„bzn start” istorija
2011 m. buvo sukurtas prekių ženklas „bzn start“ ir pradėtas leisti spausdintas mėnesinis verslo leidinys. Šios idėjos iniciatorė ir įkūrėja Živilė Glaveckaitė. 2015 m. nuspręsta atsisakyti spausdinto leidinio ir koncentruotis į spartesnį portalo bznstart.lt vystymą. „bzn start“ portalas tapo jauno ir augančio verslo žiniasklaidos ir verslo renginių žaidėju. 2016 m. suvienytos jėgos su investiciniu fondu „Nextury Ventures“, kuris tapo „bzn start“ dalininku. Įmonė plėtoja didžiausią Lietuvoje jauno verslo platformą, vienijančią jauno verslo atstovus ir greitai augančias jaunas įmones, taip pat organizuoja įvairius verslo renginius ir prisideda kitomis iniciatyvomis, kurios padeda jaunam verslui tapti žinomesniam, plėtoti verslą, dalintis patirtimi ir kt.
Nauja strategija
2019 m. įmonė, pasitelkusi į pagalbą profesionalius konsultantus, sukūrė naują „bzn start“ strategiją ir pristatė atnaujintą svetainę, atitinkančią šių dienų poreikius ir funkcionalumą. Naujasis „bzn start“ – tai žinių centras augančiam verslui, kuriame skatinsime dalintis patirtimi, girtis laimėjimais, kalbėti apie klaidas, sprendimo būdus. Pagrindinis šios veiklos tikslas – padėti auginti verslą. Suprantame, kad viskas prasideda nuo geros idėjos. Vėliau reikia motyvacijos ir būtinų žinių – įrankių, leidžiančių pasiekti savo verslo tikslą ir keliauti į žvaigždes!