Lietuvio išradingumas patraukė geidžiamiausių Silicio slėnio darbdavių dėmesį
2017.06.01
Temos: Pardavimai, Startuolis, Verslo pradžia.
Užsispyrėliu iš prigimties save vadinantis Lukas Yla nusprendė palikti saugią komforto zoną ir siekti savo svajonės įsidarbinti vienoje iš pasaulinę sėkmę pelniusių Silicio slėnio bendrovių. Istoriją apie savo pastangas susirasti darbą Silicio slėnyje, beldžiant į geidžiamiausių pasaulio bendrovių duris, jis papasakojo didžiausioje verslo verslui ir verslo klientui (B2B / B2C) pardavimų ir pardavimų rinkodaros konferencijoje „Pardavimų formulė“.
Pirmieji bandymai prisišaukti sėkmę
Nuvykęs į San Fransiską, L. Yla pirmiausia turėjo planą pasivaikščioti gatvėmis vilkėdamas marškinėliais su tiksliniu užrašu: „Turite keblumų dėl rinkodaros? Pasisveikinkite su problemos sprendimu (angl. Having problems with marketing? Say hi to your solution).“ Vis dėlto jokios išskirtinės aplinkinių reakcijos vaikinui tai nepadėjo sulaukti. Taigi, jis prisiminė dar Lietuvoje išgirstą patarimą tikslinėms bendrovėms išsiųsti daugybę savo gyvenimo aprašymų. „Jei Amerikoje neišsiunti bent šimto CV, vadinasi, darbo ieškoti net nepradėjai“, – pasakojo pranešėjas.
Išradingas problemos sprendimas
Vis dėlto, supratus, kad dauguma išsiųstų gyvenimo aprašymų neišvengiamai atsiduria šiukšliadėžėje, o, norint įsidarbinti geidžiamiausiose pasaulio bendrovėse, reikia žūtbūt kūrybiškai išsiskirti iš minios, L. Ylai kilo klausimas: „Kas pasakys „ne“ nemokamam maistui?“ Norėdamas pademonstruoti savo kūrybiškumą ir ryžtą pasiekti užsibrėžtą tikslą, vaikinas sugalvojo tikslinių bendrovių vadovams pristatyti dėžutes su spurgomis, kur puikuotųsi užrašas: „Dauguma gyvenimo aprašymų atsiduria šiukšliadėžėje, o mano CV – jūsų skrandyje.“ Šioje spurgų dėžutėje, skirtoje garsiems įmonių vadovams, taip pat buvo pateikta nuoroda į jo gyvenimo aprašymą sistemoje „LinkedIn“.
Žiniasklaidos susidomėjimas
Nors spurgų dėžutes su savo gyvenimo aprašymu L. Yla pristatė didžiausioms reklamos agentūroms, įsikūrusioms San Fransiske, didžiam nusivylimui, jis nesulaukė net padėkos už gautas spurgas. Racionalus vidinis balsas vaikinui kuždėjo pristatyti bent 50 dėžučių su spurgomis. Pasak pranešėjo, pasitaikydavo atvejų, kad administratorės jį su visomis spurgomis išvydavo iš bendrovės. Ilgainiui vaikinas ėmė sulaukti kvietimų į darbo pokalbius, tačiau pasigirsdavo klausimų ir nuogąstavimų: „Ar iš tikrųjų supranti mūsų kultūrą? Ar sugebėsi dirbti A lygoje?“ Nepailstančiam vaikinui kilo dar viena išganinga mintis: „Reikia, kad ši istorija patektų į žiniasklaidą.“ Taigi ryto laida „Good Morning America“, kiekvieną rytą pritraukianti iki 5 mln. amerikiečių, parodė reportažą apie išradingus L. Ylos bandymus patraukti geidžiamiausių Silicio slėnio darbdavių dėmesį. Vėliau reportažus apie jį parodė žinių tarnybos „ABC“, „Fox News“, tad ši istorija netrukus apskriejo visą šalį.
Verta nepasiduoti
„Verta nepasiduoti ir eiti iki galo.“
L. Yla.
Nors žiniasklaidos susidomėjimas buvo didžiulis, pasiūlymo dėl galimybės įsidarbinti vaikinas vis dar laukė, nes potencialūs darbdaviai ėmė žiūrėti į jį atsargiau, manydami, kad išgarsėjęs vaikinas užsikels savo kainą. Paradoksalu, bet L. Yla pagaliau gavo pasiūlymą įsidarbinti rinkodaros skyriuje toje pačioje bendrovėje, kurios logotipą buvo išsispausdinęs ant marškinėlių, nešiodamas spurgas garsiausių bendrovių vadovams. Vis dėlto sėkmingai Silicio slėnyje įsidarbinęs L. Yla turėjo grįžti į Lietuvą, nes nepavyko prasitęsti vizos, leidžiančios likti gyventi už Atlanto. „Verta nepasiduoti ir eiti iki galo“, – užbaigdamas savo istoriją sakė pranešėjas, šiuo metu einantis automobilių nuomos bendrovės „CityBee“ direktoriaus pareigas.
Organizuojate renginį?
Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.