Kaip pritraukti vartotojų į savo greitai atsidarančios parduotuvės FB puslapį?
2018.07.02
Planuoju už kelių mėnesių paleisti parduotuvę, vaikiškų drabužių krautuvėlė Ogmios mieste. Kaip man pasirengti, kad jau iš anksto pritraukti kuo daugiau like’ų, ar užtenka postinti tik rūbelius? Patarkite.
Temos: Marketingas, Pardavimai.
Į klausimą atsakė:
Atsakyti į klausimą
Kad atsakyti turite tapti ekspertu. Jei esate patvirtintas ekspertas, turite prisijungti.
Ekspertai
Justinas Mikulskis
Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt
Tapk ekspertu
Esi savo srities žinovas, turi patirties? Tuomet pasidalink savo žiniomis su kitais verslo atstovais ir padėk jiems auginti savo verslą. Prisijunk prie „bzn start” bendruomenės!
Skaitmeninės rinkodaros ekspertas / Mikulskis.lt
Premium
Publikavimo data: 2018-07-02 21:48
Visų pirmą, reikia suvokti kam yra skirti soc. tinklai. Soc. tinkluose yra gerai dalintis istorijomis, praktine informacija, įrodyti įmonės kompetencijas,...
Publikavimo data: 2018-07-02 21:48
Būtų logiška, kad informacija, kuria dalinatės vestų į jūsų tinklapyje esantį blogą, taip galite surinkti auditoriją ir eigoje pvz. vykdyti pakartotinę reklamą jau AdWords ar AdForm platformų pagalba. Taip žinosite, kad žmogus apie jus jau žino, todėl galėsite pasiūlyti tikslesnius produktus. Vertėtų pagalvoti ir apie Dinaminį Remarketingą, jeigu jūsų asortimentas platus. Žmones, kurie lankėsi jūsų tinklapyje pasiektų vizualūs baneriai, kuriuose būtų atvaizduojamos prekės, kurias žmogus jau spėjo peržiūrėti jūsų tinklapyje.
Apskritai, įtraukite daugiau socialinių tinklų, būtinai įkurkite Instagramą, kuriame galbūt, plačiau parodytumėte savo asortimentą. Bendraukite su influenceriais, pvz. Unboxed įmonė Lietuvoje tikrai turėtų ką Jums pasiūlyti.
Aišku, nepamirškite, kad turinys gali būti įvairių formatų ir stenkitės neapsiriboti vien statiniu turiniu, o investuokite į video, linksmus gifus ir pan. Nepabijokite dalintis ir kitų jau sukurtu turiniu, kuris gali būti aktualus jūsų auditorijai.
Faktas tas, kad pradžioje nesistenkite susipirkti Facebook Like aklai pirkdami reklamą. Jeigu jau ją planuojate vykdyti nuo pat pradžios, tai atkreipkite dėmėsį formuodami auditorijos segmentą, nes Facebookas jau iš kart turi paruošęs tėvelių segmentą, t.y. kad jūs jau iškarto taikote į tėvus su vaikais. Visada darykite A/B testingą, nes iš praktikos esame pastebėję, kad moterys yra labiau linkusios priimti sprendimą pirkti, todėl pradžioje taupant biudžetą būtų logiškas vyrišką segmentą apriboti, kad pirminės investicijos į reklamą greičiau atsipirktų.