...

„Manorezervacijos.lt“ skelbia registracijų užrašų knygutėse ir telefonu eros pabaigą

Verslas

2015.07.01

Autorius: Tomas Fedaravičius

Temos: .

„Manorezervacijos.lt“ skelbia registracijų užrašų knygutėse ir telefonu eros pabaigą

„Rezervavimo sistemą verslo atstovai gauna nemokamai. Šiuo atveju išlošia ir sutaupo visi“, – pagrindinį „Manorezervacijos.lt“ pranašumą įvardijo projekto vadovė V. Jančauskienė. Asmeninio albumo nuotr.

Žemaitiško užsispyrimo nestokojančiai „Manorezervacijos.lt“ platformos sumanytojai Vitalijai Jančauskienei (29 m.) idėja imtis šio projekto kilo keliskart susidūrus su daugeliui mūsų žinomu, net ir nūdienos technologijų amžiuje akis vis dar badančiu nepatogumu: rezervuojant vieną ar kitą paslaugą telefonu, susiduriama su sunkumais „derantis“ dėl vizito laiko.

„Šiandien skubama, bėgama, laiko visiems trūksta, o atradus laisvą minutėlę ir paskambinus paslaugos teikėjui, neretai tenka nusivilti, nes tuo metu laikas jau būna užimtas. Dažniausiai greit pasiūlomas kitas variantas, tačiau labai sunku tuo momentu susigaudyti, ar siūlomas variantas tinkamas, ar tuo pačiu metu neturėtume būti kitoje vietoje. Dar sunkiau rezervuoti pramogas grupei, kadangi su kompanija viskas suderinama iš anksto, o išgirdus, kad laikas užimtas, labai sunku iš naujo viską suorganizuoti“, – situacijas, kai reikia funkcionalaus sprendimo, vardijo pradedančioji verslininkė.

Startas nuteikė optimistiškai

„BznStart.lt“ pašnekovė pasakojo, kad kilus lanksčios, mobilios ir nuolat pasiekiamos rezervacijų sistemos idėjai, V. Jančauskienė dar apie mėnesį svarstė, vertindama pliusus, minusus ir perspektyvas. Nusprendus imtis šio projekto, kūrimo darbai truko apie vienus metus, o oficialiai „Manorezervacijos.lt“ startavo šių metų kovą.

„Taip, kyla daug sunkumų paslaugos teikėjus įtikinant, jog šia sistema tikrai verta naudotis, juolab kad ji nemokama. Susidūrėme ir su vis dar paplitusiu kompiuteriniu neraštingumu: žmonėms pereiti nuo užrašų knygučių prie kompiuterinio varianto atrodo labai sudėtinga“

V. Jančauskienės

„Tačiau darbų pabaigos vis dar nesimato, nes kasdien kyla naujų idėjų, kuriame naujesnes ir lankstesnes funkcijas, todėl tenka vis iš naujo programuoti, o tam reikia daug laiko. Labai džiaugiuosi, kad patikėjęs mano idėja prie projekto prisijungė puikus, didelę patirtį ir klodus vertingų idėjų bei pasiūlymų turintis programuotojas. Taigi didelių investicijų šiam projektui, kiek būtų atsiėję brangūs programavimo darbai, iki šiol nebuvo. Ir reklamuotis stengiamės tuose kanaluose, kur reikia mažiau išlaidų. Sėkmingai judame pirmyn“, – džiaugėsi V. Jančauskienė.

Šiuo metu „Manorezervacijos.lt“ sistemoje yra užsiregistravę apie 100 paslaugų teikėjų, siūlančių daugiau nei 800 paslaugų. Per mėnesį unikalių vartotojų apsilanko apie du tūkstančius, per savaitę vidutiniškai atliekama iki 30 rezervacijų. V. Jančauskienės teigimu, tai nėra įspūdingi skaičiai, bet kadangi projektas yra visai šviežias, jo vadovė tokia statistika teigė esanti patenkinta.

Išlošia abi šalys

Pasak V. Jančauskienės, realiai sistema sprendžia abiejų šalių problemas – ir kliento, ir paslaugų teikėjo. Klientas mato laisvus paslaugos teikėjo laikus, todėl daug lengviau suplanuoja apsilankymą (gali matyti ir specialistų atostogas). Rezervacija galima 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę. Be to, pašnekovės teigimu, ir sėdint biure šalia vadovo nebaisu kompiuteriu ar išmaniuoju telefonu rezervuoti laiką. Tokiu atveju skambinti telefonu nebūtų labai smagu.

„Paslaugos teikėjas palengvina savo administratorių darbą, nes rezervuoti paslaugas galima ir be administratoriaus įsikišimo. Be to, teikiame įvairią statistiką, suteikiančią galimybę geriau pažinti klientą. Svarbu ir tai, kad paslaugos teikėjai galės lanksčiau valdyti nerezervuotą laiką, pavyzdžiui, panaudoti laisvas valandas ypatingoms ar momentinėms akcijoms, kurias matys „Manorezervacijos.lt“ klientai (tarkime: „Tik šiandien ir tik nuo 11 iki 14 valandos plaukų kirpimas tik 15 eurų!“). Visą rezervavimo sistemą verslo atstovai gauna nemokamai. Tai irgi svarbu, nes kuriant savo rezervavimo sistemą programuotojų darbas šiais laikais kainuoja tikrai nemažai. Šiuo atveju išlošia ir sutaupo visi“, – projekto teikiamus pranašumus vardijo V. Jančauskienė.

„BznStart.lt“ pašnekovė pripažino žinanti, kad panašių projektų yra nemažai, ypač tarptautinių. Tačiau, anot jos, Lietuvoje esančius analogus sistema lenkia ir tuo, kad nepamiršta ir mobilių lankytojų, be to, suteikia galimybę sistemos naudotojams per „Manorezervacijos.lt“ valdyti įvairius turimus paslaugų abonementus. Tiesa, vienų aktualiausių – maitinimo ar apgyvendinimo įstaigų – rezervacijų šioje sistemoje nerasite.

Verslininkų lūkesčiai skiriasi

Neįskaitant rezervacijos įskiepio, skirto įmonės svetainei ir „Facebook“ socialiniam tinklui, apie 25 proc. „Manorezervacijos.lt“ sistemos lankytojų užsuka naudodamiesi išmaniaisiais telefonais, o ateityje tokių vartotojų tik daugės, todėl šiai prieigai kūrėjai skyrė daug dėmesio.

Kol kas pati sistema yra visiškai nemokama. Tai, V. Jančauskienės teigimu, paslaugų teikėjams ir įmonėms kelia daug klausimų, įtarimų ir nepasitikėjimo, nes juk: „Šiais laikais nebūna nemokamų dalykų ir apskritai, iš ko gyvenate.“

Projekto kūrėja investicijas ketina susigrąžinti artimuoju laikotarpiu iš siūlomų papildomų planų, kurie suteiks dar daugiau pranašumų įmonėms bei paslaugų teikėjams. Tad pagrindinė bazė išliks nemokama, o papildomi planai (su SMS žinučių siuntimu ir pan.) bus apmokestinami. Taip pat ateityje V. Jančauskienė planuoja per „Manorezervacijos.lt“ sistemą pasiūlyti klientams įsigyti dovanų kuponų.

„Didžiulis iššūkis mums buvo įsitikinti, kad darome viską gerai, kad verta apsiimti šią idėja įgyvendinti, kad techninis sprendimas yra neblogas. Taip, kyla daug sunkumų paslaugos teikėjus įtikinant, jog šia sistema tikrai verta naudotis, juolab kad ji nemokama. Susidūrėme ir su vis dar paplitusiu kompiuteriniu neraštingumu: žmonėms pereiti nuo užrašų knygučių prie kompiuterinio varianto atrodo labai sudėtinga. Iš esmės pagrindinis iššūkis buvo suprasti verslo žmonių skirtingus įsitikinimus, norus. Būta ir tokių, kurie dėl klientų nepersistengia, bet finansinės sėkmės tikisi. Nekokybiškai dirbantys paslaugų teikėjai grandinine reakcija problemas perleidžia mums. Jei žmogus per mūsų sistemą užsiregistruoja, tačiau teikiamos paslaugos administratorius „nesužiūri“ ir klientui neįvykdomas užsakymas, nukenčia mūsų vardas, tampame nepatikimi, didėja tikimybė, kad kitąkart mūsų rezervavimo sistema žmogus nesinaudos“, – kylančius sunkumus atskleidė V. Jančauskienė.

Tačiau iniciatyvi moteris teigė neabejojanti, kad visi sunkumai išsprendžiami, tam reikia daug kantrybės ir pasiryžimo, o gyvenimo kredo – „Tai ne problema, o spręstinas klausimas“ – jos dar niekada nenuvylė.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.