...

Sunkiausia atitikti savo reikalavimus

Verslas

2013.03.21

Autorius: Vilija Andrulevičiūtė

Temos: , , .

Sunkiausia atitikti savo reikalavimus

Domas Sabockis, Karolis Malcevičius ir Eugenijus Jusas Asmeninio albumo nuotr.

Sakoma, kad sėkmingas verslas atsiranda iš poreikio spręsti problemą, o ne bandyti uždirbti pinigų. Verslo akceleratoriuje „Startup Highway“ susibūrusi komanda sukūrė interneto naršyklės įskiepį „Dragdis“, leidžiantį vietoj klavišų spaudymo norimą tekstą, nuorodą, paveikslėlį ar vaizdo įrašą paprasčiausiai nusitempti į reikiamą šoninį skydelį, kuris atsiranda dragdis.com paskyroje. Su idėjos autoriais ir įgyvendintojais Domu Sabockiu, Eugenijumi Jusu bei Karoliu Malcevičiumi susitikome jų biuru tapusiame „Hub Vilnius“ bendradarbystės centre.

Idėja – iš asmeninio poreikio

Iš skirtingų Lietuvos miestų į sostinę studijuoti atvykę 23 metų Domas, dvidešimtmetis Karolis ir 27-erių Eugenijus sako, kad „Dragdis“ atsirado dėl to, kad visi jie susidūrė ta pačia problema – netvarka kompiuteryje bandant išsisaugoti, sisteminti tekstinę, vaizdinę ar kitokią informaciją. Visi iki „Dragdis“ atsiradimo kūrė, administravo internetines svetaines, tad posūkis internetinio įrankio link buvo natūralus.

„Internete rastai informacijai išsaugoti patogaus būdo nebuvo. Paveikslėliai, nuorodos, tekstai – viskas, ką bandome tvarkingai išsaugoti, galiausiai pasimeta tarp daugybės naršylės skirtukų ir kompiuteryje prikurtų aplankų, o galiausiai nieko neberandi. Ši problema suvienijo mus tris ir jos sprendimu tapo „Dragdis“, – sakė D. Sabockis.

Pašnekovas teigė, kad naršyklės įrankio populiarumas ir vartotojų skaičius auga ne vienetais, o kartais. Tai geriausiai liudija, kad problema aktuali, o saviems poreikiams kurtas produktas yra reikalingas daugybei žmonių.

Iššūkis sau

Paklaustas, kas buvo sunkiausia pradedant kurti „Dragdis“ ir bandant jį paversti verslu, D. Sabockis prasitarė, kad sunkiausia buvo įtikti sau. „Dragdis“, koks jis yra dabar, tapo iš trečio karto. „Sukurti tokią įrankio versiją prireikė keleto mėginimų. Stengėmės, kad „Dragdis“ būtų patogus mums ir juo norėtųsi naudotis. Supratus, kad produktas nėra pakankamai geras, porą kartų teko darbą pradėti iš naujo. Kai ką nors kuri, nori, kad tai būtų optimalus variantas“, – sakė Domas.

Naršyklės įrankio idėja ir koncepcija, pasak pašnekovo, pareikalavo daugiausia jėgų, darbo ir pastangų.

„Daugiau finansinių investicijų prireikė įmonei išlaikyti ir komandai pragyventi, o ne pačiam produktui kurti“, – sakė D. Sabockis. Pagrindinės lėšos buvo „Startup Highway“ investicijos. Dabar, įmonės vadovo teigimu, bus ieškoma investicijų tam, kad būtų galima plėsti komandą ir „Dragdis“ įsitvirtintų tarptautinėse rinkose.

Pranašumas prieš konkurentus

„Mūsų dažnai klausia, kuo skiriamės nuo „Evernote“ arba „Pinterest“, įrankių, padedančių organizuoti informaciją. Atsakau, kad esame superpaprasti. Naudojantis kitais įrankiais reikia keleto pelės klavišų paspaudimo, o su mūsų įrankiu to nereikia. Užtenka tiesiog pelės paspaudimu paimti ir nuvilkti objektą į reikiamą skiltį dragdis.com paskyroje“, – pasakojo ir čia pat pademonstravo D. Sabockis.

Įrankis paprastai ir patogiai leidžia pasirinki paveikslėlius, teksto fragmentus, nuorodas ar vaizdo failus ir tvarkingai sudėlioti juos į katalogus. Visus išsaugotus failus vartotojas gali rasti patogiai vizualiai pateiktus savo dragdis.com paskyroje. Kol kas „Dragdis“ yra uždaras ir pasiekiamas tik vartotojams su kvietimu. Tačiau artimiausi komandos planai – tapti pasiekiamai visiems.

O pradedantiems savo verslą ar norintiems tai padaryti visa „Dragdis“ komanda vienbalsiai linki: „Tiesiog darykite“, pacituodami anglišką frazę „Secret of success: do.“

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.