...

Idėjas kopijuojantys konkurentai neišgąsdino

Verslas

2016.04.24

Autorius: Aistė Noreikaitė

Temos: .

Idėjas kopijuojantys konkurentai neišgąsdino

Gėlių mados namų „Il Bacio“ įkūrėja - Aušra Bezborodova. Asmeninio archyvo nuotr.

Klaipėdietė Aušra Bezborodova (49) ir jos įkurtų gėlių mados namų „Il Bacio“ tikslas – priartinti šiuolaikinį žmogų prie spalvų, džiaugsmo, grožio, įspūdžių, bendravimo bei gamtos. Tai atspindi ir šio verslo šūkis: „Žemė juokiasi gėlėmis.“

Nuo renginių iki nuosavo verslo

A. Bezborodova ilgą laiką dirbo viešbučių ir restoranų verslo srityje. Jos darbas buvo susijęs su renginiais, jų organizavimu bei koordinavimu: santuokos, sužadėtuvės, krikštynos, išleistuvės, gimtadieniai, jubiliejai, pasimatymai, šventinės vakarienės. „Visada matydavau, kiek malonių akimirkų gali suteikti gėlės, kiek daug jų kompozicija ir spalvos gali pasakyti ir parodyti, kaip tai gali nustebinti, nudžiuginti ir priversti nusišypsoti. Vieną gražų rytą supratau, kad turiu imtis šios veiklos. Pradėjau domėtis gėlėmis, jų pateikimu ir gėlių rinka. Verslo imtis ryžausi todėl, kad šioje srityje sutalpinti visi mano norai ir svajonės“, – pasakoja moteris.

 

„Tiesiog tapau laiminga! Manau, kad kiekviena veikla yra sėkminga tik tada, kai kiekvienas atrandame savo vietą po saule ir darome tai, kas mums patinka. Tik iš širdies kuriamą verslą lydi sėkmės žvaigždė“

A. Bezborodova

 

Verslininkė prisipažįsta nesitikėjusi tokio žmonių palaikymo. Jis buvo didžiulis, o tai ir lėmė sėkmingą veiklos plėtrą.

Žingsniai iki verslo pradžios

Kurdama verslą, A. Bezborodova susidūrė su ne itin malonia situacija: gana ilga patentavimo procedūra ir kitų žmonių noru kopijuoti sugalvotas idėjas. „Vien mano dėžučių patentavimas užtruko ilgiau nei metus. Dabar metus vėl lauksiu „Il Bacio“ ženklo įregistravimo liudijimo. Labai nuvilia ir kai kurių žmonių noras pasisavinti ir pasinaudoti tuo, kas sukurta nauja, kas atrasta. Galiu drąsiai teigti, kad tai vyksta ne tik gėlių verslo pasaulyje, bet ir kitose srityse“, – patirtimi dalijasi verslininkė.

Pašnekovės artimieji buvo ir pirmieji klientai, ir vertintojai bei kritikai. „Neslėpsiu, kad mano pradinės investicijos – tai šilti pietūs artimiesiems ir apie 150 litų. Kai žengiau platesnės auditorijos link, investicijų sumą teko didinti dešimtimis“, – apie pradines investicijas atvirauja pašnekovė.

A. Bezborodova veiklai ieškojo nestandartinių ir erdvių patalpų. „Pasirinko pastatą miesto širdyje, visiems lengvai pasiekiamą ir žinomą. Radusi tinkamas patalpas, gėlių namus pašnekovė įkūrė per tris mėnesius.

Svarbiausia labai mėgti tai, ką darai

A. Bezborodova įsitikinusi, kad svarbiausia – mėgti savo darbą. Tuomet ir klientų gausėjimas, ir verslo plėtra yra natūralūs procesai. Naujus klientus dažniausiai atveda geros rekomendacijos ir buvusių klientų pasitikėjimas.

Pasiryžimas pradėti verslą pašnekovę išlaisvino kaip asmenybę visomis prasmėmis. „Tiesiog tapau laiminga! Manau, kad kiekviena veikla yra sėkminga tik tada, kai kiekvienas atrandame savo vietą po saule ir darome tai, kas mums patinka. Tik iš širdies kuriamą verslą lydi sėkmės žvaigždė“, – nuoširdžiai tiki gėlių verslo kūrėja.

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu „Delfi“, „Žinių radiju“„Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu. Susipažinti su visomis šio projekto dalyvėmis ir balsuoti už labiausiai patikusias idėjas galite svetainėje http://www.bznstart.lt/StartupsWomen iki birželio 2 d. O jaunų verslų įkūrėjas, jau kviečiame registruotis į kitų metų sąrašą: http://www.bznstart.lt/surveys/display/2h3q8kgz

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.