A. Logvin tikslas – suvienyti visų pasaulio muzikos pramonės sektorių atstovus

Verslas

2014.07.02

Autorius: Karolina Kondratjevaitė

Temos: , .

A. Logvin tikslas – suvienyti visų pasaulio muzikos pramonės sektorių atstovus

Artūras Logvin, šiuo metu dirbantis su projektu, turinčiu suvienyti bent šiek tiek su muzika susijusius žmones Asmeninio albumo nuotr.

„Muzika yra menas. Vieniems ji – gyvenimo dalis, kitiems – atsipalaidavimo būdas, tretiems pajamų šaltinis arba darbas. Tačiau, ko gero, nesuklysiu sakydamas, kad kiekvienas iš mūsų esame užmezgę ryšį su muzika“, – įsitikinęs Artūras Logvin (29 m.), šiuo metu dirbantis su projektu, turinčiu suvienyti bent šiek tiek su muzika susijusius žmones. „Mūsų vizija – sukurti socialinę sistemą, kuri skatintų įvairaus amžiaus žmones laisvai veikti muzikinėje „online“ erdvėje“, – sako pradedantis verslininkas.

Eilėje dar keletas idėjų

„Gimiau Ukrainoje, miestelyje prie pat Kijevo. Pamenu, kad iki man suėjo 7-eri,Lietuvoje lankydavausi tik retkarčiais, keletą kartų per metus atvažiuodavome kartu su tėvais. Man pradėjus lankyti mokyklą apsigyvenome Šiauliuose ir, nors šiame mieste gyvenau iki pat studijų, save laikau vilniečiu“, – pasakoja A. Logvin.

„Baigęs mokyklą įstojau į VU TVM ir 2008 m. baigiau bakalaurą. Įstojau čia pat į tarptautinių finansų magistrą, tačiau mokiausi trumpiau nei metus. Magistro studijų nebaigiau dėl darbo pasiūlymo, kuris tuo metu man atrodė patrauklus. Į magistro studijas taip ir negrįžau, tačiau studijuodams užmezgiau daug naudingų pažinčių. Manau, universitete svarbūs ne tik mokslai, bet ir žmonės, kuriuos sutinki. Juk verslininkui reikalinga komanda“, – įsitikinęs pašnekovas.

„Dažnai žaidžiu tenisą ir tinklinį. Domiuosi FOREX prekyba, tačiau labai rimtai tuo neužsiimu. Žaidžiau tik nedidelėmis sumomis, esu ir nudegęs, – pasakoja pašnekovas. – Domiuosi internetu, įvairiais socialiniais projektais, dizainu, grafika, mada ir technologijomis. Nežinau, ar pavyksta, tačiau bandau eiti kartu su naujovėmis. Labai domiuosi įvairia muzika, o ypač elektronine.“

A. Logvin patikino, kad būtent šis pomėgis pastūmėjo imtis šiuo metu įgyvendinamo projekto.

„Šiandien ant mano stalo guli trys verslo planai, vienas iš jų įgyvendinamas. Tai socialinis muzikinis projektas, orientuotas į globalią rinką. Atsižvelgus į Lietuvos rinkos poreikius, paklausą bei maksimalų įmanomą rinkos dalyvių skaičių vien mūsų rinka apsiriboti nesinorėjo, nes toks projektas grynai Lietuvai visiškai nereikalingas. Tai nereiškia, kad nuvertinu Lietuvos žmones, tiesiog internetas yra globalus“, – paaiškina pašnekovas.

Kaupiant geras mintis

„Apie projektą mąsčiau dar 2011 metais, tačiau tuomet dar tik surašinėjau idėjas ant lapelių, galvojau apie funkcijas, kurios ateityje kur nors bus panaudotos“, – prisimena A. Logvin.

„Rinką analizavau ilgai, stebėjau pokyčius, paklausą, darėme apklausas, tyrinėjome konkurentus. Tai ir skatino kurti projektą – jį popieriuje piešėme dvejus metus. Per tą laiką nemažai kas pasikeitė, tačiau užrašus iki dabar saugau stalčiuje. Tie užrašai ir buvo visko pradžia, – tikina pašnekovas. – Visos idėjos buvo užrašytos ant popieriaus, vos atėjo į galvą, o jų prisikaupė iš tiesų nemažai. Todėl vėliau rašant verslo planą tereikėjo išrinkti geriausias.“

Patogus įrankis

„Tai didžiulė duomenų bazė, skirta muzika besidominantiems žmonės. Pats „web“ projektas orientuotas į jaunus žmones tarptautinėje erdvėje. Tai socialinė aplinka, leisianti projekto dalyviams bendrauti muzikos tema. Tinklalapis orientuotas į tuos pačius poreikius turinčius žmones, – idėją pristato A. Logvin ir sukonkretina: – Tai aplinka, leisianti pasireikšti tiek pasaulyje žinomiems, tiek pradedantiesiems muzikos srities atstovams, rasti bendraminčių, kurti, mėgautis ir uždirbti.“

„Internete nemažai tinklalapių, kuriuose gali gauti atsakymus į rūpimus klausimus, bet dažnai tai ne tie atsakymai, kurių ieškome. Tikimės, kad žmogui suvedus paieškos žodžius „Google“ nukreips pas mus. Mūsų kuriamoje duomenų bazėje daug informacijos, pateikiamos ne standartiniu forumo modeliu, bet naudojant „live chat board“ funkciją, t. y. pateiki klausimą, o atsakymą randi tekstine ar vaizdine išraiška. Viskas, žinoma, tik su muzika susijusiais klausimais. O ten jau komentavimas, bendravimas, pažintys, o galbūt ir ateityje bendri projektai. Šios funkcijos tikslas – suteikti galimybę patogiai keistis informacija“, – pasakoja A. Logvin.

Kuria muziką mėgstančių žmonių bendruomenę

„Kam to reikia? Paprasta: ar galvojote kada nors, kiek tokių žmonių pasaulyje, kurie užsiima muzika, kiek didžėjų, kiek programinės įrangos gamintojų, kiek „mikserių“ ir kitų priemonių, kiek žmonių, turinčių namųįrašų studijas, kiek grojančių klubuose, kiek pasaulyje sukuriamų „pluginų“ ir „vst“, kiek besimokančių groti ir kiek profesionalų, kiek inžinierių, prijungiančių ir tvarkančių aparatūrą? O kiek norinčių įsigyti daiktą, bet neišmanančių kokį? Kiek ieškančių patarimo? Kiek didelių kompanijų, gaminančių muzikantams skirtą techniką? Kiek dainuojančių ir gerą vokalą turinčių, bet neturinčių vietos, kur realizuoti savo gebėjimus? – klausimais užverčia pašnekovas. – Aš esu tikras, kad tokių žmonių yra milijonai.“

„Minėjau, kad tai socialinė aplinka, todėl rimtai žiūrima į vartotojų profilius. Sugalvota unikali profilio sukūrimo struktūra. Kiekvienas naujai registruotas narys suinteresuotas sąžiningai užpildyti informaciją apie save. Pati profilio anketa bus suskirstyta į dvi dalis, pirma – su standartiniais asmeniniais duomenimis, antra – muzikalios aplinkos sistematizavimas. Antrąją galės matyti visi registruotieji nariai. Joje bus ir laipsnis, ir komentarų skaičius, ir vartotojo sąsajos sukūrimo data, ir klasė (į kurią sferą orientuojamasi), taip pat galima įvesti programinės įrangos, su kuria dirbama, pavadinimą“, – vardija pašnekovas.

„Žiūrime į ateitį ir užmezgame ryšius su įvairių Europos miestų parduotuvėmis, sporto klubais. Šiuo metu derinamas abipusis planas su Londono ir Amsterdamo rūbų parduotuvių tinklais bei sporto klubais – dėl galimybės jų įstaigose groti mūsų projekto narių kūrybą“, – sako A. Logvin.

Žvelgia į tolį

„Projektas pasiekė antrą (iš penkių) vystymosi etapą. Dabar viskas koordinuojama su programuotoju. Apie realizacijos laiką kalbėti sunku, tačiau tikimės pasirodyti rinkoje iki 2015-ųjų vasaros. Taigi šiuo metu ieškome laisvai samdomų darbuotojų, norinčių prisidėti prie projekto, o patikimas investuotojas būtų puiku“, – šypteli pašnekovas.

Organizuojate renginį?

Tuomet „bzn start” gali pasiūlyti puikią galimybę išviešinti Jūsų renginį ir padėti pritraukti potencialių dalyvių.

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.