...

Sužinok pirmas apie planuojamą renginį!

Diskusija „Mokslo sprendimai 360°: kas lemia mūsų sprendimą pirkti?“

Įvykęs renginis

Diskusija „Mokslo sprendimai 360°: kas lemia mūsų sprendimą pirkti?“

, ,

Prieš išskubant lepintis saulės spinduliais ir jūros bangomis, Vilniaus universiteto (VU) Inovacijų klubas kviečia į diskusiją „Mokslo sprendimai 360°: kas lemia mūsų sprendimą pirkti?“. Renginio metu diskutuosime apie tai, kodėl vienos reklamos mus skatina pirkti labiau nei kitos? Kokią pridėtinę vertę rinkos tyrimuose kuria mokslininkų atliekami tyrimai, naudojant akių sekimo įrangą? Kokios yra šiandieninės tendencijos, […]

Kaina: Nemokamai

Renginio aprašymas:

Prieš išskubant lepintis saulės spinduliais ir jūros bangomis, Vilniaus universiteto (VU) Inovacijų klubas kviečia į diskusiją „Mokslo sprendimai 360°: kas lemia mūsų sprendimą pirkti?“.

Renginio metu diskutuosime apie tai, kodėl vienos reklamos mus skatina pirkti labiau nei kitos? Kokią pridėtinę vertę rinkos tyrimuose kuria mokslininkų atliekami tyrimai, naudojant akių sekimo įrangą? Kokios yra šiandieninės tendencijos, vyraujančios rinkodaros srityje?

Renginyje akių sekimo įrangos panaudojimo sritis ir atliekamus mokslinius tyrimus pristatys VU Komunikacijos fakulteto Skaitmeninių kultūrų ir komunikacijos katedros profesorius dr. Andrius Šuminas. „Lighthouse neuromarketing lab“ agentūros partnerė Indrė Razbadauskaitė-Venskė papasakos apie rinkodaros tyrimus, kurie leidžia pažvelgti į vartotojų pasąmoningai priimamus sprendimus.
Kontaktinis el. p.: innovations@vu.lt

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.