos tinkle, įmonės elektroninėje parduotuvėje, ieškoma galimybių ja prekiauti vaistinėse.
Ekspertai
Viktorija Vaitkevičienė
Direktorė / Koinvesticinis fondas
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.