...

Pomėgį rašyti apie interjerą pavertė verslu

Verslas

2017.06.19

Autorius: Dovilė Joneliūnienė

Temos: , .

Pomėgį rašyti apie interjerą pavertė verslu

„Homy Ideas“ įkūrėja Jūratė Gulko. Asmeninio albumo nuotr.

Gavusi rinkodaros bakalauro ir magistro diplomus, kaunietė Jūratė Gulko (32) savo įgytą patirtį dabar išnaudoja įkurtam startuoliui „Homy Ideas“. Jos istorija įkvepia nepamiršti savo svajonių ir dar kartą įrodo, kad pomėgis gali virsti perspektyviu verslu.

Pradžia be rizikos

Dar studijų laikais pašnekovė pradėjo dirbti, norėdama įgyti patirties rinkodaros srityje, tačiau tuomet ji dar net minčių apie savo verslą neturėjo ir nė nemanė, kad ateityje vienas iš laisvalaikio pomėgių taps verslu. Apie savo veiklą ji pagalvojo tuomet, kai pradėjo aktyviau domėtis interjeru, jo aksesuarais, tendencijomis. „Domiuosi fotografija, dizainu, mada, interjeru ir viskuo, kas susiję su estetiniu suvokimu, be to, labai patinka rašyti, todėl kilo mintis pasidalyti savo mintimis ir su kitais“, – pasakoja J. Gulko.

 

„Nuo tinklaraščio rašymo natūraliai perėjau į prekybą, taip norėdama parodyti, kaip galime gyventi jaukiai ir įdomiai.“

J. Gulko.

 

Savo idėja pasidalijusi su vyru bei artimiausiais draugais, moteris sulaukė palaikymo. Abejojančiųjų ar bandžiusiųjų atkalbėti pradėti veiklą galbūt nebuvo ir todėl, kad J. Gulko pradėjo nuo tinklaraščio rašymo, kuris nekėlė rizikos, nes pradinės investicijos buvo skirtos tik serverio nuomai, pavadinimui užregistruoti ir, žinoma, pati idėjos sumanytoja turėjo investuoti savo laiką į rašymą. „Pradėjusi rašyti, dirbau nuolatiniame darbe. Tinklaraštis buvo antroji veikla, kuri pamažu išsivystė į verslą“, – pasakoja ji.

J. Gulko teigimu, pagrindinis jos tinklaraščio tikslas buvo pasidalyti su skaitytojais, besidominčiais interjeru, savo patirtimi, patarimais. „Rašiau apie tai, kur galima rasti gražių, stilingų daiktų namams, interjero aksesuarų. Tuomet kilo mintis pačiai atrinkti ir pasiūlyti skaitytojams ką nors įdomaus jų interjerui. Tai buvo pirmosios prekybos užuomazgos. Nuo tinklaraščio rašymo natūraliai perėjau į prekybą, taip norėdama parodyti, kaip galime gyventi jaukiai ir įdomiai“, – sako jauno verslo įkūrėja. Šis verslas, jos nuomone, išskirtinis, nes klientui vertė kuriama pirmiausia suteikiant informaciją, kaip susikurti estetiškus namus, o tik tada rekomenduojant, pasiūlant prekių.

Nusprendė pasiūlyti ir savo interjero gaminių liniją

Iš pradžių parduotuvė ir tinklaraštis turėjo skirtingus pavadinimus, vėliau buvo nuspręsta juos sujungti į vieną dėl srauto generavimo galimybės, tad buvo sukurta bendra platforma. „Iš pradžių tinklaraščio pavadinimas buvo „Namų idėjos“, o parduotuvės – „Homy Ideas“, tad nusprendžiau, kad geriau naudoti ne bendrinį pavadinimą, o jungti į vieną, suteikiantį išskirtinumo, skambumo“, – prisimena pavadinimo sukūrimo istoriją J. Gulko.

Atrinkdama ir siūlydama produktus, interjero medžiagas, moteris pirmenybę teikia natūralumui, organiškumui, skandinaviškam interjerui. „Norėjosi, kad prekės būtų originalios, įdomios, išsiskirtų iš konkurentų siūlomos produkcijos, tad bendravau su gamintojais, tiekėjais ir atsirinkau, kas tiktų man ir verslo koncepcijai. Šiek tiek vėliau kilo mintis ir pačiai kurti tam tikrus gaminius. Dauguma jų – tekstilės prekės. Sugalvotas kūrybines idėjas padėjo įgyvendinti mezgėjai“, – apie verslo plėtrą pasakoja J. Gulko.

Ambicingi planai padeda įveikti iššūkius

Pašnekovės teigimu, sunkiausia šiame kūrybiniame darbo procese apgalvoti strategiją, kaip pateikti informaciją, kuri pirmiausia būtų naudinga skaitytojui ir tik tuomet skatintų apsilankyti e. parduotuvėje. Ne mažiau iššūkių bei sunkumų kelia ir lankytojų srauto generavimas, klientų pritraukimas socialiniuose tinkluose, reklama. Nėra paprasta suspėti visus darbus atlikti pačiam, dar neturint komandos. Visgi šie iššūkiai skatina tobulėti ir svajoti apie dar didesnius, ambicingesnius planus. J. Gulko atvira – ateityje norėtų ne tik plėsti asortimentą ir didinti prekių skaičių, bet ir atidaryti interjero prekių butiką ar dekoro studiją.

Paklausta, ko palinkėtų galvojantiems apie savo verslą ar verslo idėjų turintiems žmonėms, „Homy Ideas“ įkūrėja pataria pradėti bent nuo mažų žingsnelių, kurie padės suprasti, kuria kryptimi judėti toliau. „Kuo didesnė svajonė, tuo toliau galima nueiti, tad nebijokite svajoti“, – drąsina ji.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.