...

Žada palengvinti renginių organizatorių naštą

Verslas

2017.12.08

Autorius: Ieva Kniukštienė

Temos: .

Žada palengvinti renginių organizatorių naštą

Tomas Daukša. Asmeninio albumo nuotr.

Kaunietis verslininkas ir UAB „SeeNext“ vykdomasis direktorius Tomas Daukša (25), dirbęs renginių organizavimo srityje ir perpratęs vidinę sistemą bei problemas, nusprendė, kad atėjo laikas palengvinti administracinius renginių organizatorių sunkumus. Siekdamas šio tikslo, jis sukūrė platformą „Eventon“.

Svarbiausia funkcionalumas

„Eventon“ idėją verslininkas brandino daugiau nei dvejus metus. Visą tą laikotarpį organizuodamas renginius, jis matė, kad techniniai procesai atima labai daug organizatoriaus laiko, kurį jis galėtų išnaudoti planavimo ir organizavimo darbams.

„Remdamiesi asmenine patirtimi, numatėme, kokios priemonės padėtų optimizuoti visą renginio procesą ir palengvintų patį renginių administravimą. Pastebėję, kad pastarųjų sprendinių mūsų rinkoje trūksta, nutarėme sukurti juos patys. Daugiau jokių pavienių mokėjimų už renginio bilietus, atskirų registracijų formų, skirtingų duomenų tikrinimo, jų patvirtinimo ir veltui gaištamo laiko“, – pristatydamas savo naują projektą, sako T. Daukša.

Vienas „Eventon“ išskirtinumų – galimybė valdyti visą su renginiu susijusią informaciją išmaniai ir paprastai.

„Kiekvienam renginiui galima sukurti tinklalapį, kurio dizainą gali pasirinkti pats vartotojas. Svarbiausia, kad tam visiškai nereikalingi programavimo ar grafinio dizaino įgūdžiai. Vartotojas gali siųsti renginio naujienlaiškius savo turimai kontaktų bazei, taip pat lengvai pridėti naujus kontaktus. Su šia sistema galima atlikti įvairias apklausas, siekiant išsiaiškinti renginio dalyvių poreikius, pavyzdžiui, apklausti kiek dalyvaujančiųjų bus reikalinga nakvynė, kiek iš jų yra vegetarai ir pan. Renginio dalyvių apklausas sistema leidžia atlikti net ir renginiui įvykus“, – pasakoja pašnekovas.

T. Daukša pasakoja, kad siekė sukurti platformą, kurioje vartotojas galėtų atlikti viską: nuo pirminio užsakymo, renginio planavimo iki grįžtamojo ryšio iš užsakovų gavimo. Turint visą savo kuruojamų renginių informaciją vienoje platformoje, optimizuojamas renginių organizatoriaus laikas.

Sunkiausia pradžia

 

„Kiekvieno projekto metu bus galima stebėti ir analizuoti norimų duomenų statistiką.“

T. Daukša.

 

Pašnekovas pasakoja, kad pats sunkiausias platformos kūrimo etapas – pirmieji žingsniai. Idėjai įgyvendinti prireikė investicijų, kurios, kaip teigia T. Daukša, telpa į keturių nulių rėmus. Nors startas buvo suplanuotas lapkritį, siekiant projekto tobulumo, jis bus pristatytas tik kitų metų pradžioje. Vis dėlto pašnekovas jau dabar žada, kad ši idėja įneš naujo vėjo renginių organizavimo pasaulyje.

„Sistemos vartotojai gali kurti individualius renginio bilietus, kuriuos gaus į renginį užsiregistravę dalyviai. Visi mokėjimai taip pat bus atliekami automatiškai internetu. Organizatoriams daugiau nebereikės ieškoti dalyvių prieš renginį „Excel“ programoje arba atsispausdintuose sąrašuose. Pakaks turėti išmanųjį telefoną ir nuskenuoti renginio dalyvių bilietą, o informacija apie atvykusius dalyvius automatiškai bus atvaizduojama sistemoje. Kiekvieno projekto metu bus galima stebėti ir analizuoti norimų duomenų statistiką: paprastai ir suprantamai bus matoma, kiek žmonių užsiregistravo į renginį, kiek iš jų atliko mokėjimus, koks skaičius interesantų perskaitė naujienlaiškius, kiek bilietų pavyko parduoti ir t. t.“, – sistemos funkcijas pristato T. Daukša.

Pasak idėjos autoriaus, šiuo metu didžiausias siekis sėkmingai startuoti, tinkamai įsiklausyti į pirmųjų vartotojų pastabas bei komentarus ir bendromis pastangomis ištobulinti platformą iki patogiausio varianto.

Skirta daugeliui

„Eventon“ sistema, anot jos idėjos autoriaus, gali būti pritaikoma daugelyje sričių ir skirta ne vien konkretiems renginių organizatoriams.

„Platforma skirta ne tik renginių organizatoriams. Ji puikiai tinka verslo įmonėms, kurios organizuoja savo vidinius ir išorinius renginius, verslo klubams, įvairioms organizacijoms, mokymų ir seminarų organizatoriams bei visiems, kas susiduria su renginių organizavimo procesu. Sistemą galima naudoti mokamiems ir nemokamiems renginiams, todėl ją gali naudoti ir fiziniai, ir juridiniai asmenys. Svarbiausia, kad sistemos valdymas yra visiškai nesudėtingas, jam nereikia išankstinio pasiruošimo ar specialių įgūdžių, todėl naudotis ja sugebės kiekvienas“, – tvirtina T. Daukša.

Paklaustas apie užpildytą rinką ir aplink veikiančius stiprius konkurentus, kaunietis verslininkas patikina, kad dirbdamas renginių planavimo ir organizavimo srityje pastebėjo patogių sprendimų, sprendžiant techninius ir administracinius klausimus, trūkumą, tačiau patvirtina, kad konkurentų renginių planavimo ir organizavimo srityje yra nemažai, bet baimės startuoti ir įsilieti į rinką nejaučia.

„Rinka yra gana aiški. Yra didieji žaidėjai, su kuriais šiuo metu nekonkuruosime, o stengsimės užimti atitinkamą nišą. Iš pradžių veiklą vykdyti planuojame tik Lietuvoje, tačiau ištobulinę produktą planuojame veiklą plėsti ir į užsienio rinkas“, – planais dalijasi „Eventon“ kūrėjas.

Linki kantrybės

Verslininkas atskleidžia, kad stipriausia motyvacija kuriant nuosavą verslą yra galimybė sukurti pridėtinės vertės, kuri džiugina vartotojus. Įvairių projektų vystymas ir nauji iššūkiai – varomoji T. Daukšos jėga. Jis į verslą neria visu pajėgumu. Drąsos ir ryžto nestokojantis jaunasis verslininkas linki visiems pradedantiesiems pasikliauti savo idėjomis ir suprasti, kad, norint turėti nuosavą verslą, žūtbūt prireiks kantrybės ir atkaklumo.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.