Meniškas polėkis įkvėpė verslo iššūkiui
2015.07.26
Temos: Vadyba, Verslo pradžia.
Jaukiems namams skirtos interjero ir įvairių namų apyvokos daiktų parduotuvės „Simple Homes“ įkūrėjai Indrei Šeibokienei (33) nuo pat vaikystės namie rūpėjo ideali tvarka, norėjosi daug gėlių, su įkvėpimu derinamų buities detalių.
„Begales valandų praleidžiu vartydama užsienio tinklaraščius, interjero žurnalus, nuotraukų katalogus. Pirmenybę visuomet teikiu kokybei, o ne kiekybei. Kadangi ilgai žavėjausi danų bendrovių „GreenGate“, „Hübsch“ produktais, pirkdavau jų gaminius internetu, nes Lietuvoje jų atstovybės nebuvo. Vieną dieną pamaniau, kodėl nepakvietus šių įmonių bendradarbiauti. Mintyse tuoj pat kilo idėja, kaip turėtų atrodyti parduotuvė, prekių pateikimas. Taip ir įsisuko visas didelis ratas: ryšių su gamintojais užmezgimas, interneto svetainės kūrimas, patalpų paieška“, – apie įkvėpimą pradėti verslą pasakoja pašnekovė.
„Dėl vienų pirkėjų yra tekę naktį atidaryti parduotuvę, kitai pirkėjai esu kepusi pyragą, skynusi gėles, vežusi prekes į namus“
I. Šeibokienė
I. Šeibokienė neabejoja, kad nepalūžti pradžioje padėjo išsiugdytas atkaklumas. Kai prekybos centras, kuriame šiuo metu įsikūrusi parduotuvė „Simple Homes“ nustatė, kad per kiek daugiau nei dvi savaites reikia parduotuvę įrengti, t. y. suremontuoti patalpas, atsivežti visas prekes, baldus, įrengti ekspozicijas, dauguma, išgirdę apie pradedančiosios verslininkės užmojus, sukiojo pirštą prie smilkinio ir sakė, kad tai visiškai neįmanoma.
„Parduotuvės įrenginėjamos mėnesiais, pasisamdžius brigadas pagalbininkų, o mes ją įrengėme dviese su vyru ir drauge. Žinoma, spėjome per tas dvi savaites viską pasidaryti. Buvo labai sunku, tikrai labai, tačiau, kai labai nori, tikriausiai nieko nėra neįmanoma. Nors jautriems žmonėms, kokia esu, kurti verslą sunkiau, nes net menkiausią dalyką išgyvenu labai giliai ir tai kartais trukdo susikaupti bei priimti reikiamus sprendimus. Tačiau dabar esu laiminga, kad turiu laisvę kurti, o ypač džiugina, kad tą mano kūrinį vertina pirkėjai“, – pabrėžia moteris.
Statuso siekė dvejus metus
Parduotuvėje „Simple Homes“ viskas tikra: maistas, detalės, aplinka. Parduotuvės pirkėjai dažnai nustemba, pamatę, kad gėlės taip pat tikros, tikra buvo Kalėdų eglutė, tikri saldainiukai saldaininėse ar cukrinėse cukrus.
Sutarti su danų dizaino bendrove „GreenGate“, turinčia savo atstovybes net 42 pasaulio šalyse („Simple Homes“ Baltijos šalyse – vieninteliai) ir daugybę parduotuvių, nebuvo labai paprasta. Kol buvo suteiktas įgaliotojo atstovo statusas, praėjo beveik dveji metai. Danai nėra lengvai palenkiami gražiomis kalbomis. Tik įvertinę realius darbo rezultatus, asmenybę, kuri neš jų vėliavą, pačią parduotuvę, jos koncepciją, sprendimą priėmė bendrame vadovų susirinkime.
Pradžioje, kol dirbo viena ir neturėjo dabar nepakeičiamų kolegių, mokytis iš klaidų trukdavo ilgiau. Jei kur nors suklysdavo, niekas kitas klaidos nepastebėdavo ir neištaisydavo. Sunkiausia, anot moters, kai visus sprendimus turi priimti vienas, kai nėra su kuo pasitarti, pamodeliuoti idėjas. Visko vienas žmogus negali išmanyti.
„Nuo pat pradžių orientavomės į kantrų, kokybišką ir nuoseklų darbą. Labai gerbiame ir saugome savo pirkėjus, todėl stengiamės pateisinti jų lūkesčius. Neleidžiame sau nekokybiškų, prastų gaminių, broko. Dėl vienų pirkėjų yra tekę naktį atidaryti parduotuvę, kitai pirkėjai esu kepusi pyragą, skynusi gėles, vežusi prekes į namus“, – versle užklumpančias netikėtas situacijas prisimena I. Šeibokienė.
Nors parduotuvės išlaidų ir apyvartos visiškai tiksliai niekada nepavyks numatyti, parduotuvės veiklą „Simple Homes“ vadovė labai stipriai planuoja. Dar prieš pradėdama, veiklos planą ji parengė trejiems metams į priekį. Taip, anot verslininke tapusios jautrios sielos menininkės, paprasčiau jausti pražystančio nuosavo verslo pulsą.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.