Kaip optimizuoti ir planuoti reklamą e. prekyboje?

Žinių bazė

2019.04.03

Kokie pagrindiniai žingsniai turėtų būti pradedant internetinės parduotuvės veiklą, kalbant apie optimizavimą bei reklamos planavimą?

Temos: , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Premium

Publikavimo data: 2019-04-03 09:02

Išsikelti pagrindinius veiklos indikatorius (KPI), sudaryti veiksmų planą. Užtikrinti, kad serveris yra kokybiškas, nuspręsti, kokią platformą naudosite, ir rasti patikimą...

Publikavimo data: 2019-04-03 09:02

Išsikelti pagrindinius veiklos indikatorius (KPI), sudaryti veiksmų planą. Užtikrinti, kad serveris yra kokybiškas, nuspręsti, kokią platformą naudosite, ir rasti patikimą žmogų ar įmonę programavimo darbams atlikti. Reklamoje siūlau pradėti nuo vieno kanalo, o prie kito pereiti tik tada, kai visiškai išnaudosite pirmąjį ir suprasite jo galimybes.

Ekspertai

Justinas Mikulskis

Justinas Mikulskis

Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.