...

Jauno verslo forume „#LAUNCH“ galinga praktikos dozė

Verslas

2016.04.01

Autorius: Gintaras Gimžauskas

Temos: , .

Jauno verslo forume „#LAUNCH“ galinga praktikos dozė

Jauno verslo forume „#LAUNCH“ galinga praktikos dozė. Organizatorių nuotr.

2016 m. balandžio 28 d. Vilniuje įvyks pirmasis jauno verslo forumas „#LAUNCH“. Jo dalyviai galės pasitikrinti savo verslo idėjas, sukurti e. parduotuvę ar interneto portalą, pasirinkti klientų pritraukimo įrankius ir idėjas, sužinoti, kur rasti finansavimą verslui, kaip prasiskverbti į kitas rinkas ar ieškoti verslo partnerių.

Planuojama, kad forumo pranešėjai dalysis savo patirtimi, pateiks konkrečių pavyzdžių ir suteiks išskirtinai tik praktinių žinių. Pasak vienos renginio organizatorių ir portalo „BZN start“ įkūrėjos Živilės Baubonienės, būtent to pritrūksta dažname verslo renginyje. Todėl, jos teigimu, „#LAUNCH“ bandys kompensuoti praktinių žinių sklaidos stygių ir bus orientuotas į faktus, patarimus bei realią pagalbą pradedantiesiems verslininkams ar turintiesiems jauną verslą.

 

„Norime, kad renginys būtų pasiekiamas tiems, kam aktualu, kas skaičiuoja pinigus ir nori gauti maksimalią grąžą, galinčią padėti klestėti ar sulaukti dar didesnės sėkmės“

Ž. Baubonienė

 

Skirtas tiems, kas turi idėją, bet nežino, ko imtis toliau

Anot Ž. Baubonienės, idėja organizuoti „#LAUNCH“ forumą kilo iš poreikio ir suvokimo, ko Lietuvoje trūksta pradedantiesiems verslininkams.

„Apie jauną verslą, jo idėjas ir įgyvendinimą rašome kiekvieną dieną, todėl greitai pastebėjome, ko trūksta, koks poreikis formuojasi. Motyvacinių renginių Lietuvoje pastaruoju metu yra tikrai daug, o štai praktinių – mažoka. Taip ir gimė forumo idėja, siekis padėti žmonėms ne tiesiog gražiais pasakojimais, bet suteikti jiems tikros patirties ir konkrečių žinių. Tikiu, tai bus puiki proga megzti naujas pažintis, išmokti, patirti, sužinoti ir, svarbiausia, daryti“, – optimizmo neslepia „#LAUNCH“ iniciatorė.

Ž. Baubonienės teigimu, „#LAUNCH“ bus didžiausia ir naudingiausia verslo auginimo kalvė Lietuvoje, kur atvykęs suprasi, kaip reikia judėti toliau ir kokių veiksmų imtis. To galima bus išmokti organizuojamose dirbtuvėse, kurių pagrindą sudarys komandinės užduotys, tikros verslo situacijos ir problemos bei galimų jų sprendimų paieškos.

Renginyje netrūks ir aktualių pranešimų. Pavyzdžiui, net keturi verslo projektų sumanytojai su forumo dalyviais dalysis sutelktinio finansavimo kampanijų organizavimo ir vykdymo patirtimi.

„Jei reikėtų trumpai apibūdinti šį renginį, sakyčiau, kad jis skirtas tiems, kas turi idėją, bet nežino, ko imtis toliau, ir tiems, kas jau plėtoja savo verslą, bet nori jį dar auginti, eiti į užsienio rinkas ar pritraukti daugiau klientų“, – sako Ž. Baubonienė.

Jos nuomone, jauno verslo forumas turėtų tapti kasmečiu renginiu, kurį planuojama plėsti ir paversti vienu trokštamiausių jauno verslo renginių šalyje dėl savo turinio.

„Norime, kad renginys būtų pasiekiamas tiems, kam aktualu, kas skaičiuoja pinigus ir nori gauti maksimalią grąžą, galinčią padėti klestėti ar sulaukti dar didesnės sėkmės“, – pasakoja forumo iniciatorė.

Kaip išspausti iš renginio visą galimą naudą?

Vienas forumo dalyvių ir pranešėjų, „Startup.lt“ vadovas Arvydas Bložė mano, kad tokio pobūdžio renginys Lietuvoje yra reikalingas, nes jaunas verslas čia daugeliu atvejų plėtojamas pirmos kartos verslininkų. „Tiems žmonėms dar reikia gairių, patarimų, patirties dalybų ir pažinčių tinklo. Tikiu, kad šis forumas padės gauti koncentruotą tokios informacijos dozę“, – viliasi pašnekovas.

Paklaustas, ar „#LAUNCH“ ir ten įgytos žinios tikrai pravers jo dalyviams, A. Bložė tikina, kad viskas priklausys tiesiogiai nuo pačių dalyvių ir to, kaip tiksliai jie apsibrėš savo lūkesčius ar norus.

Apie tai, kodėl investiciniuose pristatymuose (angl. pitch deck) investuotojai nori matyti tam tikrą informaciją ir koks yra investuotojo kasdienis gyvenimas bei įžvalgos, forume pasakosiantis pranešėjas rekomenduoja iš anksto pasidomėti renginyje kalbėsiančiais pranešėjais ir, jei įmanoma, planuojančiais ateiti dalyviais bei iš anksto susitarti su jais dėl asmeninių pokalbių renginio dieną.

„Siūlau kiekvienam susitikimui pasiruošti trumpą (iki 30 sekundžių), aiškų prisistatymą ir (ar) idėją bei tris klausimus, į kuriuos norėtumėte gauti atsakymus. Tai puiki proga pasitikrinti savo idėjų tvarumą ir palavinti trumpų pristatymų įgūdžius“, – „#LAUNCH“ dalyviams pataria „Startup.lt“ vadovas A. Bložė.

Prie didžiausio jauno verslo forumo „#LAUNCH“ įgyvendinimo prisidėjo projekto informaciniai draugai: naujienų portalas „Delfi“ ir „Žinių radijas“. Taip pat projekto partneriai: „SEB bankas“, „Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA) ir Mykolo Romerio universitetas.

Ekspertai

Dr. Živilė Glaveckaitė

Dr. Živilė Glaveckaitė

„bzn start” įkūrėja, vadovė. / UAB „Glaveckaitė Media”

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.