...

Verslas, padiktuotas sūnaus poreikių

Verslas

2014.08.21

Autorius: Marija Rudzevičiūtė

Temos: , .

Verslas, padiktuotas sūnaus poreikių

Rasa Bieliauskaitė, elektroninės parduotuvės „lipdukai.eu” įkūrėja. Asmeninio archyvo nuotr.

„Visada žinojau, kad turėsiu savo verslą. Idėjų buvo daug, tačiau tikiu, kad gyvenime reikia išlaukti savo laiko. Kartais gal ilgiau, nei norisi, tačiau kas ieško, tas randa“, – optimistiškai apie kelią verslo idėjos atradimo link kalba kaunietė Rasa Bieliauskaitė (40), mažiau nei prieš metus įkūrusi elektroninę parduotuvę „lipdukai.eu”.

Verslo idėją padiktavo sūnus

„Kai buvau išėjusi antro vaiko auginimo atostogų, pradėjau įtemptai galvoti apie verslą. Norėjau matyti, kaip auga vaikai, prižiūrėti juos, kai serga, lankytis jų šventėse. Dirbant samdomą darbą, tai padaryti išeina ne visada. Pamaniau, kad dirbdama sau, darbo laiką galėsiu koreguoti pati“, – verslo praktiškumą dėsto pašnekovė.

„Iš savo ir kitų patirties galiu pasakyti, kad mokykloje, darželyje, sporto mokyklose prarandama daug daiktų. Naršant interneto platybėse užkliuvo akis už vardinių lipdukų – tai specialūs lipdukai su vaiko vardu. Lietuvoje tokių prekių pasiūlos nebuvo. Parsisiunčiau juos iš Prancūzijos ir jie patiko ne tik man, bet ir sūnui, mat jais viską sužymėjome. Nežinau, ar tai sutapimas, bet tikriausiai ne, nes daugiau tais metais nieko neteko pirkti pakartotinai, net ir iš vasaros stovyklos viską parsivežėme. Taip gimė idėja – iš poreikio. Pačiai buvo keista, kad vis dar galima atrasti kažką nauja, ko nėra Lietuvoje. Manau čia galioja ta pati taisyklė, kuria tikiu: viskam savas laikas, svarbiausia gyvenime eiti į priekį, ieškoti, mokytis“, – įsitikinusi R. Bieliauskaitė.

Kurdama verslą norėjau parodyti sūnui, kad, turint svajonę ir jos kantriai bei darbščiai siekiant, viskas pavyksta.

R. Bieliauskaitė

Geriausia reklama – kokybė

„Elektroninei parduotuvei, kurioje galite susikurti savo vardinius lipdukus, dar nėra metų. Kol kas daug į reklamą neinvestuoju. Tačiau žinomumo ratas plečiasi sparčiai, o visi parduotuvėje parduodami gaminiai yra išbandyti mūsų šeimoje. Kūriau ir vykdau verslą nuoširdžiai – su 200 proc. atsidavimo. Pirkėjai tai mato ir rekomenduoja kitiems. Tai man didžiausia ir neįkainojama reklama.

Vardiniai lipdukai jau daugelį metų naudojami Europoje, JAV, Australijoje. Tai nepaprasti lipdukai – jie atsparūs vandeniui, sužymėtus drabužius galima skalbti skalbyklėje, daiktus plauti indaplovėje. Čia galima susikurti savo vardo lipduką, išsirenkant spalvą, šriftą, dydį, kiekį, paveikslėlį, užrašant pageidaujamą tekstą. Smagu kurti kartu su vaiku, o paskui kartu sužymėti savo daiktus. Taip vaikai lengvai juos atskiria nuo kitų, labiau saugo.

Kol kas šiam verslui naudojame tik šeimos pinigus. Papildomų investicijų nereikėjo. Pradžioje atrodė, kad lėšų daug nereikės, tačiau esu perfekcionistė, noriu, kad viskas būtų ne gerai, o labai gerai. Todėl investicijos auga kartu su idėjomis. Nenoriu turėti nė vieno nepatenkinto kliento. Žinoma, negali visiems viskas tikti ir patikti, tačiau stengiuosi daryti viską, kas geriausia“, – pasakoja „lipdukai.eu” įkūrėja. Pasak jos, veiklos atsipirkimas planuojamas jau po kelerių metų.

Verslas – geriems tikslams

Pašnekovė pasakoja, kad didžiausias jos idėjos bendramintis, patarėjas ir pagalbininkas – vyresnysis sūnus: „Kadangi sūnus nori man padėti kuo daugiau, aš tik džiaugiuosi ir stengiuosi suteikti jam galimybių. Kurdama verslą norėjau parodyti sūnui, kad, turint svajonę ir jos kantriai bei darbščiai siekiant, viskas pavyksta.

Be to, nuo pat pradžių žinojau, kad norėsiu daugiau prisidėti prie pagalbos žmonėms. Labai džiaugiuosi, nors kol kas ir nedaug, bet prisidėdama prie paramos ir labdaros fondo „Mamų unija“. Turiu dar daugiau minčių, kaip įsitraukti ir įtraukti vaikus į šią geranorišką veiklą.“

Pastangos atsiperka

„Man ši veikla labai įdomi, nes čia viskas nauja, reikia daug skaityti, domėtis. Kuriu viską pati. Tiesa, kai kur prireikia ir profesionalų pagalbos. Tai tarsi dar vienas mano vaikas, kurį auginu, į jį investuoju ir tikiu.

Neseniai perskaičiau frazę „nugali tas, kas pradeda savo veiklą lengvai“. Susimąsčiau, kad būtent taip ir buvo. Tikrai visada buvo vidinis lengvumo jausmas, nors bemiegių naktų ir darbo buvo ir yra labai daug, tam ruošiausi ir žinojau, kad taip bus. Tačiau pastangos beveik visada atsiperka. Baimė ir abejonės – didžiausias priešas. Nepasidaviau jų įtakai, įsileidau pasitikėjimą ir tikėjimą savimi. Ir mums pavyko“, – dar visai jaunu verslu tiki ir džiaugiasi jo įkūrėja R. Bieliauskaitė.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.