...

„Sharecruit“ tikslas – pasaulinė lyderystė

Verslas

2015.10.11

Autorius: BZN start

Temos: .

„Sharecruit“ tikslas – pasaulinė lyderystė

„Sharecruit“ interneto platformos įkūrėja - Asta Čepulytė. BFL/Andriaus Ufarto nuotr.

Daugiau nei septynerius metus išdirbusi tarptautinėse įmonėse, talentų paieškos platformos „Sharecruit“ sumanytoja įgijo daug vadovavimo ir projektų valdymo patirties. Tačiau Astai Čepulytei norėjosi naujų, aštresnių, iš komforto zonos išsviedžiančių iššūkių. Pradėjusi svarstyti, kokia kryptis versle jai padėtų atskleisti savo talentus, moteris atliko garsų Rodgerio Hamiltono verslo profilio testą „Wealth Dynamics“.

„Šis testas man padėjo geriau suvokti, kokiu verslo keliu turiu eiti. Tuomet nusprendžiau įgyvendinti vieną savo idėjų ir sukurti naują interneto platformą, kuri paverstų darbo paieškos procesus asmeniškesniais, padėtų įmonėms efektyviau pritraukti naujų talentų, išnaudojant socialinius ryšius, atskleidžiant daugiau informacijos apie būsimą darbo aplinką, kultūrą, kolegas – tai, kas iš tiesų padėtų sudominti potencialius darbuotojus“, – apie verslo užuomazgas pasakoja A. Čepulytė.

 

„Dabar mūsų tikslas – tobulinti platformą, išgryninanti būdus, kurie padėtų pritraukti daugiau ieškomos specializacijos kandidatų“

A. Čepulytė

 

Sulaukusi labai daug paskatinimo iš artimųjų ir širdies draugo, pašnekovė nutarė šią idėją paversti tikrove. Tačiau tam reikėjo solidesnio užnugario. Pagalbos ji kreipėsi į rizikos kapitalo fondo „Nextury Ventures“ savininkus Ilją Laursą ir Mindaugą Glodą. Būtent jie, pasak moters, suteikė galimybę įgyvendinti idėją.

Ambicijos skatina tobulėti

Per trumpą laiką prisiregistravo daugiau nei 300 įmonių, kurioms „Sharecruit“ siekia padėti pritraukti aukštos kvalifikacijos ar ieškomos specialybės kandidatų. Tačiau A. Čepulytė neabejoja, kad, Lietuvoje sėkmingai išbandžius platformą, teks įdėti dar daugiau darbo ją plečiant į užsienio rinkas.

„Šis mūsų pokalbis bus prasmingas tik tuomet, jei „Sharecruit“ taps pasauliniu savo srities lyderiu, – kartelę sulig dangaus skliautu brėžia ambicinga verslo kūrėja. – Iššūkių, kuriant tokio pobūdžio verslą, pasitaiko daug ir įvairių, bet juos visus sėkmingai sprendžiame ir judame į priekį. Dabar mūsų tikslas – tobulinti platformą, išgryninanti būdus, kurie padėtų pritraukti daugiau ieškomos specializacijos kandidatų.“

Plečiantis į užsienį, „Sharecruit“ komandos lauks didžiausias iššūkis – konkurencija su darbo paieškos pramonės gigantais, kurie jau turi sukaupę didelį kapitalą bei ilgalaikę patirtį. Vis dėlto pašnekovės tai neatbaido, veikiau atvirkščiai – skatina kurti kuo patogesnį, nusistovėjusių standartų ar normos ribas peržengiantį produktą, skatina keistis ir į darbo paiešką pažvelgti kitu kampu.

Daug dėmesio rekomendacijoms

Panašu, kad projektu tiki bei komanda pasitiki ir investuotojai. Į „Sharecruit“ nuo pat pradžių investavo rizikos kapitalo fondas „Nextury Ventures“, o 2014 m. gruodį platforma pritraukė ir antrą investicijų porciją, šįsyk jau iš privataus investuotojo.

„Ne tik Lietuvos, bet ir viso pasaulio įmonės daug dėmesio skiria darbuotojų paieškos naujovėms. Dėl išaugusios informacijos sklaidos darbuotojams tapo daug paprasčiau rasti geresnes darbo pozicijas, o kartu ir būti surastiems kitų įmonių. Išaugęs darbuotojų mobilumas skatina konkurenciją ir verčia darbdavius ieškoti naujų būdų pritraukti bei išlaikyti talentingus specialistus“, – perspektyvas dėsto A. Čepulytė.

Verslininkė pabrėžia, kad Lietuvoje, kaip ir Vakaruose, stipri įmonės kultūra bei maloni darbo aplinka tampa vis svarbesniais veiksniais renkantis darbą, dažnai netgi nusveriant atlyginimo dydį. Kita tendencija – išaugęs pasitikėjimas ne tik draugų, bet apskritai kitų žmonių rekomendacijomis, kurios turi daugiausia įtakos vartotojų sprendimams internete bei tampa lemiamu veiksniu renkantis darbdavį. Dėl šios priežasties įmonės vis dažniau kreipiasi į esamus darbuotojus, kad šie pasidalytų informacija apie laisvas darbo pozicijas su savo draugais, taip stengdamiesi pritraukti naujų talentų.

Būtent šias sritis „Sharecruit“ ir stengiasi sujungti – ne tik suteikia darbdaviams įrankių, padedančių paversti esamus darbuotojus aktyviais ambasadoriais, bet ir skatina bendroves būti atviresnes, pateikti daugiau informacijos apie komandą, vidinę kultūrą. Taip padedama joms pritraukti naujų kandidatų.

Ekspertai

Ilja Laurs

Ilja Laurs

Įkūrėjas, valdybos pirmininkas / „Nextury Ventures”

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.