Moters esybė pasufleravo verslo idėją
2012.10.30
Temos: Vadyba, Verslo pradžia.
Apgaubti šiuolaikinę moterį dėmesiu, sudaryti jai progą pailsėti nuo kasdienybės rūpesčių, padėti tapti elegantiškai ir stilingai – tokį tikslą savo vadovaujamiems itališkos mados namams „Ultimo Casa“ iškėlė vilnietė Justina Milaknytė. Veikli moteris, neseniai palikusi pelningą darbą vienoje IT bendrovių, drąsiai nėrė į iššūkių kupiną veiklą. „Man patinka būti smalsiai ir bandyti jėgas įvairiose srityse“, – teigia 37-erių verslininkė, kurios siūlomas paslaugų spektras yra naujovė ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje.
Pasak J. Milaknytės, idėja žengti į mados namų verslą išsirutuliojo iš profesinio gyvenimo būdo. „Visuose darbuose, kur teko dirbti, nesvarbu, ar tai buvo prekybos, reklamos, ar galiausiai IT sritis, vilkėdavau dalykinius kostiumėlius. Buvau ta dirbanti kostiumuota moteris, kuri dieną bendravo su verslo partneriais, o vakare skubėjo su pilnais pirkinių maišeliais pas šeimą“, – sako „Ultimo Casa“ vadovė, paklausta apie mados namų įkūrimo istoriją.
Dauguma nustemba sužinoję, kad moteris, dirbusi gerai mokamą darbą ir kopusi karjeros laiptais garsiose bendrovėse, ryžosi mados verslo avantiūrai. J. Milaknytė neslepia, kad nuosavos veiklos atsiradimo priežastis – noras pakeisti gyvenimą ir sukurti verslą, kurio centre būtų ne moteriški drabužiai, o moters pojūčiai, jos esybė.
„Ne iš nuogirdų žinojau, kaip atrodo veiklios, aktyvios moters kasdienybė. Tad mados namų įkūrimą lydėjo noras padėti visoms šiuolaikinėms moterims, mėginančioms derinti profesinius ir šeimos interesus. Kartu norėjosi suteikti daugiau spalvų savo gyvenimui, patirti naujų iššūkių“, – dalijasi nuosavos veiklos idėjos gimimo užkulisiais verslininkė.
Ėjimas mados namų verslo link buvo gana ilgas ir pareikalavo nemažai pastangų. J. Milaknytės nuomone, daugiausia laiko užėmė rinkos tyrimai, nesibaigiantys vizitai Italijoje ir pokalbiai su garsiais Lietuvos dizaineriais. Atliekant parengiamuosius darbus taip pat buvo analizuojami įvairūs būsimos veiklos modeliai, kurie geriausiai atspindėtų siekius.
„Deja, manęs netenkino nei atstovavimas garsiems dizaineriams, nei franšizė, nei kiti egzistuojantys rinkoje verslo modeliai, – atvirauja „Ultimo Casa“ įkūrėja. – Ryžomės siaurinti paslaugų spektrą. Kita vertus, norėjome sukurti tokį veiklos modelį, kuris būtų nišinis, bet neštų apčiuopiamą pelną.“
Būtent taip atsirado vos kelis mėnesius gyvuojantys itališkos mados namai, kurie įsikūrė spalvingame sostinės Žvėryno rajone. J. Milaknytės siūlomas verslo modelis vienija įvairių sričių profesionalus (drabužių dizainerius, aksesuarų gamintojus – aut. past.) iš Lietuvos ir Italijos. Pašnekovės teigimu, „Ultimo Casa“ unikalumas – „gero jausmo“ pardavimas.
„Siekiame, kad moteris, atėjusi pas mus, ne tik įsigytų patinkantį drabužį, bet ir gerai praleistų laiką, pailsėtų nuo kasdienybės bei gautų draugišką patarimą“, – teigia mados namų įkūrėja.
Moterys, užsukusios į Kęstučio g. 51, gali tikėtis ne tik patarimų, kuriuos duoti pasirengęs visada draugiškas ir maloniai bendraujantis „Ultimo Casa“ kolektyvas. Čia jos gali pasinaudoti unikalia Lietuvoje paslauga – susikurti individualius drabužių derinius.
Prie kiekvieno siūlomo apdarų modelio pateikiami keli audinių ir spalvų variantai, kurių paletė nuolat didinama. Salono klientės, susikomplektavusios individualius derinius iš daugiau nei 400 variantų, gali jais pasipuošti jau po savaitės. Ypatingas dėmesys skiriamas ne tik audinių kokybei, bet ir modelių patogumui.
Tai, pasak J. Milaknytės, itin svarbu šiuolaikinės moters gyvenime. „Norime, kad vilkėdama mūsų drabužius moteris jaustųsi patogiai ir elegantiškai tiek darbe, tiek po jo“, – pabrėžia verslininkė.
Itališkos mados namų įkūrėja įsitikinusi, kad Lietuvos moterims nestinga nei elegancijos, nei stiliaus pojūčio. „Paprasčiausiai trūksta vyrų komplimentų“, – teigia J. Milaknytė ir priduria, kad jai pačiai elegancijos sąvoka apima daug dalykų, pradedant gyvenimo džiaugsmu bei noru tobulėti ir baigiant pagarba sau ir kitiems.
„Ultimo Casa“ savininkė viliasi, kad jos verslo idėja prigis Lietuvoje ir taps pelninga veikla. Kartu ji viliasi įnešti daugiau polėkio ir laisvės į savo bei mados namų klienčių gyvenimą.
Paklausta apie nuosavos veiklos prioritetus, buvusi IT srities atstovė teigia atradusi visa tai, apie ką svajojo. „Visų pirma galimybė daryti tai, ką nori, – sako J. Milaknytė. – O toliau – neriboti kūrybiniai horizontai, laisvės pojūtis.“ Verslininkė, nė karto nesuabejojusi savo sprendimu, imtis nuosavo verslo skatina ir kitus.
Nesiryžtantiems žengti lemiamo žingsnio itališkos mados namų įkūrėja siūlo neieškoti, kodėl „ne“, o ieškoti, kodėl „taip“.
„Būkite drąsūs ir smalsūs, tikėkite savo idėja ir, žinoma, darykite, veikite, tobulėkite“, – sako verslininkė ir grįžta prie darbo. Dar vienai klientei prireikė draugiško patarimo ir įkvėpimo.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.