...

Mėsainių pomėgis virto „Drama“

Verslas

2014.10.27

Autorius: Gražina Vincel

Temos: , .

Mėsainių pomėgis virto „Drama“

Simas Slabačiauskas - „Drama Burger“ vadovas. Visvaldas Morkevičius nuotr.

„Restoranas nėra kaip darbas biure, kur dirbi nuo aštuonių ryto iki penktos valandos vakaro ir gali problemas kartais pamiršti. Tai labai dinamiškas darbas. Kasdien būna vis naujų iššūkių“, – restorano verslo patirtimi dalijasi Simas Slabačiauskas (27), „Drama Burger“ vadovas.

Šis mėsainių restoranas duris atvėrė beveik prieš metus, lapkričio mėnesį, o pati idėja gimė prieš kelerius metus. „Patys labai mėgstame mėsainius, tad idėja kilo dėl to, kad paragavome jų didžiuosiuose Europos miestuose ir norėjome pateikti savaip: kūrybiškai, iš šviežių produktų, patys kepti bandelę, naudoti šviežią mėsą ir pagaminti kokybišką mėsainį“, – sako jis.

S. Slabačiauskas tvirtina, kad prieš įgyvendindamas sumanymą specialaus rinkos tyrimo nedarė: „Jautėsi, kad žmonės mėgsta mėsainius. Kiekviena populiari kavinė turėjo po mėsainį. Restorano savininkai yra susiję su baru „Marsas“, kuriame populiariausias taip pat buvo šis patiekalas. Taigi rinkos tikrinimas vyko natūraliai. Matėme, kad bare perkami mėsainiai yra populiarūs, todėl norėjome išplėsti pasirinkimą, padaryti juos kokybiškesnius.“

Kadangi tai yra maitinimo sritis, norisi kiekvieną mėsainį pagaminti kuo geriau, niekada nesustoti, ieškoti naujų sprendimų, patobulinti, kad kiekvienas klientas išeitų patenkintas ir grįžtų vėl.

S. Slabačiauskas

Tačiau ne viskas klostėsi taip palankiai, kaip norėta. Pats didžiausias sunkumas, su kuriuo teko susidurti, buvo tinkamų patalpų paieška. Pašnekovas tvirtina, kad restoranui patalpos yra vienas pagrindinių, o gal net svarbiausių kriterijų. Tad vien tinkamos vietos paieškos užtruko apie metus. „Mūsų klimatas sezoniškas, todėl norisi, kad ir restorano viduje būtų patogu, ir vasarą būtų galima pasiūlyti prisėsti lauke. Taigi patalpų ieškojimas buvo varginantis ir gana staigus procesas: arba dabar, arba idėją įgyvendins kiti“, – prisimena jis.

Nuo idėjos iki atidarymo praėjo dveji metai, tad, kol restoranas neatvėrė durų, apie šią idėją plačiai nebuvo skelbta. „Su draugais apie tai irgi nelabai kalbėjausi. Manau, apie idėją jie sužinojo iš spaudos. Bet reakcija buvo teigiama. Sulaukėme ir lankytojų susidomėjimo. Jokios reklamos nedarėme, tik sukūrėme paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, – atskleidžia pašnekovas.

Šiuo metu „Drama Burger“ galima pasiekti tik apsilankius šiame socialiniame tinkle. S. Slabačiauskas tikina, kad tai nebuvo specialus sprendimas, tiesiog užtruko, kol atsirado laiko sukurti interneto puslapį: „Jį šiuo metu kuriame ir pristatysime artimiausiu metu. Puslapis nebuvo prioritetas, nes komunikacijai dažniausiai naudojame „Facebook“ paskyrą bei vidinę komunikaciją restorane. Be to, neseniai pradėjome naudoti socialinį tinklą „Instagram“.“

Pasiteiravus apie neįprasto restorano pavadinimo istoriją, pašnekovas pasakoja, kad jį galvojo kartu su agentūra, kuri taip pat padėjo parengti valgiaraščių tekstus, grafines idėjas, sukurti dizainą. „Pats pavadinimas kilo iš gausos: didelis pasirinkimas, viskas skanu ir didelė drama išsirinkti“, – aiškina jis.

Restorano vadovas skaičiuoja, kad viską įrengti kainavo 300 tūkst. litų. Jo teigimu, kol kas verslas dar neatsipirko. Kokie ateities planai? S. Slabačiauskas sako, kad norėtų plėsti verslą, bet šiuo metu konkrečių vizijų dar nėra.

Svarbiausia kokybiškas maistas ir geras aptarnavimas

Pašnekovas teigia, kad paskanauti mėsainių renkasi įvairi auditorija: per pietus ateina verslininkai, vakarais ir savaitgaliais apsilanko šeimos. Kad klientai sugrįžtų, S. Slabačiauskas įvardija du esminius kriterijus – kokybišką maistą ir gerą aptarnavimą. Be to, svarbi aplinka, jaukumas ir gera vieta. „Kadangi tai yra maitinimo sritis, norisi kiekvieną mėsainį pagaminti kuo geriau, niekada nesustoti, ieškoti naujų sprendimų, patobulinti, kad kiekvienas klientas išeitų patenkintas ir grįžtų vėl“, – sako jis.

Kad verslas būtų sėkmingas, reikia ne tik geros idėjos, bet ir gero jos įgyvendinimo, įsitikinęs restorano vadovas: „Gera idėja traukia žmonių susidomėjimą ir verčia sekti paskui ją. Tai nebūtinai turi būti unikali idėja. Visą laiką įdomios naujos idėjos, bet yra ir daug pavyzdžių, kai pasiskolinta idėja buvo daug geriau padaryta. Taigi nėra konkretaus atsakymo.“

Anot jo, taip pat svarbi komanda, be kurios nebūtų gero įgyvendinimo, kitaip ta idėja arba liktų neišsipildžiusi, arba ją įgyvendintų kiti.

S. Slabačiauskas pradedantiesiems palinkėtų ryžtingumo, sprendimų. „Jei tiki, kad idėja yra gera, sprendimus reikia priimti greitai, kad kiti nebūtų pirmieji“, – teigia jis.

Mykolo Romerio universitete teisės ir valdymo studijas baigęs restorano vadovas įsitikinęs, kad išsilavinimas taip pat svarbus. Pavyzdžiui, žinios teisės srityje niekada netrukdo, nes padeda suprasti tam tikrus dokumentus, o įgytos vadybos žinios restorano versle ne mažiau naudingos bendraujant su darbuotojais.

„Drama Burger“

127-1414354035-708682.jpg 127-1414354035-354890.jpg 127-1414354035-599359.jpg

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.