...

Vanduo ir taurieji akmenys – pasaulyje plintanti idėja

Verslas

2016.01.05

Autorius: Gražina Vincel

Temos: .

Vanduo ir taurieji akmenys – pasaulyje plintanti idėja

„VitaJuwel“ platintoja Lietuvoje Aušra Greičiūtė-Vabuolienė (dešinėje) ir jos pusseserė Dominyka Kuraitė (kairėje). Asmeninio archyvo nuotr.

Kaune gyvenančią Aušrą Greičiūtę-Vabuolienę vanduo lydi ne vienus metus. Jau daugiau kaip dešimtmetį ji su vyru plėtoja šeimos verslą – parduoda vandens filtrus. Pasak jos, klientai nuolat teiraujasi kokių nors naujovių. Kas kelerius metus pateikti didelių atnaujinimų šioje srityje ne visada yra galimybių, taigi pašnekovė nusprendė pasiūlyti vandens gazavimo aparatų. Jie sulaukė klientų susidomėjimo, o po kurio laiko atsirado galimybė pristatyti ąsočius ir vandens buteliukus su tauriaisiais akmenimis.

Kitoks vanduo

„Šis verslas pradėtas gegužę, o patį produktą „VitaJuwel“ atradau prieš dvejus metus. Vokietijoje viešėjau pas draugę ir ant stalo pamačiau šį tą ypatinga. Tai buvo tauriaisiais akmenimis papuoštas ąsotis, iš kurio pylė vandenį. Susidomėjau šia idėja ir įsigijau tokį sau. Po kurio laiko gerdama šį vandenį nusprendžiau, kad galbūt reikėtų tai pasiūlyti ir Lietuvai“, – prisimena ji.

 

„Vanduo, būdamas pats geriausias laidininkas, pasiima iš aplinkos teigiamą energiją, o iš akmenų –turimas ypatybes. Pavyzdžiui, nuo rožinio kvarco vanduo tampa švelnus ir lengvas, o jei įdėtume taurųjį šungitą, vanduo būtų tvirtesnis“

A. Greičiūtė-Vabuolienė

 

A. Greičiūtė-Vabuolienė pasakoja, kad pirminė idėja priklauso vienam vokiečiui. Jis sugalvojo būdą, kaip papildyti vandenį, pakeisti jo struktūrą. Stiklinėje fijolėje sudėti taurieji akmenys turi tam tikrų ypatybių, kurias atiduoda vandeniui. Kiekviena fijolė yra rankų darbo kūrinys, o naudojami akmenys renkami visame pasaulyje, šlifuojami taip pat rankomis. Iš viso sukurta 17 akmenų derinių. Pašnekovės teigimu, dažnai žmonės klausia, kaip vanduo gali ką nors pasisavinti iš akmens, jei jis yra stikle?

„Vanduo, būdamas pats geriausias laidininkas, pasiima iš aplinkos teigiamą energiją, o iš akmenų –turimas ypatybes. Pavyzdžiui, nuo rožinio kvarco vanduo tampa švelnus ir lengvas, o jei įdėtume taurųjį šungitą, vanduo būtų tvirtesnis. Todėl visą laiką žmones skatinu tiesiog paragauti vandens, tada ir pats didžiausias skeptikas nustemba, kad vanduo skiriasi“, – teigia moteris.

Tapo ambasadore Lietuvoje

Dabar ši idėja paplitusi jau 18 pasaulio šalių. Tarp jų atsirado ir atstovų Lietuvoje. Pasak A. Greičiūtės-Vabuolienės, derybos su gamintojais šiek tiek užtruko, mat šie turėjo įvertinti jos įmonės patikimumą, taigi ir sutartis pasirašyta ne iš karto.

„Baltijos regiono vokiečiai nelabai pažįsta, todėl Vokietijoje gyvenančios draugės rekomendacija mums taip pat padėjo. Be to, jiems patiko, kad mūsų šeimos verslas gyvuoja jau 12 metų. Vadinasi, turime patikimą įmonę. Taigi vokiečių įmonė sutiko pasirašyti sutartį ir paskirti mus produkto atstovais Lietuvoje. Tikiuosi, kad atstovausime ir visam Baltijos regionui“, – atskleidžia ji.

Tad liko tik sukurti interneto tinklalapį, aktyviai dalyvauti socialiniame tinkle „Facebook“, įvairiuose renginiuose, parodose. Dabar komandoje su šiuo produktu dirbama trise, taip pat ieškoma platintojų įvairiuose miestuose. Be to, bendradarbiaujama su partneriais Latvijoje, o ateityje galbūt pavyks žengti į Rusijos ir Skandinavijos rinkas. Nors nuo gegužės praėjo dar nedaug laiko, pašnekovė džiaugiasi, kad klientai domisi šiuo produktu, žavinčiu savo estetika.

Sukurta kiekvienam

Verslininkės teigimu, pagrindinės jos klientės yra mamos, besirūpinančios savo šeimos nariais. Daug kas šį produktą perka kaip dovaną artimam žmogui. Kadangi galima įsigyti ne tik ąsočių su fijolėmis, bet ir buteliukų, vartojančiųjų vandenį amžius po truputį jaunėja.

„Gamintojai buteliukus nusprendė sukurti prieš dvejus metus, nes iš pradžių buvo siūlomos tik fijolės. Taip nuspręsta skatinti ir jaunus žmones gerti vandenį. Dabar Europoje buteliukas jaunimui yra mados atributas, kaip ir išmanusis telefonas ar planšetinis kompiuteris. Todėl tauriųjų akmenų vartotojų amžius truputį pajaunėjo. Galima pastebėti, kad jaunimas ir vaikai taip pat išgeria daugiau vandens“, – tvirtina ji.

Kadangi siūlomas ne vienas tauriųjų akmenų derinys, kyla klausimas, kaip išsirinkti tinkamą. Pasak pašnekovės, tai padaryti paprasta. Žmogus akmenų derinį gali rinktis pagal tai, ko šiuo metu nori iš gyvenimo, tarkime, galbūt trūksta ramybės ar kaip tik reikia daugiau fizinio aktyvumo, o gal norisi aštresnio mąstymo ir pan. Taip pat reikia atsižvelgti į žmogaus tipą.

„Pastebėjau, kad žmogus, tvirtai stovintis ant žemės, ryškesnio temperamento, visada pasirinks stiprius akmenis. Jam nepatiks lyrinės pakraipos žmonių mėgstami akmenys, tokie kaip ametistas ar rožinis kvarcas, nes vanduo bus beskonis. Tiesiog neįvyksta energinė kaita“, – aiškina A. Greičiūtė-Vabuolienė.

Neįrodinėja, bet skatina paragauti

Moters teigimu, žmogus, negeriantis daug vandens, tiesiog nepastebi skirtumo, o nemažai jo suvartojantieji jaučia skirtingą vandens skonį. Todėl neretai žmonės stebisi, iš kur ji žino, kad jie turbūt negeria daug vandens.

Pašnekovė tvirtina, kad tauriesiems akmenims naudoti galima bet kokį vandenį. Užtenka palaikyti iki 10 minučių, kad pajustume kitokį vandens skonį. Tokios prekės kaina priklauso nuo siūlomų akmenų, ji svyruoja nuo 50 iki 250 eurų. Be to, siūlomi skirtingos talpos ąsočiai ir buteliukai.

Paklausta, kokie yra pagrindiniai iššūkiai, verslininkė susimąsčiusi išskiria vieną – atlaikyti skeptišką nuomonę: „Neįrodinėjame, kad taurieji akmenys veikia ir nuo jų vanduo skiriasi, bet stengiamės žmogų paskatinti paragauti ir įsitikinti tuo patį.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.