...

Verslininkų pora: kol kiti rengiasi išeiti į pensiją, mes pradedame naują verslą

Verslas

2014.05.27

Autorius: Edita Gruiniūtė

Temos: , .

Verslininkų pora: kol kiti rengiasi išeiti į pensiją, mes pradedame naują verslą

Vilija ir Kastytis Pažemeckai - „Neuroharmonijos“ įkūrėjai Asmeninio albumo nuotr.

Vilija (56 m.) ir Kastytis (60 m.) Pažemeckai, sukūrę ne vieną verslą, vėl stoja prie starto linijos. Šįkart ją kerta su visiška Lietuvoje nauja paslauga – neuroninio grįžtamojo ryšio treniruotėmis, padedančiomis įveikti įvairias asmenines problemas. „Kai kurie žmonės mano, kad išeis į pensiją ir tada realizuos save. Duok Dieve, kad taip atsitiktų, tačiau iš tiesų, jeigu anksčiau nerealizavo savęs, to greičiausiai nepadarys ir vėliau. Mes į kiekvieną amžiaus tarpsnį žiūrime kaip į galimybę panaudoti savo patirtį“, – sako „Neuroharmonijos“ įkūrėjai.

Verslo tikslas – padėti kitiems

Verslo idėjos dažniausiai ateina netikėčiausiais momentais. Vieniems – atostogaujant, kitiems – pradėjus neapkęsti savo darbo, tretiems – kalbantis su draugais. Variantų yra daugybė, dažniausiai jie – neįtikėtinai paprasti, tačiau laiku pastebėti. Vilija ir Kastytis savo verslo idėją atpažino spręsdami asmenines problemas. Sūnui įgijus priklausomybę, sutuoktiniai ieškojo efektyvių būdų, padedančių ją įveikti.

„Sužinojome, kad viena Kaune gyvenanti moteris turi aparatą, padedantį harmonizuoti smegenis ir taip įveikti ligą. Nieko daug nesitikėdami pabandėme. Po seansų ciklo sūnus pasveiko, tad pasvarstėme, kodėl nepadėti ir kitiems žmonėms“, – pasakoja Vilija ir Kastytis.

Verslo pradžiai dalį investicijų sudarė asmeninės lėšos, taip pat teko skolintis iš privačių asmenų. Daugiausia finansų pareikalavo nauja įranga. Pačią įmonę verslininkai įregistravo palyginti neseniai – prieš keletą metų, tačiau iki šio žingsnio nueitas ilgas kelias.

„Reikėjo baigti darbo su neurogrįžtamojo ryšio technologija kvalifikacijos kursus Kalifornijoje (JAV), įgyti sertifikatą, taip pat susirasti bei įsigyti tinkamiausią darbui įrangą, – pasakoja V. Pažemeckienė. – Ir to negana: paprastai reikalaujama, kad patys treneriai įveiktų bent 30 neuroninio grįžtamojo ryšio seansų ir pajustų jų poveikį, galėtų paaiškinti klientams.“

Verslininkai iš pradžių treniruotes išbandė patys, paskui kvietė jomis užsiimti draugus bei pažįstamus ir tik tada ryžosi pateikti visuomenei.

Dvejų metų testas: pateksi į rinką arba užsidarysi

„Sunkiausi pirmieji dveji metai, kuriais tenka susirasti vartotojus bei išgyventi patiems, – neslepia verslininkų pora. – Kadangi šis verslas mums nėra pirmasis, žinojome, kaip svarbu kantriai dirbti be jokio pelno bent kelerius metus, norint rinkai pasiūlyti naują produktą. Neturėjome jokių kitų pajamų, tad teko išgyventi iš savo veiklos. Be to, į Lietuvą atvežėme naujovę, kurios niekas iki tol nežinojo, tad reikėjo nemažai dirbti, norint ją išpopuliarinti. Agresyviai reklamai lėšų neturėjome, be to, mūsų siūlomai paslaugai tradicinės populiarinimo priemonės netiko, juk ne duoną ir ne žaislus siūlėme įsigyti.“

Verslininkai išbandė įvairias rinkodaros priemones: dėjo reklamą į įvairius grožio ir sveikatingumo žurnalus, platino lankstinukus, dalyvavo parodose. Tačiau efektyviausia buvo reklama, perduodama iš lūpų į lūpas. Šia informacija su pažįstamais ir šeimos nariais dalijosi realią paslaugos naudą pajutę klientai.

„Kadangi neuroninio grįžtamojo ryšio treniruotės veikia švelniai ir pamažu, reikia daug laiko, kad žmogus suvoktų pokyčius. Kartais klientams atrodo, kad jie pasikeitė patys arba tokie pat buvo ir anksčiau. Kad galėtų palyginti poveikį, klientai prieš seansus užpildo vieną anketą, o kitą po jų“, – pasakoja verslininkai.

V. Pažemeckienė trumpai paaiškina treniruočių, skirtų CNS (centrinės nervų sistemos) veiklai optimizuoti ir harmonizuoti, eigą: seanso metu klientas sėdi patogiame fotelyje, specialiais sensoriais užfiksuojami smegenų veiklos duomenys (panašiai kaip atliekant elektroencefalogramą) ir, pasitelkus specialią programą, duomenys grąžinami per ausinėse girdimą muziką. Kai smegenys veikia neoptimaliu režimu, žmogus išgirsta tam tikrą signalą, traškesį. Išgirdusios tai smegenys pakoreguoja savo veiklą – taip pamažu natūraliai optimizuojamas CNS darbas ir kuriami nauji sveiki neuroniniai ryšiai.

Prieš imantis verslo reikia pažinti save

V. ir K. Pažemeckai neturi konkretaus darbo laiko ar įprastos dienotvarkės nuo 8 iki 17 valandos. Darbas prasideda ir baigiasi priklausomai nuo to, kada klientai užsiregistruoja į seansus. Būna, tenka į darbą ateiti 20 val. „Šiame versle kitaip dirbti nepavyksta. Sėdėti kabinete ir laukti, o 17 val. uždaryti? Kokia iš to nauda? Negalima tikėtis, kad užsuks žmogus iš gatvės, paskaitęs ant lango, kad harmonizuojame smegenis“, – sako verslininkai.

Nors sutuoktinių pora verslu užsiima kone 24 metus ir yra išbandę įvairių sričių – nuo turizmo, draudimo iki automobilių diagnostikos įrangos, – šįkart draugai ir pažįstami netikėjo naujo verslo sėkme. Tačiau, kaip tvirtina sutuoktiniai, svarbiausia, kad pats tiki tuo, ką darai.

„Norint suprasti kitų poreikius pirmiausia reikia pažinti savuosius, kad galėtum imtis to, ko iš tiesų nori. Būtent tai išmokome iš šio verslo, – sako V. ir K. Pažemeckai, – Pradedantiesiems verslininkams patartume dirbti tose srityse, kuriose yra geriausi ir kurios labiausiai atitinka tikruosius jų poreikius, nes tik tada seksis. Kai hobis tampa darbu, žmogus yra laimingas. Jis neskaičiuoja nei valandų, nei pinigų ir nejaučia nuovargio. Be to, savo pozityvia energija pritraukia klientus – juk mus visada žavi laimingi ir atsipalaidavę žmonės.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.