Vestuvių paslaugų rinkoje mato vietos ir sau

Verslas

2017.05.21

Autorius: Loreta Lileikienė

Temos: , , .

Vestuvių paslaugų rinkoje mato vietos ir sau

E. verslo „Pasakiškos vestuvės“ įkūrėjos - Kristina Nausėdė ir Sigita Liatekė. aurafoto.lt nuotr.

Dvi bendramintės – iš Kelmės kilusi Kristina Nausėdė (32) ir kaunietė Sigita Liatekė (32), išsikėlusios sau tikslą sukurti patogų vestuvių prekių ir paslaugų katalogą, mažiau nei prieš pusmetį pradėjo e. verslą „Pasakiškos vestuvės“.

„Siekiame parodyti, kad ir Lietuvoje rengiamos gražios, originalios bei įsimintinos vestuvės, taip pat viešinti verslių lietuvių darbus ir paslaugas vestuvių sektoriuje“, – sako projekto autorės, kurioms kol kas sunkiausia suderinti kasdienes veiklas ir šiam projektui skiriamą laiką.

Suvienijo bendras tikslas

Kadangi K. Nausėdės vyras jau seniai sukasi vestuvių versle (nuomoja vestuvėms senovinius automobilius – „vabalus“), moteris sako, kad ant jos pečių būdavo visi jo veiklos viešinimo reikalai. Matydama, kad skiriamas laikas neadekvatus gaunamai grąžai, pašnekovė, pati turinti vadybos žinių, įgytų Kauno technologijos universitete, sako turėjusi nuspręsti, arba visiškai nesikišti į vyro reikalus (o tai jai atrodė neįmanoma), arba susigalvoti tokią veiklą, kuri apimtų ir vyro darbo reikalus. Kai visgi apsisprendė kurti projektą apie vestuves, suprato, kad viena visų darbų nenuveiks, todėl pakalbino prisijungti Sigitą. Ji, kaip išsilavinusi ekonomistė ir jos draugė, jau turinti samdomo darbo patirties, be jokių dvejonių sutiko. Aptarusios veiklos tikslus ir galimus būdus juos įgyvendinti, atmetusios veiklos galimybes kurioje nors siauroje vestuvių srityje, jiedvi nutarė kurti originalaus turinio vestuvių portalą.

Kol draugės kūrė veiksmų planus, tuo pačiu metu dienos šviesą išvydo ir kitas panašus projektas. „Tuo metu buvo šokas, – prisimena K. Nausėdė, tačiau tai nesustabdė, nes tikėjo, kad atsiradęs konkurentas, nors ir panašus, tačiau ne toks pats. – Mes tikrai turime ir skirtumų, jais ir mėginsime užkariauti būsimų jaunavedžių ir vestuvių paslaugų teikėjų širdis.“

Projekto autorės kuria ir straipsnius

Tinklalapio „Pasakiškos vestuvės“ įkūrėjos pačios rūpinasi ne tik svetainės valdymu, bet ir jos turiniu: „Visus straipsnius kuriame ir galvojame pačios.“

Ilgai bei kruopščiai galvotas tinklalapio pavadinimas, pasak pašnekovių, turi būti ne tik skambus ir žavus, bet ir neatsiejamas nuo turinio bei idėjų.

 

„Žinome savo tikslus ir kryptingai jų siekiame.“

K. Nausėdė.

 

Sukurti tinklalapiui, pasak bendraautorių, pakako minimalių investicijų, o daugiausia joms reikia laiko. „Viską suderinti būna sunku, kai esi dviejų vaikų mama, ypač kai jie serga. Dar vykdau mažą rankdarbių projektą, turiu e. parduotuvę, kuriai reikia daug dėmesio. Tik nusisuk trumpam ir viskas stoja… Tad viską stengiuosi derinti, kokybiškai planuoti laiką ir nepamiršti net savo augintinių, nes su viena jų lankomės parodose“, – pasakoja S. Liatekė.

Jai pritaria ir K. Nausėdė: „Kadangi šiam projektui dabar galime skirti gana ribotai laiko, viskas vystoma gana pamažu, tačiau kiekvieną žingsnį stengiamės gerai apgalvoti ir suplanuoti. Žinome savo tikslus ir kryptingai jų siekiame.“ Pagrindinė jos veikla šiuo metu yra interneto svetainių kūrimas, tad didžiausias prioritetas skiriamas klientams ir tik likęs laikas – „Pasakiškų vestuvių“ projekto plėtrai ir tobulinimui. Pašnekovė taip pat turi nedidelę e. parduotuvę, padeda dirbti vyrui ir rūpinasi dviem mažamečiais vaikais.

Paslaugas platina iš lūpų į lūpas

K. Nausėdė teigia, kad savo klientus pritraukia natūraliai: „Paslaugas reklamuojame iš lūpų į lūpas. Viešinamės socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“. Kol kas labiau orientuojamės į kokybiško, aktualaus turinio kūrimą ir auditorijos pritraukimą.“

„Pasakiškų vestuvių“ projekto autorės pabrėžia, kad, nors mūsų šalies vestuvių rinka iš pirmo žvilgsnio atrodo pilna ir paslaugų teikėjų katalogų taip pat yra ne vienas, jos mato savo vietą po saule ir šioje gana užpildytoje srityje.

„Kadangi turime galvoti apie būsimų jaunavedžių ir vestuvių prekių bei paslaugų teikėjų poreikius ir pastebėti, su kokiomis bėdomis jie susiduria, stengiamės būti labai lanksčios ir suprasti abi puses. Kalbiname ir kitus dirbančiuosius vestuvių paslaugų sektoriuje prisijungti ir kartu kurti įdomų turinį“, – sako pašnekovės, norinčios būti ta vienijančia grandimi tarp tikslinės auditorijos (būsimų jaunavedžių) ir klientų (vestuvių prekių ir paslaugų teikėjų). Jos pripažįsta, kad abi, iki tol mažai ką išmaniusios apie vestuvių rinką, turi daug ko išmokti, suprasti.

Tikslas – pranokti konkurentus

„Pastebime nemažai konkurentų veiklos trūkumų, tad laikui bėgant tikimės juos išspręsti ir būti įvertintos. Konkurentai turi gana daug masinių produktų, nemaža dalis tiesiog kopijuoja tekstus, nuotraukas iš užsienio portalo. Mūsų noras – kurti turinį su gabiausiais šios srities žinovais, – apie savo veiklos tikslus pasakoja kūrėjos. – Štai kad ir paskutinis projektas su nuliniu biudžetu: susipažinome su „2Frogs“ merginomis (dekoruoja, koordinuoja vestuves), pakalbėjome, kaip galėtume bendradarbiauti, ir suorganizavome nuostabią fotosesiją žirgyne. Tikslas buvo parodyti kitokias vietas, tinkančias vestuvių fotosesijoms. Taip pat įtraukėme ir kitus vestuvių paslaugų teikėjus, suteikėme galimybę parodyti, ką galima veikti vestuvių fotosesijos metu. Dabar medžiaga apdorojama ir tikimės, kad artimiausiu metu jau bus matoma ir portale „Pasakiškos vestuvės“.“

Prisidėti prie šeimos gerovės

Turėdamos tikslą suburti ir pritraukti kuo daugiau iniciatyvių žmonių, dirbančių vestuvių rinkoje, K. Nausėdė ir S. Liatekė sako nestokojančios idėjų ir pirmiausia viską darančios dėl jų išpildymo, o tik paskui galvojančios, kaip jas paversti pajamomis. Suprasdamos, kad „amžinai gi nedirbsi iš idėjos, nes poreikiai yra ne vien socialinis ir psichologinis komfortas, bet ir materialiniai“, abi bendraįkūrėjos, turinčios šeimas ir mažamečius vaikus, stengiasi kiek galėdamos prisidėti prie šeimos biudžeto.

Savo veiklos planų toli į priekį jos nekuria, „nesviskas taip greitai keičiasi, kad tik spėk susigaudyti ir reaguoti“. „Pasakiškų vestuvių“ planuotojos labiau linkusios lanksčiai prisitaikyti prie pokyčių: „Kai tik pasikeis kokia situacija, mes į tai reaguosime ir tikrai suplanuotų dalykų nedarysime versdamosi per galvą, jei matysime ir įvertinsime, kad gal geriau pakeisti ir pakoreguoti planus.“

Pradedantiesiems savo verslą ar projektą K. Nausėdė ir S. Liatekė linki: „Imk, daryk, klysk, o svarbiausia – mokykis ir judėk pirmyn.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.