...

MamosTurgelis.lt sėkmės istorija

Verslas

2012.02.27

Autorius: Lina Milkevičiūtė

Temos: , .

MamosTurgelis.lt sėkmės istorija

Renata Švetkauskienė Asmeninio albumo nuotr.

Vieni nori tapti verslininkais jau nuo vaikystės, kiti tampa neplanuodami. Pastarajai kategorijai ir priklauso mūsų straipsnio herojė. Artėjant šeimos pagausėjimui Renata Švetkauskienė ėmė domėtis kur galėtų pigiau įsigyti vaikiškų drabužėlių, vežimėlių ir kitų daiktų. Šiandien ji plėtoja jau 2,5 metų gyvuojantį portalą mamoms MamosTurgelis.lt

Kaip gimė idėja?

Išnaršiusi visą internetą p. Švetkauskienė rado daugybę netvarkingai sudėliotų skelbimų, išsimėčiusių po įvairias kategorijas ir rubrikas. Tuomet ir šovė į galvą puiki idėja – sukurti vieną skelbimų portalą, kuris būtų skirtas vienai auditorijai – mamoms.

Tiesa, portalo įkūrėja prisipažįsta, jog verslą pradėti paskatino jos vyras, kuris taip pat užsiima verslu. „Jei ne mano vyras, tai portalas taip ir nebūtų gimęs“, – tikina Renata ir tuoj pat duoda vieną patarimą visiems pradedantiesiems: „Turi idėją – daryk“.

Verslo pradžia primena tradicinį kelią: programavimo darbus atliko vienas pažįstamas, dizaino – kitas, pirmieji apsilankę vartotojai buvo pažįstamos mamos. „Nieko stebuklingo čia nėra. Kai užsibrėži tikslą, viskas susidėlioja savaime“, – tvirtina ji.

Nuoširdi rinkodara atsiperka

Vienas pirmųjų dalykų, kuriuos Renata atliko įkūrusi portalą, tai išsiuntė daug laiškų vieno populiaraus diskusijų portalo mamoms dalyvėms. Tai nebuvo brukalai (angl. SPAM), kadangi nebuvo dviejų vienodų laiškų – mamos buvo kviečiamos pasidalinti savo turimu „turtu“ individualiai. Renata tikina, kad nuoširdus pakvietimas atsiperka visada.

Atėjusios vieną kartą, mamos ėmė pasakoti apie šį itin naudingą portalą kitoms. „Reikia sukurti gerą produktą ir nereikės vykdyti jokios rinkodaros – ją atliks patys vartotojai“. Apie portalą žodis ėjo iš lūpų į lūpas, t.y. rekomendacijomis.

Šiuo metu portale per mėnesį patalpinama ~3 tūkst. naujų skelbimų. Pagal populiarumą pirmauja drabužių vaikams, žaislų, vežimėlių ir daiktų mamoms kategorijos. Didžiausias lankomumas – žiemą, o vasarą šiek tiek prastesnis

„Verslo vystymo procesas labai panašus į vaiko auginimo procesą. Augini, maitini, prižiūri“, sako Renata. Ne veltui verslo terminologijoje yra sąvoka „verslo gyvenimo ciklai“, kuriame verslas (visai kaip ir vaikas) turi pereiti tam tikras stadijas: kūdikystę, vaikystę, paauglystę, brandą ir kt.

Į ateitį portalo savininkė žiūri optimistiškai. Vaikeliai – Herkus ir Grantas – auga, tad turi augti ir verslas. Renata prasitaria, kad netrukus pasirodys dar vienas panašus portalas. Matyt vėl poreikis prispyrė… juk vaikai tai auga!

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.