...

Kaip su pakartotine rinkodara padidinti konversijas?

Žinių bazė

2019.12.16

Pardavinėju basutes ir šokių batelius. Turiu e. parduotuvę. Kaip man išnaudoti pakartotinę rinkodarą? Niekada to nedariau, bet žinau tokią galimybę. Gal galite daugiau papasakoti, kaip tai veikia ir nuo ko pradėti? Per kur tai valdoma?

Temos: .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Publikavimo data: 2020-01-17 09:08

Pakartotinės rinkodaros reklaminės kampanijos dar kitaip vadinamos „remarketingu“ – tai vienas ir tas pats. Pakartotinė rinkodara yra reklamos būdas, kurį...

Publikavimo data: 2020-01-17 09:08

Pakartotinės rinkodaros reklaminės kampanijos dar kitaip vadinamos „remarketingu“ – tai vienas ir tas pats. Pakartotinė rinkodara yra reklamos būdas, kurį taikote vartotojui, jau mačiusiam jūsų reklamą ir parodžiusiam susidomėjimą jūsų verslu. Šis reklamos būdas gali būti taikomas „Facebook“, „Google Ads“ ir kai kuriuose kituose reklamos tinkluose. Reklamos forma – tekstinė ar reklaminis skydelis („baneris“) – ir vieta, kurioje bus pasiektas vartotojas, priklauso nuo reklamos tinklo galimybių. Reklamos formos, vieta yra tos pačios, skiriasi tik auditorija, kuriai rodoma reklama. „Facebook Ads“ paskyroje kuriant reklaminę kampaniją, kai reikės nurodyti auditoriją, kuriai taikysite reklamą, galėsite pasirinkti, ar tai bus jūsų tinklalapio lankytojai, ar jūsų „Facebook“ profilio lankytojai, ar vartotojai, besidomėję tam tikra produktų kategorija jūsų tinklalapyje. Variacijų auditorijai, į kurią taikysite, yra labai daug. Kad galėtumėte nurodyti auditoriją, „Facebook“ ar „Google“ turi žinoti – identifikuoti atitinkamus auditorijos vartotojus. Tam, kad šios sistemos identifikuotų vartotojus, yra naudojamas vadinamasis pikselis (pixel) – programinis kodas, dedamas į tinklalapį, kuris, vartotojui atėjus į tinklalapio puslapį, vartotojo kompiuteryje palieka žymę (cookie) su tam tikra informacija apie tai, kad vartotojas buvo apsilankęs tam tikro tinklalapio tam tikrame puslapyje, „Facebook“ puslapyje arba tinklalapyje atliko tam tikrus veiksmus. Vartotojui, apsilankiusiam „Facebook“ tinkle arba „Google“ partnerių tinklalapiuose, sistemos fiksuoja, kad atitinkamas vartotojas turi „sausainuką“, kuris nurodo, kad jis jau lankėsi jūsų tinklalapyje arba „Facebook“ paskyroje, ir atitinkamai suaktyvina reklaminį skelbimą. Iš pradžių reikėtų apgalvoti pakartotinės rinkodaros strategiją – kokiai auditorijai ir kokius pasiūlymus norėtumėte pateikti. Antras žingsnis būtų pikselių diegimas ir parametrizavimas. Trečias žingsnis – reklaminės kampanijos sukūrimas „Facebook Ads“ ar „Google Ads“ paskyrose, nurodant atitinkamas auditorijas, kurioms bus rodoma reklama. Šiam procesui reikia ne tik rinkodaros specialisto, „Facebook Ads“ ar „Google Ads“ reklamos valdymo, bet ir techninių programavimo žinių. Vienas elementariausių pakartotinės rinkodaros pavyzdžių yra reklama, rodoma vartotojams, apsilankiusiems jūsų tinklalapyje – susidomėjusiems tam tikru produktu su riboto galiojimo nuolaida tam produktui. Paprastai tariant, kai vartotojas apsilankė jūsų tinklalapyje, skaitė apie konkrečius šokių batelius, bet jų nenusipirkęs išėjo iš tinklalapio. Tokiems vartotojams nustatytą dienų skaičių „Facebook“ arba „Google Ads“ – „Google“ partnerių tinkle galite rodyti reklamą ir siūlyti įsigyti tą patį produktą su papildoma nuolaida. Viena dažnesnių nepardavimo priežasčių yra didesnė nei konkurentų kaina. Jeigu jūsų kaina tikrai konkurencinga, tai pakartotinės rinkodaros reklaminių kampanijų gali ir nereikėti. Jeigu konkurentai siūlo mažesnes kainas, tai ši reklamos forma gali padidinti pardavimus iki 30 proc., duodant mažesnės kainos pasiūlymą vartotojams, nepirkusiems jūsų prekės.

Ekspertai

Remigijus Kuliešius

Remigijus Kuliešius

Skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC" vadovas ir įkūrėjas / „RAIBEC”

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.