Kroatijoje verslą sukūrusi lietuvė siūlo atsipalaiduoti jogos stovyklose
2016.07.11
Temos: Vadyba.
Milda Urbonaitė (30) gimė ir užaugo Kaune. Baigusi mokyklą studijavo leidybą Vilniaus universitete, o po studijų dirbo žurnaliste keliuose leidiniuose. Šiuo metu ji gyvena Splite, Kroatijoje, kur kartu su partneriu yra įsteigusi du verslus – vestuvių planavimo įmonę „Dalmatia Events“ ir jogos stovyklas „Summersalt Yoga Retreats“. Pastarąjį verslą ji įkūrė vos prieš trejus metus, tačiau dabar verslininkės planuose – plėtra į užsienį.
Pomėgis virto mėgstamu darbu
„Visuomet norėjau turėti savo verslą, nors nesitikėjau, kad šiuos planus pavyks taip anksti įgyvendinti. Man buvo 24-eri, kai įkūrėme vestuvių organizavimo įmonę“, – pokalbį pradeda M. Urbonaitė. Verslininkė prisipažįsta, kad viena iš tokios skubos priežasčių buvo ta, kad Kroatijos mieste Splite buvo nelengva rasti darbą, kuris tiktų ir patiktų. „Taigi teko jį susikurti pačiai“, – šypsosi pašnekovė.
„Joga užsiimu jau kelerius metus. Mane visuomet domino ši praktika, tiek fizine, tiek dvasine, tiek filosofine prasme. Asmeniškai patyriau teigiamą jos poveikį savo gyvenime, todėl mintis sujungti šį pomėgį ir verslą gimė labai natūraliai“, – verslo pradžią prisimena pašnekovė.
„Summersalt Yoga Retreats“ – tai savaitės trukmės stovyklos nedidelėje Viso saloje. Stovyklos metu nedidelės grupės jogos mėgėjų kasdien užsiima meditacija, joga, diskutuoja ir dalijasi savo patirtimi. Stovyklos dalyviai taip pat keliauja po salą, bendrauja tarpusavyje, valgo sveiką maistą ir tiesiog ilsisi.
Pačioje pradžioje – išbandymų laikotarpis
M. Urbonaitė pasakoja, kad, gimus verslo idėjai, iškilo be galo daug klausimų. Pagrindinis – kokia bus šių stovyklų vertė būsimiems klientams? Į šį klausimą atsakymo verslininkė ieškojo stengdamasi sukurti kitokią, įdomesnę, negu iki šiol siūlyta, stovyklų programą.
„Pasirinkome salą, kurioje norėjome dirbti. Tuomet ten ieškojome tinkamos vietos, kūrėme kelionės programą, pradėjome ieškoti kanalų, kuriuose norėjome paskleisti žinią ir, žinoma, ieškojome partnerių“, – pasakoja verslininkė. Jos teigimu, pirmieji metai atnešė nemažai iššūkių, nors jie buvo labai įdomūs tiek iš asmeninės, tiek iš verslininko perspektyvos.
„Viską sukūrėme nuo nulio, todėl turėjome tinkamai įvertinti rezultatą, pliusus ir minusus, svečių nuomonę ir kitus svarbius dalykus. Tik taip galėjome tobulėti ir kitoms stovykloms ruoštis geriau. Manau, kad būtina priimti konstruktyvią kritiką, įvertinti klaidas ir jas taisyti, taip pat skirti dėmesio tam, kas yra gerai, tačiau tai dar labiau tobulinti“, – įsitikinusi M. Urbonaitė.
Jogos stovykla – būdas atrasti save iš naujo
Verslininkė pasakoja, kad pagrindinis šių stovyklų tikslas – sujungti dvasinės ir fizinės sveikatos tobulinimą su kelionėmis ir atradimo džiaugsmu. „Šiuo metu žmonės visame pasaulyje dirba įtemptus darbus. Technologijos ir internetas taip pat prisideda prie nuolatinės įtemptos būsenos, todėl daugelis žmonių ieško būdų, kaip nuo viso to atsijungti ir vėl susijungti su pačiu savimi“, – pasakoja M. Urbonaitė.
Pašnekovė sako, kad dauguma nori tiesiog pailsėti, tačiau kartu skirti dėmesio saviugdai. „Mūsų stovyklos suteikia tokią galimybę atostogaujant nuostabaus grožio saloje“, – sako verslininkė. Paklausta, kodėl pasirinko Kroatiją, M. Urbonaitė atsako, jog pirmiausia todėl, kad čia gyveno, tačiau prie sprendimo prisidėjo suaktyvėjusi Kroatijos turizmo sritis ir didelė erdvė tobulėti.
Nestandartinės darbo dienos
„Summersalt Yoga Retreats“ įkūrėja teigia, kad jos darbo dienos skyla į dvi puses, atsižvelgiant į tai, ar dirbama biure, ar jau stovyklose. „Prasidėjus stovykloms, persikeliu į salą kartu su klientais. Ten mes priimame svečius, vykdome programą ir užtikriname, kad viskas vyktų sklandžiai. Ši darbo dalis yra mano mėgstamiausia, nes tada pamatome savo darbo vaisius ir susipažįstame su žmonėmis iš viso pasaulio“, – atskleidžia M. Urbonaitė.
Šiuo metu „Summersalt Yoga Retreats“ siūlo du stovyklų variantus – tradicinį ir SUP jogos. „Stovyklos turi konkrečią programą ir paslaugas, kurias teikiame svečiams: jogos, meditacijos sesijos, ekskursijos, maistas ir pan. Mūsų sudaromos grupės yra mažos, nes siekiame sukurti šeimyninę ir draugišką atmosferą“, – pasakoja M. Urbonaitė.
Joga vis dar laikoma moterišku užsiėmimu
„Summersalt Yoga Retreats“ įkūrėja atskleidžia, kad didžioji dalis jų klientų – 24–65 m. moterys. „Joga vis dar laikoma moterims skirtu užsiėmimu, tačiau mums džiugu, kad savo stovyklose sulaukiame vyrų, kurie atvyksta su antrosiomis pusėmis arba vieni“, – sako verslininkė.
„Šiuo metu planuojame plėstis bent į dvi naujas šalis. Siekiame savo klientams pasiūlyti įvairovę programų, šalių ir kelionės atžvilgiu. Na, ir patys labai džiaugiamės šiuo žingsniu, nes tai, ką darome, labai mėgstame. Šis darbas sujungia verslą, karjerą, keliones ir pasaulio pažinimą“, – džiaugiasi įkūrėja.
Paprašyta pasakyti linkėjimą jauniesiems verslininkams, M. Urbonaitė teigia, kad jos gyvenimo moto skamba neoriginaliai, bet labai efektyviai: „Kas nerizikuoja, tas negeria šampano.“ „Sunkiausia rizika, kurią reikia prisiimti, dažniausiai yra pasitikėjimas savimi ir savo idėja. Kai tai pavyksta padaryti, visa kita tampa daug lengviau“, – pokalbį baigia jogos stovyklų Kroatijoje „Summersalt Yoga Retreats“ įkūrėja M. Urbonaitė.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.