Kuo skiriasi „Bounce rate“ nuo „Exit rate“?
2020.03.05
„Bounce rate“ reiškia, kad lankytojas net nepaskrolino per puslapį ar, kad užėjo, paskrolino, išėjo? Kuo skiriasi „Bounce rate“ nuo „Exit rate“?
Temos: Technologijos.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Justinas Mikulskis
Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt
Premium
Publikavimo data: 2020-03-06 11:40
Jei norite suprasti, kuo skiriasi konkretaus puslapio išėjimų rodiklis ir atmetimo rodiklis, atminkite toliau nurodytus dalykus. Visų puslapio peržiūrų išėjimų...
Publikavimo data: 2020-03-06 11:40
Jei norite suprasti, kuo skiriasi konkretaus puslapio išėjimų rodiklis ir atmetimo rodiklis, atminkite toliau nurodytus dalykus. Visų puslapio peržiūrų išėjimų rodiklis (exit rate) – tai paskutinių puslapio peržiūrų per seansą procentinė dalis. Visų seansų, kurie prasideda puslapiu, atmetimo rodiklis (bounce rate) – tai vienintelių seanso puslapių procentinė dalis. Puslapio atmetimo rodiklis pagrįstas tik seansais, kurie pradedami šiuo puslapiu. Todėl, jeigu turite tik vieną puslapį (dar vadinamą "landing page"), siūlau per Google Tag Manager programą apsirašyti veiksmus tame puslapyje, kurie skaitytusi kaip veiksmas, taip žinosite tikrąjį atmetimo rodiklį.