Bendravimas su klientais

Žinių bazė

2020.02.01

Dauguma įmonių bijo šiltų ir laisvų pokalbių su klientais, kad atrodys neprofesionaliai ir naudoja skriptus ar jau laikas juos išmesti?

Temos: , , .

Į klausimą atsakė:

Atsakyti į klausimą

Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.

Darius Čibonis

Vadovų ir vadybininkų mokymų treneris / www.cibonis.lt

Premium

Publikavimo data: 2020-02-05 11:18

Geras skriptas yra nepakeičiamas profesionalaus pardavėjo telefonu darbe. Tačiau gerame skripte neturi būti teksto skaitymui, nes pokalbis bus nenatūralus. Gerame...

Publikavimo data: 2020-02-05 11:18

Geras skriptas yra nepakeičiamas profesionalaus pardavėjo telefonu darbe. Tačiau gerame skripte neturi būti teksto skaitymui, nes pokalbis bus nenatūralus. Gerame skripte tik pokalbio planas, o turinį pardavėjas kuria individualiai, kiekvieno pokalbio metu. Geras pardavimo pokalbis tai gyvas ir natūralus žmonių dialogas... kurį valdo geras pardavėjas.

Ekspertai

Darius Čibonis

Darius Čibonis

Vadovų ir vadybininkų mokymų treneris / www.cibonis.lt

Tapk ekspertu

Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!

Dėmesio! Svetainė naudoja slapukus. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti čia.