Rado verslo nišą, derančią su mamos darbu
2016.04.03
Temos: Vadyba.
Klaipėdietei Rasai Latvėnienei (32), nusprendusiai mamos darbą derinti su malonia veikla ir įkūrusiai Lietuvos vaikiškų drabužėlių kūrėjų e. parduotuvę, sunkiausia buvo pačioje veiklos pradžioje, suvokus, kad tai, kas gražu jai, nebūtinai patiks kitiems. Tačiau būtent ši nuostata padėjo suburti išskirtinumą ir gerą kokybę vertinančius klientus.
Užsienyje vertina, namie nepastebi
Ieškant savo parduotuvei tik Lietuvos kūrėjų gaminių, jaunai moteriai pradžioje teko šiek tiek nusivilti, nes tais prekių ženklais, kurie pačiai labiausiai patiko ir kuriems teikė daugiausia vilčių, buvo mažiausiai domėtasi, nors užsienio šalyse jie labai mėgstami ir vertinami. Todėl dabar moteris džiaugiasi, kad nepasidavė ir toliau darė tai, kas miela jai pačiai. Jai pavyko susirasti bendraminčių.
„Kaip ir daugumai verslų, investicijų ir darbo reikėjo nemažai. Daugiausia kainavo svetainė. Norėjosi, kad ji būtų išskirtinė, o ne šabloninė, kai pateikiama vien reklama“
R. Latvėnienė
Patogi parduotuvė
Gimus antrajai dukrytei, R. Latvėnienė patyrė, kad su dviem mažais vaikais vaikščioti po parduotuves labai nepatogu, todėl, galvodama apie patogumą ir labai brangų laiką mamoms, nusprendė sukurti e. parduotuvę babyboutique.lt, kurioje mamytės rastų viską savo kūdikiams ir vaikams nuo drabužėlių, pižamų, batų iki aksesuarų, žaislų bei dovanų. Lietuviška prekė pasirinkta neatsitiktinai, nes pati labai mėgsta rengtis lietuvių kurtais drabužiais. Moteris matė ir tai, kad daug dizainerių kuria vaikiškų drabužių linijas. Gerai paieškojusi rado jų puikių, o kadangi tokios e. parduotuvės, siūlančios tik vietinių kūrėjų gaminius vaikams, Lietuvoje dar nebuvo, moteris ėmėsi žygių. Kruopščiai atrinko dizainerius, galinčius pasiūlyti aukštos kokybės ir išskirtinio dizaino prekių iš ekologiškų medžiagų. Bendraudama su drabužėlių kūrėjais sulaukė ir jų pritarimo, kad idėja gera.
Viskas iš asmeninių lėšų
Savo verslui sukurti moteris panaudojo tik asmenines lėšas. „Kaip ir daugumai verslų, investicijų ir darbo reikėjo nemažai. Daugiausia kainavo svetainė. Norėjosi, kad ji būtų išskirtinė, o ne šabloninė, kai pateikiama vien reklama“, – sako pašnekovė.
R. Latvėnienė patenkinta, kad ši veikla jai padeda išreikšti save, o ypač smagu, kad pavyksta suderinti mėgstamą veiklą su motinyste, tad laiminga jaučiasi ne tik ji pati, bet ir šeima – vyras bei vaikai.
Kuo daugiau bendrauti
Nors ir turėdama e. verslą, moteris stengiasi kuo daugiau bendrauti su savo klientais, padėti jiems, atsakyti į visus jiems rūpimus klausimus. Ir tai teikia atpildą. „Dabar jau po gerų metų smagu matyti savo nuolatinius klientus, grįžtančius dar ir dar kartą. Na, o reklama ir sklaida iš lūpų į lūpas padeda pritraukti naujų klientų“, – apie besiplečiantį verslą pasakoja pašnekovė. Ji mano, kad svarbiausia yra užsiimti miela veikla, kai širdis dega noru ir entuziazmu, o tada ir veikla klestės.
„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje http://www.bznstart.lt/StartupsWomen iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą: http://www.bznstart.lt/surveys/display/2h3q8kgz
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.