VERSLO ISTORIJA. Živilė Ramoškienė: knietėjo griebtis atsakomybės, norėjosi naujų iššūkių.
2013.06.01
Temos: Vadyba, Verslo pradžia.
Prieš beveik dvejus metus Živilė Ramoškienė kartu su vyru Jauniumi į savo rankas perėmė įmonę „Gerovė“ ir dabar džiaugiasi puikiais rezultatais. „Įmonę įsigijome iš didžiausių Islandijos plastikinių pakuočių gamintojų, kurie nepasiekė strateginių tikslų Lietuvoje ir nusprendė trauktis. Mums tai buvo palanki proga pradėti naują „Gerovės“ etapą. Knietėjo griebtis atsakomybės, norėjosi naujų iššūkių“, – atviravo Ž. Ramoškienė. Pašnekovė neslėpė, kad reikėjo ir finansinių investicijų, tačiau situaciją palengvino tai, kad buvo įsigyta jau veikianti įmonė su būtina įranga.
Anot Ž. Ramoškienės, pradedant bet kokį verslą svarbu išmanyti rinką, be to, būtina išanalizuoti finansus, suvokti tendencijas ir turėti aiškią viziją.
„Svarbiausia, kad ta veikla tau patiktų. Turi jausti malonumą, nes tada atsiranda ir drąsos, ir valios, ir noras stengtis. Tik tokie žmonės pataiko ant bangos, nors iš tikrųjų patys tą bangą ir sukelia. O toliau jau technikos klausimas, kaip viską išlaikyti. Svarbu, kiek jaunas žmogus investuos į save, į žinias, nes verslas privalo augti. Mes turėjome strateginių planų, kaip „Gerovei“ suteikti nauja postūmį.
Pirmas iššūkis, su kuriuo susidūrėme, – teko viską pasukti 180 laipsnių kampu, nes kompanija turėjo finansinių, technologinių ir su personalo klausimais susijusių sunkumų. Taip pat svyravo klientų pasitikėjimas, buvo silpnas įmonės įvaizdis, trūko aiškių ateities planų“, – sakė verslininkė.
Kaip sekėsi plėtoti perimtą verslą iš islandų, skaitykite naują „bzn start“ birželio mėnesio žurnalą, kur rasite visą straipsnį apie sėkmingą lietuviškos šeimos verslo patirtį!
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.