...

Sukurti šiuolaikišką programėlę įkvėpė darželinukas sūnus

Verslas

2016.02.17

Autorius: Loreta Lileikienė

Temos: , .

Sukurti šiuolaikišką programėlę įkvėpė darželinukas sūnus

Programėlės „Kindervibe.com“ kūrėjas - Mindaugas Mizaras. Asmeninio archyvo nuotr.

Vilnietis Mindaugas Mizaras (31) mokėsi Salomėjos Nėries mokykloje, studijuodamas verslo vadybą bei administravimą ISM, pradėjo dirbti reklamos agentūroje projektų vadovu, o po dešimties metų, kaip pats sako – šiek tiek kurioziškomis aplinkybėmis – jam kilo verslo idėja. Nuo praėjusių metų pavasario veikia jo drauge su kolega Mindaugu Banaičiu sukurta šiuolaikiška saugi programėlė mobiliesiems telefonams („Android“, „iOS“) „Kindervibe.com“, skirta darželiams, besirūpinantiems bendravimu su tėvais. Programėlėje akimirksniu atnaujinama informacija apie vaiko dienos veiklas, kasdienius gebėjimus ir kt.

Kaip iškvosti vaiką

Idėjos autorius pasakoja, kad šios veiklos imtis paskatino noras išspręsti vieną problemą. „Mano vaikas lanko šaunų darželį, kur auklėtojos kasdien sugalvoja įvairiausių veiklų, tačiau, kaip ir dauguma mažųjų, paklaustas, ką veikė, dažniausiai atsakydavo, kad nieko, o iškvosti nepavykdavo“. Jaunas tėtis sako susidaręs įspūdį, kad ikimokyklinio amžiaus vaikų tėvai yra labai įsitraukę į savo vaikų gyvenimą, jiems rūpi įvairiausi su jais susiję dalykai, tad kilo mintis sukurti produktą, kuris leistų patogiai bei šiuolaikiškai pateikti informaciją darželius lankančių vaikų tėvams ir efektyviai su jais bendrauti.

 

„Smagu, kad geriausioms ugdymo įstaigoms daug aiškinti ir įtikinėti pradėti naudotis „Kindervibe“ nereikėjo. Jos sparčiai pradėjo naudoti, tad jau turime apie dvidešimt procentų rinkos“

M. Mizaras

 

M. Mizaras prisipažįsta pats esantis didelis savo sukurto produkto gerbėjas ir džiaugiasi, kad kiekvieną dieną gauna informaciją apie savo vaiką. „Diena net praskaidrėja, kai užkluptas sunkumų gauni pranešimą, kad yra nauja tavo vaiko nuotrauka ar komentaras, kaip jam sekėsi“, – savo asmeniniais įspūdžiais dalijasi pašnekovas.

Be klaidų neapsiėjo

Idėjos įgyvendinimo pradžioje, pasak M. Mizaro, nepavyko išvengti klaidų. Didžiausia jis įvardijo tai, kad pradėjo nuo mobiliųjų programėlių plėtojimo: „Kai dar iki galo nežinai produkto funkcijų ir apimties, tenka daug veiksmų kartoti, o tai ypatingai daug kainuoja ir užtrunka ilgiau.“

Visus kilusius sunkumus Mindaugui padėjo įveikti seniai pažįstamas kolega M. Banaitis, informacinių technologijų specialistas. „Visų pirma, pasidarėme konkurencinę apžvalgą. Pasauliniu mastu neradome gerų, išbaigtų produktų, skirtų darželiams, tad piršosi išvada, kad vietos sau dar galime rasti. Pasišnekėjau su darželio, kur vedu savo vaiką, vadovėmis, ar joms būtų aktualus ir įdomus produktus, daug diskutavome, kaip į tai reaguotų auklėtojos, tėvai. Priimti teigiamą sprendimą kurti šį produktą pasirodė logiška: stiprių konkurentų nėra, pasauliniu mastu rinka didelė, investicijos įkandamos, visų suinteresuotų šalių motyvacija naudotis produktu yra, – apie pradžioje nuveiktus darbus pasakoja pašnekovas ir sako, kad visgi labiausiai vilioja galimybė sukurti produktą, kuris gali išsikovoti savo vietą po saule ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje. – Šiuo metu turime partnerius Lenkijoje, Vokietijoje ir Norvegijoje, jie aktyviai siūlo „Kindervibe“ tų šalių darželiams. Jau galime pasidžiaugti ir pirmąja sėkme. Be to, be galo smagu, kad produktas yra aktualus ir asmeniškai – pats jį savo reikmėms naudoju kasdien, jį naudoja mano vaiko lankomas darželis. Jis jau naudojamas didelėje dalyje privačių darželių, tarp jų ir dr. Austėjos Landsbergienės įkurtame didžiausiame Lietuvoje darželių tinkle “Vaikystės sodas”.

Sparčiai augina vartotojus

Iš pradžių verslo partneriams sunkiausia buvo nuspręsti dėl kuriamo produkto apimties: rasti optimalų aukso vidurį, tinkantį daugumai klientų ir telpantį į biudžetą. Šiuo metu didžiausias rūpestis, pasak M. Mizaro, yra pakeisti nusistovėjusius įpročius ir įtikinti, kad įdėjęs truputį pastangų gausi daug daugiau: sutaupysi auklėtojų laiko, įstaigos pinigų ir geriau patenkinsi savo klientų poreikius. „Smagu, kad geriausioms ugdymo įstaigoms daug aiškinti ir įtikinėti pradėti naudotis „Kindervibe“ nereikėjo. Jos sparčiai pradėjo naudoti, tad jau turime apie dvidešimt procentų rinkos“, – sako M. Mizaras, pajuokaudamas, kad jo darželinukas sūnus Mykolas taip pat pripažįsta sukurtą produktą ir apie jį šneka lyg apie gyvą asmenį – vadina jį „Kinderiu Vaibu“ ir klausinėja tėčio, ką jis jam papasakojo apie jį.

Projekto pavadinimas, pasak M. Mizaro, turėjo skambėti gerai, nusakyti jo esmę, tad atsitiktine tvarka bandant jungti angliškus žodžius netyčia, jo nuomone, visai gerai pavyko.

Norisi rezultato čia ir dabar

Pasak M. Mizaro, šis verslas įdomus tuo, kad didžioji dalis esamų ir potencialių klientų yra paprasti ir šaunūs žmonės, nėra didelių problemų susitarti su jais dėl produkto pristatymo ar pabandymo. „Aš esu šiek tiek choleriško charakterio, man norisi rezultato čia ir dabar, tad šaunu, kad nereikia ilgas savaites derinti susitikimo, bet galima viską spręsti operatyviai. O įdomiausia šio verslo dalis yra ta, kad gali nuolatos dirbti su vienu produktu, jį tobulinti, klausti savo klientų norų ir pageidavimų, o už tai kas mėnesį gauti stabilias pajamas. Smagu, kad pavyko suburti produktyvią, motyvuotą ir savarankišką komandą, kurios nereikia ganyti“, – sukurto projekto pranašumai džiugina jo autorių.

Į projektą jau investuota apie 50 tūkstančių eurų. Kol nepradėta aktyvi veikla užsienyje, M. Mizaras negali pasakyti, kada jis atsipirks, tačiau, pašnekovas mano, būtų puiku, jeigu tai pavyktų pasiekti per dvejus trejus metus.

Ketinantiesiems imtis savo idėjų įgyvendinimo, M. Mizaras linki išlaikyti intuicijos, emocijų ir logikos pusiausvyrą.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.