Grožio priemonių rinkos naujokei – iššūkis keisti įsisenėjusias nuostatas
2016.11.11
Temos: Vadyba.
Kristina Remeikytė (31), prieš metus įsteigusi bendrovę „Ekotina“, atstovauja savaiminio įdegio kosmetikos bendrovei „Vita Liberata“ (Airija). Verslo savininkė sako, kad šis prekių ženklas jos gyvenime atsirado dėl pačiai kilusios problemos. „Lankau sporto klubą, ten žmonės dėvi atviresnius drabužius, tad taip norisi lengvo ir subtilaus įdegio. Per asmenines šventes pasipuošusi gražiu drabužiu, taip pat pasigesdavau to vasariško įdegio“, – sako grožio verslo pradininkė, suradusi išeitį ir nutarusi ja pasidalyti su kitais. Pasak jos, apie savaiminį įdegį visuomenėje jau nusistovėjusi neigiama nuomonė, tad pakeisti šią nuostatą jai buvo tikras iššūkis.
Mintys apie verslą – nuo mokyklos
Iš Šilalės kilusi K. Remeikytė, dar mokydamasi Simono Gaudėšiaus gimnazijoje, aktyviai ir smalsiai užsiėmė įvairia veikla: lankė šokių, krepšinio, aerobikos, piešimo būrelius, nuolatos keliavo su klase, o tai, kaip pati sako, plėtė akiratį. Su malonumu užsienio kalbos, geografijos, matematikos pamokas lankiusi mergina jau tada galvojo, kad norėtų savo verslo. Sostinėje baigusi ekonomikos bakalauro ir inovacijų vadybos magistro studijas, parašiusi magistro baigiamąjį darbą apie vartotojų elgseną pasirenkant inovatyvius produktus, ji savo žinias pritaikė ir praktikoje. Dar studijuodama dirbo telekomunikacijų bendrovėje klientų konsultante, čia gavo daug naudos, nes tarptautinė bendrovė daug investavo į darbuotojus, jų mokymą, kokybišką aptarnavimą, pozityvią darbo aplinką. Vėliau beveik trejus metus mergina dirbo farmacijos įmonėje veiklos koordinatore Lietuvai. Tuomet ji išmoko dar vieną pamoką: „Supratau, kokia svarbi produkto sudėtis, ne tik gražus aprašymas.“
Visi pašnekovės darbai ir patirtys buvo susiję su naujais produktais, jų pristatymu rinkai, plėtojimu ir strateginiu planavimu.
Visada domėjosi grožio naujovėmis
K. Remeikytė pabrėžia, kad, be darbo, ją visada domino moters grožis, su tuo susijusios paslaugos ir priemonės. Ji netgi baigė profesionalaus makiažo kursus tuomet, kai jie dar net nebuvo tokie populiarūs. Tad laisvalaikiu kurdavo makiažus fotosesijoms, renginiams, o prieš trejus metus darbavosi pristatydama Lietuvai prabangios kosmetikos linijas „Giorgio Armani Makeup“ ir „Privé – Haute Couture Fragrance“.
Grožio sritį išmananti mergina turėjo ir vieną su jo puoselėjimu susijusią asmeninę problemą. „Niekada nemėgau soliariumų. Ten reikia sugaišti tiek daug laiko, kad gautum rezultatą. Ir tas nemalonus deginimosi kvapas…“ – iš patirties sako pašnekovė, dabar jau turinti atsakymą į šį klausimą ir radusi alternatyvą – ekologišką, bekvapę savaiminio įdegio kosmetiką.
Rūpi ne tik grožis, bet ir sveikata
Grožio naujovėmis besidominti ir sveiką gyvenimo būdą bei sportą pasirinkusi dabar jau savo verslo kūrėja teigia, kad taip pat siekė naudoti ir kuo geresnės sudėties, švarią kosmetiką. Ji pati sau buvo pažadėjusi, kad, jeigu teks Lietuvoje pristatyti naujus kosmetikos gamintojų vardus, tai tik tokius, kurių produktus ir pati mielai naudotų. Dar dirbdama viename didžiausių kosmetikos tinklų Lietuvoje, ji turėjo progą įsitikinti, kad net ir ypač populiarus prekių ženklas dar neužtikrina, kad oda gaus ir pačią geriausią produkto sudėtį, o juk tai, pašnekovės teigimu, iš esmės ir turėtų būti svarbiausia.
Savo pažadą ji ištesėjo, pradėjusi prekiauti natūralios sudėties, odą drėkinančia ir jai subtilią įdegio spalvą suteikiančia kosmetika.
Viską daro pati
Jau kone metus verslaujanti K. Remeikytė iki šiol visais darbais užsiima viena: „Nuo struktūros sudėliojimo, kontaktų užmezgimo iki e. prekybos, rinkodaros, strateginių planų.“ Prireikus ji naudojasi konsultantų paslaugomis. Pati pabrėžia daug patirties įgijusi iš „International People Managament“ asmenybės pažinimo mokymų „Facet5“, kurie paskatino pradėti savo verslą. Čia taip pat baigė ir intensyvius derybų kursus, kurie naudingi ir dabar dirbant su partneriais.
Bendrovės įkūrėjai ir vadovei iki šiol svarbi darbo dalis – stengtis keisti įsivyravusias vartotojų nuostatas. „Įdegis apskritai nekaip vertinamas Lietuvoje. Prieš dešimtmetį įsigalėjusios pažiūros, kad savaiminio įdegio kosmetika nemaloniai kvepia, tepa drabužius, odai suteikia oranžinį atspalvį, lieka dėmių, įdegis atrodo pigiai ir pan., stiprios iki šiol. Tačiau mes bandome tai pakeisti, norime paneigti šiuos mitus“, – sako bendrovės savininkė, pristatanti aukštos kokybės, ekologišką savaiminio įdegio kosmetiką veidui ir kūnui. Ją naudojant kūno oda atrodo natūralios, įdegio spalvos, lyg ką tik grįžus iš atostogų. Jei į akis krinta ne įdegis, o bendras moters grožis, K. Remeikytei tai geriausias komplimentas ir siekiamybė.
Konkurencija skatina kūrybiškumą
„Mūsų pranašumas, kad galime moterims suteikti greitą, gerą ir aukštos kokybės rezultatą. O juk visos moterys nori būti gražios!“
K. Remeikytė.
Verslui atsidavusi pašnekovė pripažįsta, kad konkurencija grožio srityje nemenka, ypač mažoje mūsų šalies rinkoje. Tačiau ji tai vertina pozityviai: „Konkurencija buvo ir bus. Ji verčia galvoti kūrybiškai, rasti vis geresnius sprendimus problemai spręsti. Mūsų mažoje rinkoje tai nelengva, tuo labiau kad įdegio kosmetika – daugiau malonumo, o ne būtinumo pirkinys. Mūsų pranašumas, kad galime moterims suteikti greitą, gerą ir aukštos kokybės rezultatą. O juk visos moterys nori būti gražios!“
K. Remeikytė tikisi, kad klientės, besirenkančios iš gausybės ir ne visada aukštos kokybės kosmetikos, įvertins jos atrastas ir siūlomas savaiminio įdegio kosmetikos priemones, jau pripažintas ir parduodamas 26 pasaulio valstybėse.
Verslą pradėti norinčius žmones ji padrąsintų, kad svarbu žinoti kryptį, kuria nori eiti, ir jos laikytis, tačiau kartu būti lanksčiam: „Svarbiausia pradėkite ir veikite!“
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.