...

VERSLO ISTORIJA: apie smulkmeną, be kurios prekyba neįmanoma

Verslas

2012.08.04

Autorius: Povilas Sabaliauskas

Temos: , .

VERSLO ISTORIJA: apie smulkmeną, be kurios prekyba neįmanoma

UAB "Aurika" įkūrėjas ir vadovas Arūnas Akstinas BFL/Andriaus Ufarto nuotr.

Pagrindinė „bzn start“ VERSLO ISTORIJOS rugpjūčio mėnesio tema apie tai, kaip buvo sukurtas galingas etikečių gaminimo verslas. Nuo ko viskas prasidėjo, kalbiname vieną iš UAB “Aurika” įkūrėjų Arūną Akstiną. Kaip jis sako, pradėti teko nuo visiškai tuščio lapo. Lietuvoje verslas tada žengė tik pirmuosius žingsnius. Elementariai trūko informacijos kas ir kaip. „Iš tikrųjų buvo labai įdomu pabandyti. Nebuvo daug pavyzdžių, bet jau atsirado galimybė išvažiuoti į užsienį ir pamatyti, kas yra ten. Kirbėjo didelis noras sukurti šį tą ne vienadienio, o ilgalaikio. Aišku, patirtis ir verslo supratimas buvo labai savotiški. Dabar viskas jau gerokai paprasčiau. Mes pradėjome nuo visiškai tuščio lapo. Tuo metu jau ėmė rastis pirmosios privačios parduotuvės. Įsivaizdavome, kad pradžioje galėtų būti kokia nors komercinė parduotuvė. Norėjome eiti paprastesniu keliu – pirkti ir parduoti, bet greitai tai pasirodė neįdomu“, – pirmuosius žingsnius verslo pasaulyje prisiminė A. Akstinas.

Pirmi metai buvo savotiškas eksperimentų laikas. Įmonė prekiavo ir ūkinėmis prekėmis, ir maisto produktais, netgi puoselėjo planus užsidirbti iš stiklo.

Ūkinės prekės ir čekiškas stiklas gana greitai buvo pamiršti. Kurį laiką įmonė labiausiai koncentravosi į prekybą maistu. Kaune atidarė kelias parduotuves. Kaip vėliau paaiškėjo, tai buvo savotiškas atspirties taškas.

„Iš tikrųjų iš maisto prekių parduotuvių ir išsivystė mūsų gamyba. Tikriausiai antri Kaune sugalvojome padaryti savitarną. Atsirado prekių žymėjimo problema. Tuo metu prekių kodai dar nebuvo skenuojami. Visos prekės savitarnos parduotuvėje buvo sužymėtos kainų žymekliais. Lietuvoje dar nebuvo, kas įvežtų pačius prekių žymeklius, todėl teko jų ieškotis patiems. Vienoje parodoje radome lenką, kuris jau bandė įvežti etikečių iš Lenkijos. Pradėjome su juo bendradarbiauti“, – pasakojo verslininkas.

Pamažu įmonė vis labiau koncentravosi ne į prekybą maisto produktais, o į etikečių platinimą. Atsirado poreikis turėti nuosavą spausdinimo aparatą. Taip ir prasidėjo pirmieji žingsniai į didelį verslą.


Apie visą verslo istoriją skaitykite naujame „bzn start“ RUGPJŪČIO mėnesio žurnale, kuriame verslininkas dalinasi savo sėkmės istorija!

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.