Įdarbinimo platforma: talentų pritraukimo tendencijos Lietuvoje

Verslas

2021.07.23

Autorius: Reda Aleliūnaitė

Temos: , , .

Įdarbinimo platforma: talentų pritraukimo tendencijos Lietuvoje

A. Jonaitytė Asmeninio albumo nuotr.

Dviejų estų sukurta talentų įdarbinimo programėlė „MeetFrank“ netruko išpopuliarėti ir Lietuvoje. Nors į Lietuvos rinką „MeetFrank“ įžengė 2018 metais, šiandien talentų įdarbinimo platforma jau naudojasi nemažai įmonių. Tarp jų ir sparčiai augantis sveikatingumo startuolis „Kilo Health“. Kaip platformos naudojimas optimizuoja talentų paieškos ir įdarbinimo procesus, kai įmonėje vyksta spartus augimas, komentuoja talentų atrankos specialistė Augustė Jonaitytė, dirbanti su „MeetFrank“ platforma. 

Proceso optimizavimas – vienas iš prioritetų

Remiantis „MeetFrank“ duomenimis, visą šių metų pusmetį daugiausiai talentų ieškojo būtent „Kilo Health“. Startuolis šiame reitinge pirmąją vietą užėmė net 6 mėnesius. Įmonė šiais metais išties aktyviai plėtėsi ir ieškojo naujų talentų. Jų paieška, naudojant „MeetFrank“ platformą, tapo lengvesnė ir labiau struktūruota. „Ši platforma sužavėjo savo paprastumu ir laisvumu. Susidomėję žmonės vienu paspaudimu gali pateikti savo kandidatūras į mūsų siūlomas pozicijas. Laisvas pozicijas, naudojantis platforma, galima apipavidalinti ir aprašyti labai įdomiai ir patraukliai, be to, platformoje gana paprasta pasiekti tikslinę auditoriją“, – patirtimi dalijasi „Kilo Health“ talentų atrankos specialistė Augustė Jonaitytė. Pašnekovė priduria, kad naudojantis įdarbinimo platforma, startuolis sulaukė dar didesnio kandidatų skaičiaus, o galėdami pasikalbėti su kuo daugiau kandidatų, „Kilo Health“ gali atrasti patį tinkamiausią kandidatą laisvai pozicijai užimti.

Talentų pritraukimas – kas lemia populiarumą?

„MeetFrank“ platforma darbuotojų paieškai naudojasi ir kitos populiarios Lietuvos įmonės. Šį pusmetį antroje vietoje liko kreditų valdymo bendrovė „Intrum GBS“, o trečiąją vietą užėmė daiktų interneto sprendimus kurianti įmonė „Teltonika“. Gali kilti klausimas, kas būtent lėmė sveikatingumo startuolio „Kilo Health“ populiarumą ir plėtrą? A. Jonaitytė teigia, kad „šiuo metu įmonė yra augimo stadijoje, vis dar stipriai plečiasi ir ieško skirtingų sričių profesionalų, galinčių prisijungti prie komandos. Dažnai kandidatai susidomi būtent sveikatos industrija, kurioje ir kuriame skaitmeninius bei fizinius produktus, tokius kaip programėlės, kurias naudodami klientai gali sekti savo gliukozės ar cholesterolio lygį kraujyje. Sporto ir sveikatos industrijos produktų kūrimas dažnai traukia įvairius talentus, nes tai leidžia įprasminti darbą ir kurti sveikesnę ateitį.“

Pašnekovė mano, kad įmonei svarbiausia rūpintis savo darbuotojais, jų emocine būsena ir darbo atmosfera – tai aplinkiniai pastebi ir vertina. Pasak jos, nemaža dalis kandidatų susidomi startuoliu „Kilo Health“, išgirdę gerus atsiliepimus iš jų draugų ar pažįstamų, kurie jau dirba įmonėje. Be to, pasak A. Jonaitytės, įmonėje taikoma praktika svarstyti kandidatų galimybes, jei jis netiko į vieną poziciją, kartais pavyksta pasiūlyti ir kitą poziciją, kurioje žmogus galėtų atsiskleisti labiausiai.

Investicijos ir tarptautinės rinkos

Talentus, ieškančius sau tinkamos pozicijos, sudomina ne tik geros sąlygos, bet ir įmonės įvaizdis bei plėtimosi galimybės. Anot A. Jonaitytės, startuolyje „Kilo Health“ džiaugiamasi, jei darbuotojai ieško augimo galimybių įmonės viduje. „Augimas pačioje įmonėje ne tik galimas, bet ir skatinamas – tai yra investicijos į patį darbuotoją. Jei darbuotojui įdomu, ką veikia UX dizaineris ar CRO specialistas, tereikia susitarti dėl pokalbio su srities specialistu, kuris papasakos, parodys ir supažindins su veiklos specifikomis. Jei darbuotojas susidomės ir norės keisti kryptį – apsidžiaugsime, tikime, kad taip darbuotojas turės daugiau motyvacijos nuversti kalnus“, – paaiškina talentų atrankos specialistė.

Startuolis šiuo metu investuoja ne tik į darbuotojus, bet ir į perspektyvius projektus. Pasak A. Jonaitytės, investuojama į projektus, kuriose matomos ateities perspektyvos, pavyzdžiui, jaunų startuolių įsitvirtinimas pasaulinėje rinkoje. „Kilo Health“ dalijasi savo patirtimi ir padeda augti, taip suteikdama galimybę darbuotojams įgauti ir tarptautinės patirties. Pašnekovė pastebi, kad dažnai darbuotojai nori pažinti užsienio rinkas ir suprasti, kaip komunikuoti užsienio šalyse, kokios yra tendencijos ir galimybės, todėl įmonei svarbu tokias galimybes pasiūlyti.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.