Pomėgis, virtęs realiu verslu
2016.05.11
Temos: Vadyba.
Iš nedidelio miestelio Akmenės rajone kilusi Lina Steponavičienė (34) sako, kad atvykimas studijuoti į sostinę jai, kaip ir daugeliui jaunuolių, atvėrė daug galimybių, pakeitė mąstymą ir tikslus. Vilnius, anot moters, tuo metu tarsi užaugino sparnus ir suteikė daug minčių apie galimą nuosavą verslą. Prireikė laiko mintims išgryninti, tačiau po kurio laiko atsirado „Gusste.com“.
Moteris pasakoja, kad jos verslas neatitinka šiuo metu itin populiaraus moterų verslų modelio, kai idėja atsiranda ir yra išauginama per motinystės atostogas. Mintys apie šią veiklą L. Steponavičienę valdė gerokai seniau, nes nuolatinis pomėgis užsiimti mezgimu skatino ją vis naujoms idėjoms ir kūrybai. Moteris sukūrė megztų gaminių prekių ženklą „Gusste“, kuriam keliami aukšti reikalavimai ir tikslai. L. Steponavičienė siekia, kad jos puoselėjamas prekių ženklas taptų grožį ir komfortą jungiančiu deriniu ir būtų žinomas dėl savo dizaino, kokybiškų medžiagų, kruopštaus gamybos proceso.
Pritrūksta laiko
L. Steponavičienė pasakoja, kad gana greitai pajuto nebegalinti vien savo jėgomis puoselėti prekių ženklo. Didelis susidomėjimas moters mezgamais gaminiais skatino verslo plėtrą, todėl dabar jau antrus metus skaičiuojantis prekių ženklas būtų neįsivaizduojamas be stiprios komandos darbo. „Iš pradžių idėjas ir mintis įgyvendinau viena, tačiau, projektui pradėjus plėstis, susidūriau su realybe, kad vienas nieko nepadarysi. Buvo metas, kai nebespėjau minčių suguldyti net ant popieriaus, todėl šiuo metu jau esame komanda“, – patirtimi dalijasi moteris.
„Mezgimas – mano pomėgis nuo pat mažumės. Iki tol dirbau vadybinį darbą, nemažai teko dirbti su skaičiais, todėl geriausias poilsis man būdavo užsidaryti tarp siūlų ir virbalų.“
L. Steponavičienė
Šiuo metu kūrėjos galvoje nuolat knibdža idėjos ir nauji tikslai. Nors ir dirba su komanda, kūrybinę prekių ženklo liniją moteris plėtoja viena. Ji pati kuria naujus modelius, koreguoja dizainą, o vienintelis kūrybos stabdys – ribotas laikas. „Idėjos lydi visur: pakeliui į darbą, susitikimuose, netgi sapnuose. Mezgant vieną megztinį, gimsta dar keturios idėjos. Trūksta tik valandų paroje visoms joms įgyvendinti, todėl, pristatydami kolekcijas atrenkame, mano nuomone, išskirtiniausius ir praktiškiausius. Na, o mano dirbtuvėse galima rasti dar dešimtis modelių, kurių neišvysite nuotraukose“, – pasakoja pašnekovė.
Per dvejus veiklos metus prekių ženklas „Gusste“ užsitikrino gerą vardą rinkoje ir turi nuolatinių klientų, kurie, anot pašnekovės, yra tikriausias paskatinimas kurti ir judėti pirmyn. Prisiminusi veiklos pradžią, L. Steponavičienė patikina, kad didesnių sunkumų ar dvejonių nebuvo. Viską vedė pirmyn stiprus tikėjimas savo idėja, todėl kūrėja gali pasidžiaugti, kad jos kuriamų drabužių kolekcijos pristatomos kas pusmetį ir nuolat sulaukia dėmesio dėl savo išskirtinumo.
„Kiekvieną pavasarį ir rudenį pristatome naujas kolekcijas. Kiekvienas megztinis sukurtas, paliestas ir išbandytas su didžiule meile. Gaminiai „Gusste“ – tai natūralumas, paprastumas ir išskirtinis dizainas. Mes stengiamės, kad kiekvienas megztinis atskleistų moters žavesį“, – idėjos unikalumu dalijasi moteris.
Simbolika neša sėkmę
L. Steponavičienė prisimena, kad iki nuosavo verslo megztų gaminių kūrimas jai buvo geriausias poilsis po sunkių dienos darbų.
„Mezgimas – mano pomėgis nuo pat mažumės. Iki tol dirbau vadybinį darbą, nemažai teko dirbti su skaičiais, todėl geriausias poilsis man būdavo užsidaryti tarp siūlų ir virbalų. Taip susidėliodavo visos dienos mintys, rūpesčiai užsimiršdavo. Kai prisikaupė nemažai megztinių, kurių nebespėjau sunešioti pati, juos nufotografavome. Pamačiusi, kad mano darbai įdomūs ir kitiems, nusprendžiau investuoti pinigų ir laiko į kokybiškų siūlų paiešką, naujų modelių kūrimą ir gamybą“, – prisimena pašnekovė.
Nors dažnai pirmiausia sukuriamas prekių ženklas, atitinkantis siūlomas prekes, o tik paskui bandoma juo sužavėti klientus, „Gusste“ veikla buvo kiek kitokia. Anot kūrėjos, visų pirma atsirado perteklius megztų gaminių ir poreikis jais pasidalyti su būsimais klientais. Tam reikėjo vardo, kurio atsiradimui įtakos turėjo šeima. „Pirmiausia buvo sukurti gaminiai. Norint juos kaip nors pavadinti, reikėjo prekių ženklo. Mano variklis – šeima, kuri palaikė idėją ir skatino nesustoti, judėti pirmyn, siekti aukščiausios kokybės. Todėl mūsų prekių ženklas – dukros vardas Gustė ir dar papildoma S iš mūsų šeimos pavardės. Tikiu, kad simbolika pritrauks sėkmę“, – pasakoja L. Steponavičienė.
Linki veržlumo ir atsidavimo
Moteris atskleidžia viso verslo kūrimo metu jautusi stiprų artimųjų palaikymą ir pati labai tikėjusi savo idėja. Būtent todėl tokio besąlygiško tikėjimo savo idėjomis ji linki ir kitiems. Savo sėkmės receptą jau suradusi L. Steponavičienė įsitikinusi, kad būtent tikėjimas, begalinis veržlumas, einant idėjos įgyvendinimo link, ir nuoširdus atsidavimas mėgstamam darbui padės sukurti sėkmingai veikiantį verslą, kuris teiktų daug džiaugsmo
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.