Socialinėje žiniasklaidoje verslas ieško sėkmingų turinio kūrimo strategijų, kad pritrauktų vartotoją. Visgi kas lemia tą sėkmę: supratimas, darbas ar pati idėja? Kaip atrasti įtraukiančias temas ir suplanuoti kampaniją, viską išgirsite ir pamatysite gyvai organizuojamuose mokymuose.
Programa
Registracija 14:00 - 14:30
14.30–15.30 I DALIS. Turinio kūrimo strategija.
Kas yra socialinių tinklų turinys ir kiek jo reikia?
Kokias turinio formas pasirinkti ir kada?
Į ką atkreipti dėmesį kuriant turinį?
Turinio kūrimo tendencijos skirtinguose kanaluose.
15.30–15.40 Klausimai su „Slido.com“
15.40–16.00 Pertrauka
16.00–16.40 II DALIS. Kampanijos planavimas interaktyviai.
Turinio kūrimo investicijos ir biudžeto planavimas; interaktyvi demonstracija.
Kaip sugeneruoti temas X verslui (su smulkiojo verslo pavyzdžiu).
Apie ką rašyti ir kaip suprasti, kas patrauks vartotojo dėmesį?
16.50–17.00 Klausimai su „Slido.com“
Pranešėja
Jarūnė Narkevičiūtė, skaitmeninės komunikacijos specialistė
(https://www.linkedin.com/in/jarunenarkeviciute/)
Veda socialinių tinklų mokymus įmonių darbuotojams ir aukščiausio lygio vadovams, yra skaitmeninės kūrybos agentūros „bigNow“ vadovė ir mentorystės programos „Women Go Tech“ valdybos narė.
Bilietus galite įsigyti per PAYSERA ir EVENTBRITE.
Visi dalyviai, išklausę mokymus, gaus e. PAŽYMĖJIMUS. Jei reikalinga išankstinė sąskaita, užpildykite apklausą ČIA: http://www.bznstart.lt/surveys/display/dle544px
Renginio metu bus fotografuojama ir filmuojama. Atvykdami sutinkate, kad nuotraukas ir filmuotą medžiagą renginio partneriai naudotų viešai. Jeigu prieštaraujate, iki renginio praneškite mums el. paštu renginiai@bznstart.lt ir, atvykę į renginį, prisistatykite bilietus tikrinančiam renginio organizatoriaus atstovui.
Bilietai yra negrąžinami ir nekeičiami.