...

„E.motion rooms“ įkūrėja: esu tikra – tai mūsų rytojus

Verslas

2014.06.18

Autorius: Marija Rudzevičiūtė

Temos: , .

„E.motion rooms“ įkūrėja: esu tikra – tai mūsų rytojus

vilnietė verslininkė Gre ta Milašienė - "E.motion rooms“ įkūrėja Asmeninio albumo nuotr.

Pasiūlyti naują paslaugą Lietuvos rinkai – rizikinga, o lietuviško verslo požiūris į darbuotojų sveikatą vis dar konservatyvus. Plėtodama idėją, padedančią atgauti jėgas į darbo tempą įkliuvusiems žmonėms, tai suprato vilnietė verslininkė Greta Milašienė (31 m.).

Pietums – sveikatinimo terapijos

„Įkurti „E.motion rooms“ idėja kilo vadovaujant stuburo gydymo centrui Vilniuje. Atkreipiau dėmesį, kad verslo žmonės gydytis atvyksta, kai jau būna per vėlu. Pasveikti nori, o tam laiko neturi, nes jį visą praleidžia darbe. Studijuoju medicinos mokslus, tad pradėjo kirbėti sveiko kūno restorano, skirto intensyviai dirbantiems, įkūrimo mintis. Pamaniau, kad tokio restorano lankytojai darbo dienos metu vietoj pietų galėtų išsirinkti ne maisto, o greitų ir efektyvių sveikatinimo terapijų, kurios būtų tarsi organizmo perkrovimas“,– verslo idėjos pradžią prisimena G. Milašienė.

Aš esu tikra, „E.motion rooms“ – tai mūsų rytojus. Gyvenimo tempas tikrai nelėtėja, o sveikata nuo to negerėja. Nereikia bijoti robotų, skaitmeninių prietaisų, jų veikimo greičio. Tikiu, kad priartėjome prie jų tam, kad galiausiai robotizmą nukreiptume ir panaudotume savo gerovei kurti.

G. Milašienė

Verslininkė pasakoja panašių idėjų pradėjusi ieškoti internete, tačiau viskas, ką pavyko rasti, buvo įžymieji „Google“ kambariai, kuriuose, kaip ir madinguose Lietuvos įmonių biuruose, vyrauja daugiau pramoginis formatas: sėdmaišiai, patogios sofos ir stalo futbolas. „Tai tikrai gražiai išreikšta meilė darbuotojams, tačiau kiek tai efektyvu?“ – klausiam pašnekovė.

Paklausta, kaip aplinkiniai reagavo į tokį neįprastą verslo planą, moteris atvirauja: „Visi žavėjosi ir domėjosi idėja. Buvo ir manančių, kad tokiai koncepcijai Lietuvos rinka nepasiruošusi. O aš esu tikra, „E.motion rooms“ – tai mūsų rytojus. Gyvenimo tempas tikrai nelėtėja, o sveikata nuo to negerėja. Nereikia bijoti robotų, skaitmeninių prietaisų, jų veikimo greičio. Tikiu, kad priartėjome prie jų tam, kad galiausiai robotizmą nukreiptume ir panaudotume savo gerovei kurti.“

Robotizuotas masažas – pasaulyje geriausiais prietaisais

Verslininkė pasakoja robotizuotus masažinius krėslus parsivežusi tiesiai iš Japonijos. Šie gaminiai, pasak jos, pripažinti aukščiausios kokybės ir dizaino. Šiandien tai didžiausią kūno plotą apimantys masažiniai krėslai pasaulyje. Iš Singapūro verslininkė į Lietuvą atvežė robotizuotų kojų masažuoklių. „Šie po darbo stalu telpantys įrenginiai darbo metu aktyvina kraujotaką kojose, o tai ypač svarbu, kai dirbdami visą dieną sėdime“, – teigia G. Milašienė.

„Kaip maistą smegenims įsigijau vokiečių mokslininkų išradimą, skaitmenines neurotobulėjimo sistemas, kuriose integruotos smegenis veikiančių elektromagnetinių bangų programos: dėmesio koncentravimo, aktyvumo skatinimo, kūrybinio lavinimo ir atpalaidavimo. Visi šie naujos kartos sveikatinimo prietaisai – tai priemonė, padedanti vos per 15 minučių atkurti fizinę ir protinę veiklą, kad darbuotojas toliau efektyviai dirbtų. Visuomet siūlau darbdaviams paklausti savęs, ar geriau investuoti į rūkymo, ar į efektyvaus sveikatinimo zonų įrengimą darbovietėje“, – energingai dėsto G. Milašienė.

Vis dar moko Lietuvos darbdavius

„Idėjai įgyvendinti turėjau du pasirinkimus – eiti į banką arba parduoti nuosavą būstą ir dalį gautų pinigų investuoti. Tikėjimas idėja buvo didelis, todėl pasirinkau antrąjį variantą, – nė kiek neabejojusi idėja G. Milašienė nepabūgo net didelės rizikos. – Šiuo metu „E.motion rooms“ vis dar įdirbio stadijos – vis dar pristatome paslaugą ir mokome Lietuvos darbdavius: keliaujame į didžiausių įmonių biurus ir visą darbo dieną sveikatiname jų darbuotojus. Kai kurie jų paslaugą supranta labai naiviai: tenka išgirsti – „darbe reikia dirbti, o ne ilsėtis“. Užsienio kapitalo įmonės, veikiančios Lietuvoje, turi daugiau žinių ir puikiai supranta paslaugos vertę.“

Kaip tik tokių įmonių vadovai ir darbuotojai yra pagrindiniai „E.motion rooms“ klientai.

„Vis prisimenu mūsų pirmajame poilsio kambaryje apsilankiusio vieno žymaus Lietuvos verslininko frazę: „Neblogai, bet aš darbo dienos metu nueinu į tailandietišką masažą.“ Tuomet pamaniau, įdomu, kaip jis reaguotų, jeigu darbo metu į dvi valandas trunkantį tailandietišką masažą iškeliautų visi jo darbuotojai“, – šmaikštauja pašnekovė.

Pagrindinė verslo pamoka – paruošk rinką

„Nuo pirmojo 200 kv. m ploto naujos kartos poilsio kambario su atskira miego zona Vilniuje praėjo pusantrų metų. Nuo to laiko veikla pasipildė išmaniųjų masažuoklių nuomos į biurus ar renginius, poilsio kambarių įrengimo įmonėse bei sveikatinimo prietaisų pardavimo paslaugomis, teikiamomis visoje Lietuvoje“, – pasakoja moteris ir džiaugiasi, kad konkurentų šioje srityje neturi visoje šalyje.

Verslaujant, pasak pašnekovės, neišvengta ir naudingų pamokų. „Pagrindinė problema ar pamoka, su kuria susidūriau, yra tai, kad pasiūliau rinkai naujieną. O ji nežino, kaip elgtis su naujienomis, kol jos neparuoši. Tad idealiu atveju jau prieš porą metų iki pradedant teikti analogų rinkoje neturinčias paslaugas reikėtų apie jas informuoti vartotoją, – pataria verslininkė G. Milašienė, dar verslo pradžioje pastebėjusi, kad į pirmąjį efektyvaus poilsio kambarį lankytojai paprasčiausiai nedrįsdavo įeiti. – Pasikalbėjau su vienu verslo psichologu ir išgirdau paaiškinantį palyginimą: „Žmogus žino, kaip įeiti į drabužių parduotuvę ar arbatinę, o kaip įeiti ir ko tikėtis įėjus į naujos kartos poilsio kambarį?“ Deja, bet naujai paslaugai rinkos nebuvome paruošę“, – teigia G. Milašienė.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.