Bendravimas su klientais
2020.02.01
Dauguma įmonių bijo šiltų ir laisvų pokalbių su klientais, kad atrodys neprofesionaliai ir naudoja skriptus ar jau laikas juos išmesti?
Temos: Darbuotojai, Marketingas, Pardavimai.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Darius Čibonis
Vadovų ir vadybininkų mokymų treneris / www.cibonis.lt
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Vadovų ir vadybininkų mokymų treneris / www.cibonis.lt
Premium
Publikavimo data: 2020-02-05 11:18
Geras skriptas yra nepakeičiamas profesionalaus pardavėjo telefonu darbe. Tačiau gerame skripte neturi būti teksto skaitymui, nes pokalbis bus nenatūralus. Gerame...
Publikavimo data: 2020-02-05 11:18
Geras skriptas yra nepakeičiamas profesionalaus pardavėjo telefonu darbe. Tačiau gerame skripte neturi būti teksto skaitymui, nes pokalbis bus nenatūralus. Gerame skripte tik pokalbio planas, o turinį pardavėjas kuria individualiai, kiekvieno pokalbio metu. Geras pardavimo pokalbis tai gyvas ir natūralus žmonių dialogas... kurį valdo geras pardavėjas.