...

Klientams siūlo natūralius šaltai džiovintus produktus

Verslas

2019.05.29

Autorius: Urtė Kasparavičiūtė

Temos: , , .

Klientams siūlo natūralius šaltai džiovintus produktus

Kristina Ramanauskienė Iš asmeninio albumo

Su sveikos gyvensenos bumu į Lietuvą atėjo ir liofilizuotų produktų – vaisių, daržovių, prieskonių – mada. „Manome, kad liofilizuotų produktų populiarumą lemia maistinių medžiagų bei vitaminų išliekamumas. Būtent dėl to po liofilizacijos produktai nekeičia formos, tūrio, spalvos, išsaugomos jų aromatinės ir skoninės ypatybės. Atsiranda daugiau galimybių panaudoti sveikus ir maistingus produktus, pavyzdžiui, kulinarija, konditerija, užkandžiai“, – pasakoja šaltai džiovintų produktų parduotuvės „Fresko Fiorito“ gamybos vadovė Arina Ašmonienė (nuotr. kairėje) ir vadybininkė Kristina Ramanauskienė.

Inovatyvus džiovinimo būdas

„Pastaruoju metu žmonės vis labiau domisi sveika mityba. Liofilizacija yra vienas geriausių džiovinimo būdų šiuo metu. Žinoma, toks apdorojimo būdas ne visiems prieinamas ir namie gamtos gėrybių taip džiovinti tikrai negalime. Manome, kad šis inovatyvus būdas yra rimtas konkurentas įprastiems vaisių bei daržovių džiovinimo būdams“, – apie tai, kad liofilizacija ateityje gali nukonkuruoti tradicinį produktų džiovinimą, pasakoja A. Ašmonienė ir K. Ramanauskienė.

Liofilizacijos pranašumai

Pasiteiravus, kokius liofilizuotų produktų pranašumus išskirtų, pašnekovės tikina, kad tai išlikusi džiovinamo produkto forma, spalva, kvapas. „Pailgėja produktų galiojimo laikas. Tai labai patogus užkandis vaikams neštis į mokyklą, darželį, puiki skonio paletė kūdikiams nuo 10 mėnesių, taip pat labai tinka nuolat skubantiems, keliaujantiems ir savo mityba besirūpinantiems žmonėms“, – teigia pašnekovės.

Galutinis rezultatas pranoko lūkesčius

„Mūsų komanda didžiuojasi ir džiaugiasi, kad liofilizuotų vaisių rinkoje „Fresko Fiorito“ rado sau vietos ir kad galutinis rezultatas pranoko lūkesčius. Rinkoje konkurentų turime ir ne vieną, tačiau esame iniciatyvūs ir siekiame įgyvendinti iškeltus projekto tikslus. Liofilizuojant esamus produktus, vis atsiranda naujų minčių ir idėjų“, – kaip projektui „Fresko Fiorito“ sekasi rinkoje, atskleidžia A. Ašmonienė ir K. Ramanauskienė.

Klientai vertina natūralumą

„Visi mūsų produktai sulaukia didelio susidomėjimo. Klientai mus labai vertina už natūralumą ir gerą lietuvišką produkciją. Čia kiekvienas išsirenka savo produktą ir jo panaudojimą. Tačiau galima pastebėti, kad pagal perkamumą daug dėmesio sulaukia liofilizuoti obuoliai, kriaušės, braškės, burokėliai, druskos su liofilizuotais priedais. Taip pat kulinarai bei konditeriai mus aukštai vertina už liofilizuotus gėlių žiedus“, – apie tai, kokias siūlomas prekes labiausiai vertina klientai, pasakoja pašnekovės.

Liofilizacija – procesas, skatinantis technologiškai tobulėti

Kai kurie pikti ir kainomis nepatenkinti lietuviai galėtų priekaištauti, kad liofilizuoti vaisiai ir daržovės labai brangūs. Į šias kalbas pašnekovės nereaguoja ir tikina, kad burbančiųjų visada buvo ir bus. „Dažniausiai priekaištauja tie, kurie net nenutuokia, kiek į produktą buvo įdėta įdirbio. Nors produktas nėra pigus, jo kelias nuo užauginimo iki galutinio varianto, pasiekiančio klientą, yra labai ilgas, sunkus, jam reikia kruopštumo ir technologinio tobulėjimo“, – teigia A. Ašmonienė ir K. Ramanauskienė.

Produktus vertina ne tik sveikuoliai, bet ir virtuvės šefai

Smalsu sužinoti, ar šaltai džiovintus produktus Lietuvoje labiau vertina tik sveikuoliai, kuriems svarbi maistinė vertė, ar visgi restoranų šefai, norintys nustebinti savo svečius džiovintų gėlių žiedlapiais. „Šaltai džiovintus produktus vertina sveikuoliai, mamos, auginančios mažus vaikus, namų šeimininkės, išrankūs gurmanai, atradę mūsų druskas su liofilizuotais produktais, taip pat virtuvės šefai, kurie nuolat siekia tobulėti ir nestovi vietoje, vis ieškodami naujų idėjų, kaip nustebinti savo klientus. Čia kiekvienas atranda savo“, – tikina pašnekovės.

Svajoti ir planuoti reikia tyliai

Pasiteiravus apie „Fresko Fiorito“ ateities planus, gamybos vadovė A. Ašmonienė ir vadybininkė K. Ramanauskienė išlaiko paslaptį: „Visi svajoja ir nori augti bei plėstis, tačiau ateities planų neatskleisime ir išliksime paslaptingos. Tikime, jog svajoti ir planuoti reikia tyliai, kad viskas išsipildytų. O ar pavyko tikslus įgyvendinti, pamatysime jau po metų.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.