...

G. Ambrazevičius: „Lyderiais ne gimstama, o tampama“

Verslas

2014.07.10

Autorius: Karolina Kondratjevaitė

Temos: .

G. Ambrazevičius: „Lyderiais ne gimstama, o tampama“

„Mojo Lounge“ barų ir klubų tinklo įkūrėjai ir savininkai Giedrius Ambrazevičius ir Martynas Vildžiūnas Tomo Petrovskio nuotr.

Naktinio gyvenimo entuziastų pamėgtų kokteilių baro „Mojo Lounge“ prekių ženklas žinomas ne tik linksmybes iki paryčių pamėgusiems, bet ir 22 val. vakaro miegoti susiruošusiems tautiečiams. Kalbėdami apie „Mojo Lounge“ sėkmę, barų ir klubų tinklo įkūrėjai ir savininkai Giedrius Ambrazevičius (30 m.) ir Martynas Vildžiūnas (33 m.) tikina: „Kurdami „Mojo Lounge“ koncepciją, nepaisėme nusistovėjusių stereotipų ir blankiomis tapusių vakarėlių idėjų. Taip per trumpą laiką sugebėjome pelnyti tikras pramogas vertinančių lankytojų palankumą ir simpatijas.“ Subtilus požiūris į klubinį gyvenimą, novatoriškas pramogų pateikimas ir pikantiškas prabangos prieskonis – šios vietos vizitinė kortelė.

Įgimtas verslumas

„Esu gimęs ir augęs Kaune“, – pasakojimą pradeda KTU Ekonomikos ir vadybos fakultete rinkodaros bakalauro, o vėliau ir magistro laipsnį (pagal įmonių valdymo studijų programą) įgijęs G. Ambrazevičius. „Sunku pasakyti, ar mokslai padeda darbe, bet viena aišku: mokslai išugdo protingus ir laisvus žmones, be kurių sunkiai įsivaizduojamas bet kokios perspektyvios įmonės ar valstybės plėtra, – įsitikinęs verslininkas. – Žinoma, aukštojo mokslo diplomas neužtikrina šiltos darbo vietos, tačiau padeda aiškiai vertinti situaciją, sisteminti gaunamas žinias ir siekti užsibrėžtų tikslų“, – teigia G. Ambrazevičius.

„Šis verslas man nėra pirmas, dar mokyklos laikais su vaikystės draugu buvome įkūrę kartingo automobilių nuomos verslą, kuris puikiai sekėsi ir visiškai išvystytas buvo parduotas, gavus pelningą pasiūlymą, – atskleidžia verslininkas. – Iš karto po mokyklos įstojęs į universitetą susipažinau su ilgamečiu partneriu, kuris vertėsi automobilių garso bei saugos sistemų montavimu. Kartu kūrėme bendro verslo viziją. Savo veiklą pradėjome nuo automobilių garso sistemų montavimo, vėliau, kryptingai įgyvendindami pasirinktą strategiją, teikėme klientams kompleksinius sprendimus, įdiegėme naujų paslaugų“, – prisimena net septynerius metus įmonėje „MD Group“ direktoriaus pareigas ėjęs G. Ambrazevičius.

Pramogas organizavo nuo vaikystės

Kaip ir G. Ambrazevičius, M. Vildžiūnas – kaunietis: „Gimiau ir užaugau šiame mieste, – sako jis. – Mokykloje su draugais organizuodavome vadinamuosius žiburėlius, kurie vėliau pavirto į diskotekas. Paskutiniais mokslo metais buvome atsakingi ir už garso aparatūrą, ir už renginius, ši veikla mums labai patiko“, – prisimena verslininkas.

„Baigus mokyklą buvo labai sudėtinga apsispręsti, kuo gi norėčiau būti užaugęs, – šypsosi M. Vildžiūnas, pasirinkęs KTU elektrotechnikos ir automatikos studijas. – Pirmas dalykas, kurį padariau universitete, – įstojau į studentų sąjungą ir aktyviai ieškojau galimybių prisidėti prie įvairių renginių organizavimo“, – pasakoja verslininkas.

Tai, kas prasidėjo pamažu, bet užtikrintai, žaibišku greičiu įgavo pagreitį visomis prasmėmis: vis aukščiau keliama kokybės kartelė sau, vis maloniau muzikinėmis staigmenomis stebinami lankytojai ir kaskart garsiau nuaidinčios originalios vakarėlių idėjos. „Mojo Lounge“ veikla nuo pat atidarymo dienos žymima prabangiu pliuso ženklu.

G. Ambrazevičius

„Iškart po mokyklos ėmiau darbuotis, pirmasis darbas buvo Laisvės alėjoje įsikūrusiame restorane „Kuba“. Padavėjo pareigos man atrodė rimtas ir atsakingas darbas. Vėliau dirbau tarptautinės įmonės „Philip Morris Lietuva“ rinkodaros skyriuje. Tuo metu viskas buvo paprasta, nes nebuvo nei draudimų rūkyti kavinėse ir baruose, nei draudimų reklamuoti tabako gaminius. Įsigaliojus šiems draudimams mūsų skyrius buvo panaikintas“, – atsiminimais dalijasi M. Vildžiūnas.

Dar vienos darbo paieškos atvedė į bendrovę „Sanitex“, vėliau į „Paroc“, kur M. Vildžiūnas užėmė klientų segmento vadovo pareigas. „Ši įmonė, jos vadovai davė man didžiausią patirtį, išugdė ir užaugino mane tokį, koks esu dabar“, – gerų žodžių buvusiai darbovietei negaili verslininkas.

Bendra vizija

„Po aštuonerių darbo metų įmonėje vis dažniau atsirasdavo minčių apie savo verslą. Ieškodavau už ko užsikabinti. Bendraujant su draugu pradėjo rutuliotis mintis, kad Kaune trūksta kitokios pasilinksminimo vietos, kad žmonės savaitgalių naktimis turėtų kur nueiti, – idėjos užuomazgas prisimena M. Vildžiūnas. – Šią mintį puoselėjau gerus metus, vis ieškodamas tinkamos vietos jai įgyvendinti. Su laiku vieta atsirado, tačiau trūko ryžto vienam žengti šį drąsų žingsnį bei pradėti savo verslą. Be to, trūko ir patirties, ir žinių, ir finansų“, – pasakoja verslininkas.

„Kartą užsukus pas Giedrių į biurą ir diskutuojant įvairiomis temomis, pokalbis pasisuko link Kauno naktinio gyvenimo. Užsiminiau apie savo mintis, planus. Kalbėdami išsiaiškinome, kad mūsų požiūriai sutampa“, – prisimena M. Vildžiūnas. „Atsimenu tą dieną lyg vakarykštę. Išgirdus idėją, man nekilo abejonių dėl jos sėkmės“, – antrina G. Ambrazevičius.

„Kitą dieną kibome į darbus, aš atsivežiau projektą, savo sąmatas, viziją ir t. t. Po ilgų diskusijų sukirtome rankomis“, – prisimena M. Vildžiūnas. „Po penkių mėnesių įtempto darbo (kartais iki 18 val. per parą), pakvietėme draugus kartu pakelti Lietuvos naktinį gyvenimą į aukštesnį lygį“, – sako G. Ambrazevičius.

Sėkmės istorija

Tai, kas prasidėjo pamažu, bet užtikrintai, žaibišku greičiu įgavo pagreitį visomis prasmėmis: vis aukščiau keliama kokybės kartelė sau, vis maloniau muzikinėmis staigmenomis stebinami lankytojai ir kaskart garsiau nuaidinčios originalios vakarėlių idėjos. „Mojo Lounge“ veikla nuo pat atidarymo dienos žymima prabangiu pliuso ženklu“, – tikina G. Ambrazevičius.

2011 m. atidarius pirmą kokteilių barą Kaune, per trejus veiklos metus „Mojo Lounge“ komanda suorganizavo daugiau nei 500 vakarėlių. Pretenzingai žiūrėdami į savo darbą ir kaskart su kaupu įgyvendindami duotus pažadus, „Mojo Lounge“ svečiuose sulaukia garsių pramogų pasaulio atstovų, solidžių verslininkų ir atsipalaiduoti norinčių politikų. 2012 m. „Mojo Lounge“ atidarė savo filialą Palangoje. „Paplūdimio bare visą vasarą laukia ne tik puikūs gėrimai, specialūs užkandžiai, bet ir viskas, ko reikia tobulam poilsiui. Jaukus „Mojo Lounge“ interjeras įpareigoja vieninteliam tikslui – atsipalaiduoti ir mėgautis atostogomis. Pasiilgusiesiems jūros bangų mūšos ir gaivaus vasaros vėjo – sienų nesuvaržyta, jauki „Lounge“ erdvė tiesiai ant paplūdimio smėlio“, – vilioja G. Ambrazevičius.

2013 m. vasarą atidarytas dar vienas sezoninis baras „Mojo Lounge Nida“, 200 žmonių talpinantis kokteilių baras pačiame Nidos centre su nuostabia 100 kv. m vasaros terasa. O 2014 m. dienos šviesą išvydo beveik dvejus metus brandinta idėja – prabangus naktinis klubas Vilniuje.

Vienoje judriausių sostinės centro gatvių duris atvėrė jau spėjusi pasižymėti išskirtinio skonio, tikros muzikos, unikalaus interjero „Mojo Lounge“ oazė. „Vieniems gero užtenka po truputį, o kitiems norisi ir gaunasi daugiau!“ – šypsosi verslininkai. Ketvirtasis baras duris atvėrė autentiškame Šiuolaikinio meno centro pastate. Lankytojus pasitinka Operos ir baleto teatrą primenantis skandinaviškas akustinis grindinys, profesionali 15 kW garso sistema „Martin Audio Black Line“, trimatį kino filmą primenančios šviesos diodų lubos, specialiuosius efektus sustiprinančios dirbtinio garo sistemos, bet ir trys azoto patrankos. Naujojo „Mojo Lounge“ interjeras kurtas modernų dizainą skrupulingai derinant su Trečiojo reicho stiliumi bei atsižvelgiant į mėgstančiųjų ne tik pašokti, bet ir jaukiai pasišnekučiuoti poreikius.

Verslininkai džiaugiasi, kad karališkojo šampano namai „Moët & Chandon“ Vilniaus „Mojo Lounge“ pasirinko reprezentaciniu savo prekių ženklo klubu Lietuvoje. Čia „Moët & Chandon“ turi išskirtinę „Moët“ zoną, kuri skirta svarbių žmonių klubui – „Moët & Chandon“ ambasadai Lietuvoje.

Sutikite, didžiuotis yra kuo, tačiau G. Ambrazevičius ir M. Vildžiūnas neriečia nosies: „Mūsų sėkmės receptas – tai sąžiningumas ir pažadų savo klientui tesėjimas, – tvirtina verslininkai ir pataria: – Nebijokite svajoti, tikėkite savimi, tačiau nepamirškite, kad sunkus darbas – tai tikrasis raktas į sėkmę. Lyderiais ne gimstama, o tampama, viskas įmanoma tiems, kurie tiki ir daug dirba.“

„Mojo Lounge“

104-1404971759-153990.jpg 104-1404971759-719340.jpg 104-1404971759-274014.jpg 104-1404971759-948701.jpg 104-1404971759-367549.jpg

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.