Efektyvus būdas pažinti naujas turizmo verslo nišas

Verslas

2014.05.28

Autorius: Karolina Kondratjevaitė

Temos: .

Efektyvus būdas pažinti naujas turizmo verslo nišas

Paskaitų metų galima išgirsti kaip taikyti neurolingvistinį programavimą bendraujant su konfliktiškais svečiais flickr.com nuotr.

Sakoma: „Investicijos „įdėtos“ į save atsiperka geriausiai“. Nesuklyskite, šį kartą nekalbėsiu apie dekoratyvinę kosmetiką ar drabužius iš spalvingos pavasario – vasaros kolekcijos. Koncentruosiuosi į investicijas, kurių galiojimo laikas – nenurodytas ant pakuotės ir priklauso tik nuo jūsų, kurios „neišeina“ iš mados ir niekuomet nenusibosta. Tai investicijos – į žinias ir įgūdžius. „Šviežią investiciją“ Tarprautinio verslo mokyklos ES finansuojamo „Turizmo sektoriaus vadovų, vadybininkų ir aptarnaujančio personalo žinių ir įgūdžių mokymo programa projekto nr. VP1-2.2._ŠMM-04-V-06-013” atlikę turizmo agentūros „Carlson Wagonlit Travel“ atstovas Donatas Mekionis ir viešbučio „Corner Hotel“ pardavimų direktorė Audronė Godienė noriai dalinosi savo patirtimi, tuo tarpu programos dėstytojai Linas Pučinskas ir Nadežda Doronina-Koltan pasakojo apie turizmo srities specialistams skirtų mokymų iškirtinumą ir naudą turizmo verslui.

Unikali proga norintiems augti

Pasakodama apie į mokymus susirenkančius asmenis, lektorė N. Doronina-Koltan tikina: „Ši programa skirta smalsiems turizmo sektoriaus darbuotojams, kurie domisi rinkos naujienomis, tiems, kurie nori ir planuoja kilti karjeros laiptais, taip pat tiems, kas nori praplėsti savo kompetenciją, galiausiai tiems, kas Vilniaus universitete ginsis magistro darbą turizmo srityje.“

Anot N. Doronina-Koltan, nors aktualumą mes visi suprantame skirtingai (pagal tikslų didumą, turimą ir siekiamą įgyti kompetenciją), sunku rasti turizmo srities atstovą, kuriam ši programa nepraverstų.

Kolegei antrina ir restorano „Verkiai“ savininkas bei vienas iš programos dėstytojų L. Pučinskas: „Net ir tiems klausytojams, kurie dirba ne pirmus metus svetingumo srityje, tai puiki proga sužinoti daug naujovių, praplėsti savo akiratį ir pritaikyti praktines žinias tolesnėje veikloje tiek stambiose įmonėse, tiek šeimos versle.“

Išskirtinė galimybė

„Suvokiau, kad norint gilinti žinias ir įgūdžius,vien darbo tarpautinėje kompanijoje neužtenka.Norėjosi praplėsti akiratį ir į viską pažvelgti plačiau, – sprendimo dalyvauti TVM rengiamuose mokymuose priežastį įvardija D. Mekionis (nuotr.). – Studijos nenuvylė. Dėstomi dalykai buvo naudingi. Gavau aibę teorinės ir praktinės informacijos, kuria galiu pritaikyti kasdieniame savo darbe.“

„Be to, labai vertinu ir džiaugiuosi tuo, kad paskaitos – ne sausa teorija, priešingai, viskas, ko mokėmės, pritaikoma praktikoje“, – sako pašnekovas ir patikina, kad aktyvios diskusijos bei darbas grupėmis padėjo įgyti naujų žinių.

„Esminis pliusas – anglų kalba dėstomi dalykai su dėstytojais iš užsienio, – tikina D. Mekionis. – Jų paskaitos tikrai įdomios, jose netrūksta praktinių pavydžių bei užsiėmimų. O tai labai svarbu pabrėžiant kritinę globaliojo mąstymo svarbą, kuri padeda įsigilinti į tarptautinių procesų subtilybes.“

D. Mekionio žodžius dar kartą patvirtina L. Pučinskas: „Išskirtinis programos bruožas – praktinis požiūris į dėstomus dalykus, pradedant klausytojų prisistatymais prieš vaizdo kameras ir baigiant patiekalų ruošimu tikroje pramoninėje virtuvėje.“

„Kol kas niekas plačiau nesigilino, pavyzdžiui, kokią įtaką vartotojams daro žinojimas, kaip tinkamai panaudoti kūno kalbą arba kaip taikyti neurolingvistinį programavimą bendraujant su konfliktiškais svečiais“, – intriguoja pašnekovas.

„Paskaitų metu galima išgirsti ir apie tokį įprastą dalyką kaip muzikinio fono poveikis svečiams, valgantiems restoranuose, ir tinkamai parinktos muzikos nepaprastą efektą sąskaitai už paslaugas“, – sako L. Pučinskas (nuotr. dešinėje)

„Visi dėstytojai iš Lietuvos ir užsienio yra aukšto lygio profesionalai, pripažinti ekspertai savo srityse, sukaupę ilgametę patirtį bei patys įgyvendinę įvairius sėkmingus turizmo projektus. Paskaitose pateikiami pavyzdžiai ir nagrinėjami modeliai iš realaus turizmo sektoriaus gyvenimo tiek tarptautiniai, tiek vietiniai, analizuojamos naujausios tendencijos turizmo sektoriaus plėtroje, naujųjų ir išmaniųjų technologijų įtaka konkurencingumo skatinimui ir vartotojų elgsenos pokyčiams“, – vardija pašnekovas.

Jauki atmosfera

Be to, kad vienos programos metu galėsite išmokti Lietuvos kulinarijos paveldo patiekalų, JATA, atsakingo keliavimo principų, specializuotos rusų ir anglų kalbos, verslo kelionių inicijavimo, rasite ir bendraminčių.

Anot Audronės Godienės, mokymų metu nagrinėtos temos ne tik buvo naudingos ir profesionaliai parengtos, bet ir praplėtė akiratį tiek darbo prasme, tiek bendravimo su kolegomis iš giminingų sričių.

„Turbūt aukščiausia šios programos vertė yra ta, kad dalyviai susidraugavo, nes suprato, kad tariama konkuravimą rinkoje galima paversti partneryste, kuriant sau, rinkai ir klientams dar daugiau pridėtinės vertės“, – teigia N. Doronina-Koltan.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.