...

VERSLO ISTORIJA: dviese įgyvendinti verslo idėją drąsiau

Verslas

2012.12.01

Autorius: Povilas Sabaliauskas

Temos: , , .

VERSLO ISTORIJA: dviese įgyvendinti verslo idėją drąsiau

Kristina Aleknienė ir Ieva Skyrienė BFL/Andriaus Ufarto nuotr.

Pagrindinė „bzn start“ VERSLO ISTORIJOS gruodžio mėnesio tema apie ryžtingas ir ambicingas jaunas ir žavias verslininkes Kristiną Aleknienę ir Ievą Skyrienę, kurios išplėtojo interjero parduotuvių tinklą „Im Deco“. Kai verslą drauge plėtoja keli žmonės, visada smalsu, kaip susikirto jų keliai. Verslininkės prasitarė susipažinusios prieš dešimt metų, kai tapo kaimynėmis. Draugės viena kitoje įžvelgė savybių, kurių pačioms trūko: Ieva turėjo finansinių žinių, o Kristina gerai išmanė rinkodarą ir apskritai prekybą. Abiem reikėjo palaikymo ir patikimo partnerio, taip kartu ir sumantytą idėją išplėtojo.

Per tuos verslo metus verslininkės daug ko išmoko, įgyta patirtis ir tikslinės klientų grupės poreikiai skatino keistis, padarytos klaidos atvedė iki tam tikrų teisingų sprendimų, kurių nebūtų priėmusios, o krizė išmokė vidutinių ir aukštesnių pajamų žmones vertinti kokybę, o ne tik grožį.

„Im Deco“ ne tik atlaikė sunkmetį, bet ir sustiprėjo. „Tai buvo išbandymas, tačiau, sakyčiau, ne tik dėl krizės, bet ir dėl klaidų, kurias darėme. Ne laiku priėmėme kelis sprendimus, ne vietoje atidarėme parduotuvę. Kita vertus, jeigu būtume atidarę pakilimo metais, parduotuvė vis tiek būtų sunkiai prigijusi. Manau, dabar krizę išgyventume daug lengviau, nes tada gerokai prisidėjo ir netinkami sprendimai. Kadangi mūsų siūlomi produktai nėra būtiniausios prekės, sunkmetį pajutome“, – teigė I. Skyrienė.

K. Aleknienė pastebėjo, kad sunkmetis pakoregavo ir pirkėjų įpročius, tiesa, į gera. „Krizė išmokė vidutinių ir aukštesnių pajamų žmones vertinti kokybę. Mūsų sprendimas buvo nuo „tik gražu“ pereiti prie „kokybiška“. Galima sakyti, kad, palyginti su pradiniu etapu, mūsų asortimentas pabrango, tačiau vartotojai išmoko vertinti kokybę. Aišku, jie pasidarė išrankesni, turi daugiau argumentų, kodėl vienas ar kitas produktas yra tai, ko ieško. Kita vertus, už tam tikrą produktą klientai pasirengę sumokėti daugiau. Džiugu, kad vartotojai tapo reiklesni kokybei ir ją labiau vertina. Pastebėjau, kad žmonės pagaliau pradėjo atpažinti prekės ženklus. Jie sako: „Štai keliavau po Olandiją, ten irgi mačiau.“ Smagu, kad pas mus lankosi žmonės, kurie žino, kas yra kas“, – sakė ji.

Naujame „bzn start“ gruodžio mėnesio žurnale rasite visą straipsnį, kuriame verslininkės dalinasi savo sėkmės istorija!

Im Deco

2012-11-22 IMDECO 2012-11-22 IMDECO 2012-11-22 IMDECO 2012-11-22 IMDECO 2012-11-22 IMDECO

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.