...

Nepabūgo pokyčių ir įkūrė sėkmingą startuolį

Verslas

2021.08.26

Autorius: Ieva Kniukštienė

Temos: , .

Nepabūgo pokyčių ir įkūrė sėkmingą startuolį

mytu.lt nuotr.

Kelionių sektoriaus startuolis pandemijos laikotarpiu nutarė surizikuoti – keisti savo strateginę kryptį ir prisitaikyti prie esamos situacijos. Laikinai sustabdę kelionių aspektus, „myTU“ įkūrė skaitmeninės bankininkystės platformą. Jie suteikia skaitmeninę banko sąskaitą, mokėjimų sprendimą ir novatorišką bei naudingą lojalumo programą.

Anot įkūrėjų, „myTU“ yra skirta šeimoms su vaikais, keliautojams, poilsiautojams, o į verslą orientuotas „myTU for Business“ kviečia nariais tapti visas įmones. Ypač daug dėmesio sutelkiama į tas, kur susikerta kelionių ir svetingumo industrijos. 

Kuo ypatingi rinkoje?

Idėjos autoriai save pristato kaip netradicinės bankininkystės platformą. Idėja skirta palengvinti šeimos biudžeto valdymą, suteikiant daugiau laisvės vaikams mokytis apie finansus ir priimti savo sprendimus. 

Mobilioji bankininkystė „myTU“ leidžia šeimoms valdyti savo finansus keliaujant. Tuo metu vaikai gali turėti savo sąskaitas ir būti saugiai prižiūrimi tėvų. Pavyzdžiui, suaugusiesiems ir vaikams nuo 7 metų siūlome nemokamas IBAN sąskaitas ir mokėjimo korteles. Jomis abu tėvai gali nemokamai naudotis atliekant visas vaiko asmeninės banko sąskaitos funkcijas. Automatiniai dienpinigiai, momentiniai pinigų pervedimai, išėmimai bankomatuose iki 200 eurų ir vaiko finansinės veiklos stebėjimas realiuoju laiku yra tik keletas nemokamų funkcijų, siūlomų vartotojams“, – pasakoja idėjos autoriai.

Žinoma, yra ir kitų skaitmeninių bankų, tačiau „myTU“ yra kuriama tam, kad suteiktų unikalių privalumų savo sąskaitų turėtojams.

„Mūsų klientai taps kelionių entuziastų bendruomenės nariais, turinčiais prieigą prie visuotinio lojalumo tinklo. Jiems bus naudingos išskirtinės nuolaidos ir akcijos, susijusios su konkrečiais kelionės interesais ir išlaidų įpročiais. Jie jau gali padovanoti ir apsikeisti atlygio taškais su draugais ir šeima, konvertuoti juos į grynuosius pinigus ir, pavyzdžiui, nusipirkti kavos mūsų partnerių kavos tinkluose Lietuvoje. Kalbant apie verslo modelį, pagrindinis mūsų pranašumas yra tas, kad galime žymiai sumažinti klientų banko išlaidas, nes „myTU“ didžiąją dalį pajamų uždirba naudodama savo lojalumo programą ir uždirbdama iš sandorių su prekybininkais partneriais. „myTU“ gali šias santaupas perduoti sąskaitų turėtojams ir pasiūlyti nemokamas ir itin pigias finansines paslaugas“, – atkreipia dėmesį verslininkai.

Sukūrė lojalumo programą

Kiek anksčiau minėta lojalumo programa suteikia galimybę vartotojams rinkti taškus už atsiskaitymus. Taip gaunama papildomų naudų, atsiskaitant už pirkinius. Visa lojalumo programa paremta laiko simbolika, todėl ir vadinama #TIME vardu. Viena programos valanda yra lygi 4,17 euro. 

#TIME galite persiųsti. Galite sujungti, siųsti, gauti ar net paprašyti lojalumo taškų iš savo šeimos narių ar draugų. Surinkti lojalumo taškai nedega ir niekur nedingsta, nes neturi galiojimo laiko. 

„Planuojame pasiūlyti labai patrauklias nuolaidas privatiems klientams, kurie galės sumokėti už kelionių ir turizmo sektoriaus paslaugas savo lojalumo taškais. Taip pat programėlėje bus galima rasti išskirtinių pasiūlymų atsiskaitant už prekes ar paslaugas, paskutinės minutės pasiūlymų“, – atskleidžia idėjos autoriai.

Sprendžia turizmo industrijos problemas

Pašnekovai neslepia, kad pirminė idėja buvo dar glaudžiau susijusi su turizmo sektoriumi. Deja, visą pasaulį suvaržiusi pandemija privertė pakoreguoti planus.

„Pradinė idėja buvo tapti mokėjimo ir lojalumo partneriu kelionių ir svetingumo pramonėje dirbančioms įmonėms ir viešbučiams, turizmo agentūroms, neapmuitinamų prekių parduotuvėms ir kitoms įmonėms. Vis dėlto, kaip mokėjimų platforma, galime pasiūlyti konkurencingą mokėjimų sprendimą, kad išspręstume sudėtingų ir brangių atsiskaitymų, kurie kamuoja turizmo industriją, problemą. Ir kaip lojalumo programų teikėjas, galime suburti kelias kelionių įmones ir suteikti joms veiksmingą ir lanksčią bendravimo su klientais priemonę – tam tikrą lojalumo valiutą. Tai leidžia labai sutaupyti paskirstymo kanalo sąnaudas ir kryžminės rinkodaros galimybes. „myTU“ stengiasi atgaivinti kelionių industriją ir padėti jai atsigauti po COVID-19 sukelto žlugimo. Turėdami praktinių ir patyrusių angelų investuotojų, puikiai žinome pramonės neefektyvumą ir „skausmo taškus“ bei sugebame juos išspręsti taikydami mokėjimus ir lojalumo sprendimus“, – atskleidžia „myTU“ autoriai.

Nors dėmesį sutelkia į turizmo sektorių, „myTU“ atviri visoms mažoms ir vidutinėms Europos įmonėms, ieškančioms mažų banko mokesčių ir komisinių bei greito atsiskaitymo, taip pat narystės #TIME privalumų. 

Investicijos ir vartotojai

Šiuo metu startuolis dirba dviem tikslinės auditorijos kryptimis – B2B ir B2C rinkose. Verslo paskyra netrukus startuos Lietuvos rinkoje ir įtrauks skirtingų sričių verslus iš turizmo ir svetingumo sektoriaus. Jau pradėta ir pirmojo kelionių partnerio integracija Europos Sąjungoje. 

Mobilioji „myTU“ bankininkystės platforma jau turi beveik 8000 paskyrų iš 33 skirtingų valstybių. Džiugu, kad jos skaičiai nuolat auga ir įrodo vartotojų pasitikėjimą šia idėja. Kol kas verslininkai išskiria keturias prioritetines rinkas: Lietuvą, Lenkiją, Vokietiją ir Ispaniją. 

Patyrusi komanda džiaugiasi, kad jų turimas žinias ir įgūdžius papildo stiprūs verslo angelai. Šiandien kompanija turi pritraukusi 2 mln. eurų būtent iš verslo angelų. Visai neseniai pradėtas ir investicijų etapas, siekiant surinkti 6,5 mln. eurų.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.