...

Kelionių kultūros žurnalas, leidžiantis įsijausti į keliautojų patirtis

Verslas

2019.07.04

Autorius: Augustas Kalinauskas

Temos: .

Kelionių kultūros žurnalas, leidžiantis įsijausti į keliautojų patirtis

Viktorija Ulinskė ir Robertas Ulinskas Iš asmeninio albumo

Viena iš leidinio „SeeN“ įkūrėjų – Viktorija Ulinskė – prieš imdamasi žurnalo šešerius metus praleido

užsakomųjų skrydžių bendrovėje. „Buvau atsakinga už skrydžio paslaugas, paprastai tariant,

rūpinausi, kad keleivių patirtis skrydžio metu būtų kuo malonesnė“, – prisimena pašnekovė.

Po šešerių metų darbo, per kuriuos buvo nuveikta tikrai nemažai, prieš išeinant motinystės atostogų

Viktorijai ramybės nedavė tik vienas dalykas – skrydžių žurnalas, kurio kokybė vis dar buvo gana

prasta. Tačiau išėjus atostogų ir atsiradus daugiau laisvo laiko, kartu su vyro rinkodaros specialisto

Roberto Ulinsko pagalba ėmė dėliotis pirmieji naujo žurnalo apmatai.

Žurnalo unikalumas

„Norime pasakoti, įkvėpti, skatinti žmones keliauti ir atrasti. Stengiamės informaciją apie keliones

pateikti įdomiai, ne tiesiog pasakodami apie įdomias atostogų vietas, bet kelionių potyrius

aprašydami per skirtingų žmonių istorijas, per mažai kam žinomas erdves. Svarbiausia mums yra

istorija ir patirtis, o ne žmogaus padėtis visuomenėje“, – žurnalo koncepciją apibūdina Robertas.

Taip pat žurnalo išskirtinumas yra ir tai, kad „SeeN“ yra leidinys, kuris savo skaitytoją pasiekia jau

keliaujant ilsėtis ar poilsio metu – tada, kai visas dėmesys gali būti sukoncentruotas į kokybišką

turinį apie pasaulio pažinimą, keliavimą su aistra, gyvenimo kokybę, inovacijas ir geras idėjas

vienoje vietoje. Šis žurnalas – tai tam tikra skaitmeninės detoksikacijos alternatyva.

„Tai vienas iš retų atvejų, kai mūsų nepasiekia internetas, ir galime visą dėmesį skirti sau, galų gale ramiai

paskaityti. Pagal statistiką, daugiau nei 90 proc. keliaujančiųjų skaito: nuo skrydžio leidinio iki

saugumo instrukcijos“, – pasakoja V. Ulinskė.

Iššūkiai

Pradėjus kurti žurnalą, anot Viktorijos, buvo labai daug baimių: ar finansiškai pasiteisins verslo

planas, gal po kurio laiko išseks idėjos, ar pavyks surinkti tinkamą komandą ir pan. „Dabar matome,

kad didžioji dalis baimių yra įveiktos – turime nuostabią savo srities profesionalų komandą, kuri jau

daugiau nei trejus metus vis dar dega šia idėja“, – teigia pašnekovė.

Vis dėlto pagrindinis leidinio „SeeN“ iššūkis yra finansinis aspektas – kiekvienam naujam leidiniui

reikia daug darbo surenkant reklamos užsakovus. „Esame netradicinė reklamos priemonė, o dar ir

spausdinta forma, kas šiame skaitmeniniame amžiuje yra tikrai nemažas iššūkis. Tačiau pats

geriausias įvertinimas – ilgalaikiai mūsų klientai. Visa komanda įdeda itin daug širdies, nieko

nedarome atsainiai, kiekvienas naujas leidinys mums yra lyg pirmas ir paskutinis – išleistas su 100

proc. atsidavimu. Tą mūsų neblėstančią aistrą pajunta tiek klientai, tiek partneriai, todėl ir šis

projektas nuolat auga ir tobulėja“, – leidinio sėkmės formulę atskleidžia Robertas.

Atradimai

Didžiausias atradimas „SeeN“ kūrėjams – itin palankūs skaitytojų atsiliepimai. Jų sulaukia tiek

žurnalo kūrėjai, tiek partneriai. Net žurnalo redaktorė Inga Norkė, buvusi ne vieno visuomenėje

gerai žinomo leidinio redaktorė, pirmą kartą gauna tiek daug laiškų ir žinučių iš skaitytojų apie tai,

kaip juos įkvėpė žurnalas, kaip jį skaitant neprailgo kelionė, netgi kad skaitomas žurnalas taip

įtraukė, jog padėjo įveikti skrydžio baimę.

Komunikacija ir konkurencija

Šiuo metu „SeeN“ plečia savo leidinio platinimo tinklą – žurnalą galima atrasti ne tik lėktuvuose,

bet ir didžiausiuose Lietuvos SPA centruose, taip pat elektroninę versiją tinklalapyje

www.seenmag.lt. Tačiau svarbiausias leidinio komunikacijos kanalas – patys skaitytojai, kurie

pasakoja apie netikėtai atrastą žurnalą.

Anot Viktorijos, „SeeN“ konkurentai yra visi medijų kanalai: „Mažoje rinkoje dėl reklamos tenka

konkuruoti su televizija, kitais leidiniais, skaitmeniniais kanalais ir net su naujausiu reklamos

kanalu – nuomonės formuotojais (influenceriais).“

Kaip teigia žurnalo įkūrėja, labai svarbu tiesiog pabandyti. Taip pat būti ištikimam tam, kas tau

pačiam patinka. Laisvės jausmas atperka bet kokią nežinomybę ir sunkumus. Ir, žinoma, reikia

nusiteikti daug dirbti. Čia, anot pašnekovės, savaitgaliai ar darbo valandos nebesiskaito.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.