Kaip verslo įmonėms tvarkytis su „fake” komentarais?

Žinių bazė

2020.03.04

Kaip tvarkytis su „fake” komentarais verslo įmonėms? Kaip juos valdyti? Kaip atpažinti?

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Raminta Bučiūtė

Teisininkė, žiniasklaidos teisės ekspertė / Advokatų kontora GLIMSTEDT

Publikavimo data: 2020-03-04 10:53

Pradėkime nuo atpažinimo: komentarai gali būti parašyti iš to paties IP adreso, jie gali būti parašyti keletos valandų ar dienų...

Publikavimo data: 2020-03-04 10:53

Pradėkime nuo atpažinimo: komentarai gali būti parašyti iš to paties IP adreso, jie gali būti parašyti keletos valandų ar dienų bėgyje, visi gali būti išskirtinai neigiami ar teigiami, juos rašant naudotos panašios frazės, jie visi gali akcentuoti tą patį įvykį, aplinkybę ar savybę, juos parašęs asmuo niekda nesinaudojo jūsų paslaugomis ir objektyviai galite tai įrodyti(jis neregistruotas klientas ir kt.). Kaip su jais tvarkytis: pastebėjus, jog komentarai gali būti netikri ("fake") visų pirma bandykite kreiptis į platformos (Facebook, Google ir kt), kurioje jie patalpinti valdytoją ir paaiškinkite savo abejones dėl komentaro tikrumo bei pateikti turimus įrodymus (Platforos turi pareigą šalinti neteisingą ar įstatymus pažeidžiančią informaciją). Platformos valdytojui atsisakius šalinti komentarą galima kreiptis į teismą.

Ekspertai

Raminta Bučiūtė

Raminta Bučiūtė

Teisininkė, žiniasklaidos teisės ekspertė / Advokatų kontora GLIMSTEDT

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.