...

Šešios Quentino Tarantino verslo pamokos

Verslas

2013.02.26

Autorius: bzn start

Temos: .

Šešios Quentino Tarantino verslo pamokos

Jeigu tikite savo produktu ar paslauga, kiti žmonės tai taip pat darys. Aistra ir užsispyrimas padeda nueiti ilgą kelią. fansshare.com nuotr.

Q. Tarantino – amerikiečių kino režisierius, scenaristas, aktorius, „Oskaro“ ir Auksinės palmės šakelės laimėtojas. Būdamas šešiolikos metų jis metė mokyklą ir ryžosi siekti savo svajonės kino pasaulyje. Žmogus, kuris įrodė, kad nieko nėra neįmanomo, suteikia mums galimybę pažvelgti į savo sėkmės receptus ir pasisemti įkvėpimo.

1. Daryk gerai arba nedaryk iš viso.

„Jeigu negalėčiau padaryti taip gerai, kaip sumanyta, tiesiog to nedaryčiau“, – tvirtina režisierius. Kai tik suvoksite, kad verslas nesiseks, suskaičiuokite nuostolius ir užbaikite. Negaiškite laiko ir nešvaistykite pinigų prarasdami savo turtą. Q. Tarantino siekia tobulumo ir atmeta scenarijus mėnesių mėnesius, net metus, jei jie nėra gero lygio. Serialų investuotojas R. Kleinas taip pat turi panašų patarimą verslo savininkams: „Patirkite nesėkmes dažnai ir greitai.“ Vienas iš sėkmės siekiančio verslininko bruožų yra gebėjimas suvokti, kada pasiduoti, o kada tęsti. Galiausiai tik toks žmogus tampa nugalėtoju.

2. Išlieka tik originalios idėjos

Jeigu tikite savo produktu ar paslauga, kiti žmonės tai taip pat darys. Aistra ir užsispyrimas padeda nueiti ilgą kelią. Q. Tarantino dažnai buvo kritikuojamas dėl rizikingo jautrių temų svarstymo: pavyzdžiui, jo afrikietiško ir amerikietiško žargono vartojimas „Jackie Brown“. Bendradarbis režisierius S. Lee kritikavo Q. Tarantino dialogus sakydamas: „Ko jis nori? Būti garbės juodaodis?“ Šis filmas pelnė kritikų pripažinimą ir buvo nominuotas daugybei apdovanojimų.

Taigi verslininkai turi prisiminti, kad jeigu turima idėja gali pakeisti rinką arba mesti jai iššūkį, reikia atkakliai ja vadovautis.

3. Akiračio plėtimas

Q. Tarantino sakė: ,,Noriu sukurti filmą mandarinų kalba. Tai turbūt bus kitas filmas po to, kurį kursiu kitą.“ Kinija – tai greičiausiai auganti ekonomika pasaulyje.

Ypač jeigu sukatės eksporto ir importo versle, negalite nuvertinti šios ekonomikos įtakos. Q. Tarantino ne tik žavisi kinų režisieriais ir filmų kūrimo stiliumi, bet ir planuoja nusitaikyti į pelningą kinų kino pramonę išleisdamas filmą mandarinų kalba. Verslininkams visiškai nebūtina apsiriboti Kinija, juk yra daugybė kitų šalių, kuriose ekspertus galima pasamdyti už mažesnes išlaidas. Visada verta pasižiūrėti už savo slenksčio ir ieškoti geriausio varianto. Tai galėtų ne tik išsaugoti, bet ir sukrauti jums milijonus.

4. Tobulėjimas ir mokymasis visą gyvenimą

Pirmoje ir antroje „Nužudyti Bilą“ dalyse U. Thurman herojė siekia keršto žmonėms, kurie sužlugdė jos gyvenimą ir paliko nusikamavusią vestuvių dieną. Aiškus tikslas ją stumia į priekį, padeda tapti tokia kovotoja, su kuria reikia skaitytis. Kadangi kerštas nėra geriausias motyvas verslo pasaulyje, U. Thurman herojė – puikus pavyzdys, kad daug kas įmanoma, kai pasinaudojama efektyviomis mokymų programomis.

Verslininkai turėtų investuoti ne tik į savo, bet ir savo komandos įgūdžių ir kvalifikacijos kėlimą, nes mokymasis visą gyvenimą yra vienas sėkmingo verslo pagrindų.

5. Tinkamas komandos narių pasirinkimas.

Q. Tarantino visuomet suburia darnią aktorių komandą. Kai kurie filmų prodiuseriai tiki, kad užtenka pasamdyti vieną žvaigždę, kuri prisiims filmo šlovę, bet nustemba, kai filmas žlunga. Daugelis verslininkų taip pat tiki, kad sėkmė pasiekiama pasamdant didžiulį talentą. Esminė klaida, kurią daro kompanijų vadovai, yra tai, kad jie žiūri į kandidatų gyvenimo aprašymus ir į tai, kaip jie elgiasi per pokalbį, nors turėtų įvertinti, ar tie asmenys tinka prie jau suburtos komandos. Daugybę kartų verslininkai yra nusamdę kažką, kas puikiai atrodo popieriuje, tik tam, kad vėliau sužinotų, jog jie nesugeba darniai dirbti su jau turima komanda.

6. Pagarba ir klientui, ir konkurentui.

,,Nemanau, kad žiūrovai kvaili ir yra žemiau už mane. Aš esu žiūrovas“, – teigė režisierius. Niekada nenuvertinkite žmonių. Nesvarbu, ar tai yra klientai, ar konkurentai, ar tiekėjai, įsitikinkite, kad su jais elgiatės maloniai ir pagarbiai. Žvelgti iš aukšto yra rizikinga. Verslo istorijos pavyzdžiai jau daug kartų įrodė, kad turint nelaimingą klientą verta atsakinėti asmeniškai ir, jei reikia, atlyginti jam kažkokius nuostolius. Apsimoka nuvykti papildomą kilometrą, nes tai prisideda prie verslo stabilumo ir sėkmės.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.