Namų kvapų verslą sukūrė įkvėpti senelių svajonės

Verslas

2022.05.12

Autorius: Rūta Palionienė

Temos: , .

Namų kvapų verslą sukūrė įkvėpti senelių svajonės

Gabrielė ir Laurynas Žilinskai Asmeninio albumo nuotrauka

Vos metus gyvuojantis, per karantiną gimęs šeimos verslas „Mullàno“ gimė iš siekio sukurti jaukius namus. Jo savininkai, sutuoktiniai Gabrielė ir Laurynas Žilinskai ne tik tuo metu augino naujagimę dukrą, bet ir ieškojo būdų išeiti iš komforto zonos. Ir tuomet į jų galvas atėjo senelių puoselėta svajonė apie žvakių liejimą. Sujungus šiuos dėmenis, gimė naujas namų kvapų bei žvakių prekinis vardas „Mullàno“.

Kalbinami sutuoktiniai Gabrielė ir Laurynas idėjos lieti žvakes nesisavina ir inspiracija vadina seną senelių svajonę. Neretai žvakės ir namų kvapai būna tapatinami su banalybe, vadinama tiesiog pomėgiu. Su tokia nuomone susidūrė ir jaunieji verslininkai, atsargiai savąja verslo idėja pasidalinę su artimaisiais. Tiesa, išbandę šias į betono talpas išlietas žvakes, artimieji greitai suprato klydę. „Kai draugai, tėvai, giminės pauostė namų kvapus, užsidegė žvakes, pajuto jų aromatą, suprato kiek daug darbo esame įdėję į indo kūrimą, kvapų ir vaško paieškas, drąsiai pasakė, kad tai bus sėkmingas ir tikrai toli gražu ne banalus verslas, kurį nuo pamatų pastatėme patys“. Ir prakalbus apie darbų kokybę, sutuoktiniai sutinka, kad nors ir mintis lieti žvakes skamba romantiškai, šiandieniniame pasaulyje tiek žvakėms, tiek ir kitiems gaminiams keliami aukštesni reikalavimai nei senelių laikais.

Verslui padėjo ir baigti mokslai

„Mullàno“ pagrindinis klientas yra kokybiško, tvaraus ir estetiško produkto ieškantis žmogus. Tokiems klientams rūpi ekologija, tvarumas, tad ir šiais klausimais verslininkai buvo sau griežti. Į jų namų kvapus bei namų žvakes patenka tik geriausios kokybės sudedamosios dalys. Susitvarkyti su tokia sau išsikelta užduotimi padėjo baigti farmacijos mokslai, nes turimos žinios leido sukurti unikalias, kokybiškas gaminių formules. Perkant namų interjero daiktus, šio šeimos verslo pirkėjams svarbu estetika, kaip žvakės bei namų kvapai įsileis į jų namų aplinką, ir čia „Mullàno“ verslui pravertė įgytos kultūros vadybos, grafikos dizaino studijos, kurios „padėjo rasti įdomių ir išskirtinių vizualinių ir dizaino sprendimų jų verslui“. Tokie išskirtiniai sprendimai, tai Gabrielės ir Lauryno nestandartinės žvakės, kai vaškas liejamas į betono talpos indus.

Kas gi tas Mullano?

Išgirdus neįprastą lietuvio ausiai „Mullano“ pavadinimą, neretai kyla klausimas – ką jis reiškia? Į tai verslininkai atsako: „šis pavadinimas neturi konkrečios reikšmės. „Mullano“ gimė vaikščiojant Palangos parku ir mąstant savitus žodžius, kurie skleistų gerą energiją ir atskleistų mūsų viziją“. O vizija subrendo karantino metu, kai šeimai gimė dukra ir kartu teko daug laiko praleisti namuose. Tuo metu Gabrielei ir Laurynui norėjosi, kad namai būtų šviesūs, pozityvūs, kad juose būtų gera būti. Sutuoktiniai greitai suprato, kokie svarbūs kvapai namuose kuriant atmosferą bei nuotaiką. Gabrielė pripažįsta, kad jai pačiai „kvapai padeda kurti šiluma dvelkiančius, estetikos ir moderno kupinus namus”. Patys ėmęsi lieti žvakes, kokias norėtų matyti savo namuose, Žilinskų šeima suprato radusi nišą, kurioje galėjo ir save realizuoti. Dėl šios priežasties „Mullano“ veikla ir nebuvo pirmiausia siekianti pelno. „Pinigai mums yra reikalingi tik tam, kad judetume pirmyn ir galėtume kurti savo klientams kokybiškus produktus“ – dalinasi Gabrielė.

Kvapams valstybių sienų nėra

Šiuo metu, kaip teigia verslininkai, savo produkcija jie prekiauja visame pasaulyje. Kolkas Žilinskų šeima dar nepuoselėja minties apie verslo plėtrą, „nes savo gaminamus produktus galima siųsti i visas šalis“. Tačiau atsižvelgdami į plačią klientų geografiją, komunikaciją jie pasirinko vykdyti tiek lietuvių, tiek ir anglų kalbomis. Kalbinami apie verslo pradžią, investicijas ir kitus verslo aspektus, Gintarė ir Laurynas atvirauja. „Pradžioje investavome savo santaupas ir jos baigia atsipirkti“. Nusprendus lieti žvakes ir kurti prekės ženklą, anot verslininkų, „daugiausiai investicijų prireikė eksperimentiniame periode, kuomet buvo daromos skirtingos formuluotės produktai, ieškomi geriausi komponentai gamybai ir siekiama užtikrinti gaminio kokybę“. Šiandien versle kūrėjus itin džiugina gamybos procesas. Gabrielė sakosi tikrai besimėgaujanti šiuo jausmu: „kai gali savomis rankomis sukurti unikalų produktą, pasitelkiant farmacijos studijų metais įgytas žinias. Taip pat tai puikus atsipalaidavimo būdas nuo kasdienės rutinos, šeimyninio gyvenimo ir tarsi pabėgti į savo jaukų kampelį.“

Stebi kitus kūrėjus

Į rinką „Mullàno“ savininkai žengė ne ambicijų užsidirbti tenkinti, tačiau dalintis šeimos kuriamu produktu. Tad ir savajame kelyje jiems neteko įveikti begalės sunkumų ar išsikovoti vietą tarp konkurentų. Jie mielai stebi kitus kūrėjus, einančius tokiu pačiu keliu. Ir nors žvakės atsirado karantino metu, pats karantinas verslo kūrimui kojos nekišo. „Išties, pandemija mūsų projekto nepaveikė, nes dirbame online pardavimų principu“. Bebaigiant pokalbį Gabrielė ir Laurynas Žilinskai dar sykį pabrėžia, kad jiems sėkmės receptas skamba paprastai – „svarbiausia pradėti ir daryti tai kas jus „veža“. Ir prideda:  „auginti verslą mums padeda disciplina, atsidavimas tam, ką darai, vizija ir, žinoma, įdedamas darbas“.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.